Nou, een heel leger Fokkers.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:31 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan ook weer zo ambivalent er aan. Stel, stel, dat ze met opzet (geloof ik nog steeds niet) even gas gegeven heeft en met vol bewustzijn dacht, die sukkel zal ik even pakken met mijn 2000kilo bolide? Welk redelijk denkend mens gelooft dat nu echt?
Nee het is gewoon patroonherkenning en constatering.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, ga nog meer natrappen tegen iemand die is vermoord...
Nee hoor, de beelden tonen het dus aan dat zij haar auto als wapen heeft gebruikt. Zie ook bodycam footage.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ondertussen noemt Noem haar een terrorist die haar auto als wapen heeft gebruikt.
En heel trouw herhaal jij continu die leugen...
Spijker op z’n kop.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:29 schreef incel het volgende:
Ze trekt ook zo'n typisch hoofd wat je al die klimaat activisten en pro pallies en greta turnsbergs etc ook altijd ziet trekken wanneer ze ervan overtuigd zijn dat ze in hun gelijk staan.
[ afbeelding ]
Zo'n zelfingenomen woke kop. "Wat ik doe is belangrijker dan alles en jullie wetten en regels gelden niet want wat wij hier doen is goed"
massapsychose
Onze eigen csi psycholoog, heb je je bevindingen al gedeeld met Homeland security?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:29 schreef incel het volgende:
Ze trekt ook zo'n typisch hoofd wat je al die klimaat activisten en pro pallies en greta turnsbergs etc ook altijd ziet trekken wanneer ze ervan overtuigd zijn dat ze in hun gelijk staan.
[ afbeelding ]
Zo'n zelfingenomen woke kop. "Wat ik doe is belangrijker dan alles en jullie wetten en regels gelden niet want wat wij hier doen is goed"
massapsychose
Toch zie ik het gewoon vaker bij dat soort mensen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:33 schreef Questular het volgende:
[..]
Onze eigen csi psycholoog, heb je je bevindingen al gedeeld met Homeland security?
Ik heb het vaak met van die Eliot incel types. Heel eng volk.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:34 schreef incel het volgende:
[..]
Toch zie ik het gewoon vaker bij dat soort mensen.
[ afbeelding ]
Ze heeft gevochten voor de rechten van Somaliėrs die geen fuck om haar gevenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:29 schreef incel het volgende:
[ afbeelding ]
massapsychose
Voorbeelden?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:35 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik heb het vaak met van die Eliot incel types. Heel eng volk.
Vertel. Ik hoor dat soort vehalen heel vaak. Maar ik kan je vertellen dat dat voor de militairen iig niet opgaat. Dat zijn gewoon professionals, zij doen ook gewoon aan opdracht gerichte commandovoering (mission command zoals dat bij hun heet). Ja je hebt daar ook domme loempia's tussen zitten maar die heb je ook bij ons.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:26 schreef Questular het volgende:
Amerika staat dan ook bekend om zijn uitstekend opleideingsapparaat voor politie etc en de hoge eisen die ze stellen.
Het is nog altijd geen Sudan. Ze weten best wel hoe ze misdaden moeten oplossen en kunnen prima onderzoeken.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:26 schreef Questular het volgende:
[..]
Amerika staat dan ook bekend om zijn uitstekend opleideingsapparaat voor politie etc en de hoge eisen die ze stellen.
Diep triest dat je hulpverleners/handhavers van hun werk gaat afhouden voor mensen die massa toeslagenfraude plegen of wat het ook was. Waar moet het dan fout gegaan zijn dat je dit soort fratsen gaat uithalen dan? Door wie of wat wordt je bestuurt?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:35 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ze heeft gevochten voor de rechten van Somaliėrs die geen fuck om haar geven
Welk bodycam footage is dan nu al vrij gegeven en van welke 'agent' en kom even niet aan met fakerommel.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:32 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, de beelden tonen het dus aan dat zij haar auto als wapen heeft gebruikt. Zie ook bodycam footage.
Ja, ga gewoon door met natrappen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:32 schreef incel het volgende:
[..]
Nee het is gewoon patroonherkenning en constatering.
Ik vind het diep triest dat zij en zoveel andere mensen slachtoffer zijn van deze hysterie en niet meer rationeel na kunnen denken en belachelijke acties uithalen.
Dat tonen de beelden niet aan.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:32 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, de beelden tonen het dus aan dat zij haar auto als wapen heeft gebruikt. Zie ook bodycam footage.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:35 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ze heeft gevochten voor de rechten van Somaliėrs die geen fuck om haar geven
Als ze de intentie had ‘m omver te rijden waarom liet ze ‘m dan een rondje om de auto lopen en filmen terwijl ze relaxed met ‘t raam open zat?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:32 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ah, nu is zij de dader?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:39 schreef incel het volgende:
[..]
Dus we mogen dit nieuwsbericht en/of de dader niet meer bespreken omdat ze dood is?
Tja, wat je bij zulke mensen vaak ziet is een radicale drang voor systeemverandering.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:34 schreef incel het volgende:
[..]
Toch zie ik het gewoon vaker bij dat soort mensen.
[ afbeelding ]
Overal stennis schoppen, demonstreren, snelwegen blokkeren, ICE blokkeren en dan zo'n zelfingenomen kop van "Wat wij doen is het belangrijkste ooit" en denken boven de wet te staan tsja.... Het is triest dat die mensen allemaal in zo'n waan leven waar ze dit normaal vinden.
Dat blijkt uit het filmpje ja. Zij was de dader en reed in met een moordwapen op een agent (slachtoffer) die zijn werk aan het uitoefenen was.quote:
Hij staat links, zij wil hem volgens jou doodrijden, dus stuurt ze naar rechts.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:32 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |