Gewoon precies wat iedereen 48uur geleden ook al kon zien en zei. Maar goed, nu is er dus bewijs.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Tot zover de tegengestelde commando’s.
Tot zover alleen maar even kind wegbrengen.
Tot zover sprong voor de auto om haar tegen te houden.
En meteen ook duidelijk hoe snel alles gaat.
De vrouw rijdt weg na secondes-gesprek met een ICE-kwibus die haar deur links open wil trekken. ICE kwiebus nummer twee sprong voor haar auto van rechts, terwijl ze naar rechts draait schampt ze zijn linkerheup, waarop hij om de auto liep en het werkje nog even echt goed wilde afmaken. Natuurlijk zelfverdediging, joh!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:11 schreef HowardRoark het volgende:
De vrouw rijdt op de agent in.
Het mag duidelijk zijn dat men bepaalde kringen ICE als een soort van vijand wordt gezien en men daarom de realiteit mbt deze tragische schietpartij graag wil verdraaien, maar je houdt enkel jezelf voor de gek.
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:20 schreef Firuze60 het volgende:
Zo klaar als een klontje. Executie op klaarlichte dag.
Trollquote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:20 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
De vrouw rijdt weg na secondes-gesprek met een ICE-kwibus die haar deur links open wil trekken. ICE kwiebus nummer twee sprong voor haar auto van rechts, terwijl ze naar rechts draait schampt ze zijn linkerheup, waarop hij om de auto liep en het werkje nog even echt goed wilde afmaken. Natuurlijk zelfverdediging, joh!
Waarom? Ik blijk nu dus gewoon gelijk te hebben want er is op het filmpje te zien dat het precies zo is gegaan als ik al letterlijk 2 dagen lang zegquote:
Nee, maar leuk geprobeerd.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:22 schreef incel het volgende:
[..]
Waarom? Ik blijk nu dus gewoon gelijk te hebben want er is op het filmpje te zien dat het precies zo is gegaan als ik al letterlijk 2 dagen lang zeg
Kijk anders even het filmpje 10 reacties voor jou of heb je die ook gemist?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:22 schreef Ama het volgende:
Maar ik zie dat sommige mensen nog steeds niet kunnen loslaten dat ze niet op hem is in gereden.
Vermoeiende act zo…quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:20 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
De vrouw rijdt weg na secondes-gesprek met een ICE-kwibus die haar deur links open wil trekken. ICE kwiebus nummer twee sprong voor haar auto van rechts, terwijl ze naar rechts draait schampt ze zijn linkerheup, waarop hij om de auto liep en het werkje nog even echt goed wilde afmaken. Natuurlijk zelfverdediging, joh!
https://streamable.com/s8dramquote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:22 schreef Ama het volgende:
Maar ik zie dat sommige mensen nog steeds niet kunnen loslaten dat ze niet op hem is in gereden.
Heb ik al gezien en eerder vandaag ook. En ik blijf bij alles wat ik gezegd heb de afgelopen dagen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:22 schreef incel het volgende:
[..]
Kijk anders even het filmpje 10 reacties voor jou of heb je die ook gemist?
Dat ze hem raakte kwam omdat hij er met een snoekduik voor sprong ofzo?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:22 schreef Ama het volgende:
Deze activistische vrouw rijdt op de agent in, vanuit alle hoeken is dit zichtbaar, daarmee gebruikt zij haar auto als wapen en brengt de agent in een positie waarbij er een meer dan redelijke kans is op (ernstig) lichamelijk letsel. De agent mag dan zijn wapen gebruiken.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:20 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Het gewoon blijven herhalen ook hè.quote:
Precies, hij struikelt over haar auto terwijl ze zelf weg wil rijdenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:22 schreef Ama het volgende:
Niet je ongelijk kunnen toegeven ondanks overtuigend bewijs. Oke ja het is niet voor iedereen weggelegd I guess.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb ik al gezien en eerder vandaag ook. En ik blijf bij alles wat ik gezegd heb de afgelopen dagen.
Tijd voor Specsavers danquote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb ik al gezien en eerder vandaag ook. En ik blijf bij alles wat ik gezegd heb de afgelopen dagen.
Fixed.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:20 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Zo klaar als een klontje. Executie Suicide by cop op klaarlichte dag.
Amerika staat dan ook bekend om zijn uitstekend opleideingsapparaat voor politie etc en de hoge eisen die ze stellen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Door mensen die daadwerkelijk in de VS als ordehandhaver zijn opgeleid?
Ondertussen noemt Noem haar een terrorist die haar auto als wapen heeft gebruikt.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:24 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Deze activistische vrouw rijdt op de agent in, vanuit alle hoeken is dit zichtbaar, daarmee gebruikt zij haar auto als wapen en brengt de agent in een positie waarbij er een meer dan redelijke kans is op (ernstig) lichamelijk letsel. De agent mag dan zijn wapen gebruiken.
[..]
Het gewoon blijven herhalen ook hè.
Het gaat een bepaald type mens niet om de waarheid, maar om politiek tribalisme. 'ICE is kut', 'ICE is Trump', 'Trump is kut', dus moet dit wel opzettelijk zijn en die vrouw onschuldig.
Ja, ga nog meer natrappen tegen iemand die is vermoord...quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:29 schreef incel het volgende:
Ze trekt ook zo'n typisch hoofd wat je al die klimaat activisten en pro pallies en greta turnsbergs etc ook altijd ziet trekken wanneer ze ervan overtuigd zijn dat ze in hun gelijk staan.
[ afbeelding ]
Zo'n zelfingenomen woke kop. "Wat ik doe is belangrijker dan alles en jullie wetten en regels gelden niet want wat wij hier doen is goed"
massapsychose
Dat vind ik dan ook weer zo ambivalent er aan. Stel, stel, dat ze met opzet (geloof ik nog steeds niet) even gas gegeven heeft en met vol bewustzijn dacht, die sukkel zal ik even pakken met mijn 2000kilo bolide? Welk redelijk denkend mens gelooft dat nu echt?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:26 schreef Questular het volgende:
[..]
Amerika staat dan ook bekend om zijn uitstekend opleideingsapparaat voor politie etc en de hoge eisen die ze stellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |