Ja, nog even zien of het echt zo is. Bij Trump weet je nooit hoe de vlag er over twee weken bijhangt.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:41 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Lijkt erop dat Trump nu toch echt klaar is met de spelletjes van Poetin.
Dat zou geweldig zijn, maar verder wat Perrin zegt.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:41 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Geef het nog twee weken, komt vast goed.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:46 schreef Peligrosso het volgende:
[..]
Dat zou geweldig zijn, maar verder wat Perrin zegt.
Denk dat Graham's sanctiewet wel een goede indicatie is. Als die erdoor komt gaat rusland wel wat pijn voelen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja, nog even zien of het echt zo is. Bij Trump weet je nooit hoe de vlag er over twee weken bijhangt.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Stilte Kremlin over Venezuela wijst op mogelijke deal VS: 'Poetin krijgt speelruimte in Oekraïne'
Dan is Zelensky weer de boeman voor Trump want reden X.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:47 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Geef het nog twee weken, komt vast goed.
De aanval op Venezuela en de hijack van de tankers onder de ogen van de Russen zegt al genoeg.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja, nog even zien of het echt zo is. Bij Trump weet je nooit hoe de vlag er over twee weken bijhangt.
Het lijkt erop alsof Trump het idd beu is.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De aanval op Venezuela en de hijack van de tankers onder de ogen van de Russen zegt al genoeg.
Stilte duid erop dat kremlin met z'n lul in z'n hand staat, want ondanks het "russia stronk" narratief is rus niet bij machte om er ook maar iets aan te doen.quote:
Trump is een groot gevaar voor de mensheid, maar hij weet Rusland wel terug hun hok in te duwen. Ook Poetin poept in zijn broek voor hem. Dit zijn vreemde tijden.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:55 schreef ExTec het volgende:
[..]
Stilte duid erop dat kremlin met z'n lul in z'n hand staat, want ondanks het "russia stronk" narratief is rus niet bij machte om er ook maar iets aan te doen.
Trump heeft de goedkeuring van Poetin helemaal niet nodig om in Venezuela te doen wat hij wil doen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:24 schreef BlaZ het volgende:
Wat denken jullie?
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Denk dat Putin gewoon zijn telefoonnummer is vergeten. Kwartiertje babbelen en het idd weer 180° draaien.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:41 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Dat is nog onderwerp van discussie atm. Ik hou vooralsnog nog een slag om de arm.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 03:57 schreef skysherrif het volgende:
@:blaz Overigens was het geen gasopslag ondergrands zoals heel veel vermeld is, maar het bleek uiteindelijk om een fabriek te gaan die luchtvaart fabriek te gaan (reparatie voor zowel militair/civiel)
Werkelijk?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat is nog onderwerp van discussie atm. Ik hou vooralsnog nog een slag om de arm.
Wat er geraakt is... De ene club zegt het vliegveld, de andere club zegt de gasopslag...quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:15 schreef ExTec het volgende:
Werkelijk?
Vanavond vallen er nieuwe bommen. En overmogen weer.
Dat begrijp ik, maar vannacht worden er nieuwe dingen geraakt. Over en weer...? Avond daarna, weer...?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat er geraakt is... De ene club zegt het vliegveld, de andere club zegt de gasopslag...
Daar ging het mij om.
Maar niet deze gasopslag op die schaal.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:21 schreef ExTec het volgende:
Dat begrijp ik, maar vannacht worden er nieuwe dingen geraakt. Over en weer...? Avond daarna, weer...?
ISW weet het ook nog niet helemaal volgens mij. Ik heb daar niet kunnen vinden in de dagelijkse briefing.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat er geraakt is... De ene club zegt het vliegveld, de andere club zegt de gasopslag...
Daar ging het mij om.
https://bsky.app/profile/noelreports.com/post/3mc3nbfsst22tquote:Keith Kellogg praised Zelensky, calling him a “tough son of a bitch”, determined, outspoken, and media-savvy. “We haven’t seen a leader like him in the U.S. since Abraham Lincoln,” he said.
Nou..quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:59 schreef ExTec het volgende:
[..]
Beetje te groot land om zonder serieuze pantser formaties te gaan avonturieren.
Ik denk dat het onmogelijk is om afspraken te maken met trump.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:24 schreef BlaZ het volgende:
Wat denken jullie?
[..]
Wat krijgt de VS dan precies in zo'n 'deal' van Rusland? Amerika? Rusland heeft helemaal niet een zodanige machtspositie in Amerika wat het in een dergelijke deal weg kan geven.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:28 schreef Discombobulate het volgende:
Het is gewoon het verdelen van de wereld in invloedsferen. Er is gewoon een dealtje gemaakt. Jij Amerika, wij Oekraine en China Taiwan. Wat als de VS straks Groenland inpikt? Dan is de NAVO helemaal dood.
Als de VS Groenland inlijft likken we nog steeds Trump zijn perineum hoor en bestaat de NAVO nog steedsquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:28 schreef Discombobulate het volgende:
Het is gewoon het verdelen van de wereld in invloedsferen. Er is gewoon een dealtje gemaakt. Jij Amerika, wij Oekraine en China Taiwan. Wat als de VS straks Groenland inpikt? Dan is de NAVO helemaal dood.
Wel in Zuid Amerika.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:35 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Wat krijgt de VS dan precies in zo'n 'deal' van Rusland? Amerika? Rusland heeft helemaal niet een zodanige machtspositie in Amerika wat het in een dergelijke deal weg kan geven.
Als ze het daar zelf doen, doen ze het zelf.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou..
https://www.instagram.com/reel/DTTf0rGEQYK/
Kunnen we, als we iemand quoten, de regel naar de utube video verwijderen?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:46 schreef oheng het volgende:
[..]
Ik denk dat het onmogelijk is om afspraken te maken met trump.
Het beleid van Trump wordt voor 100% bepaald door zijn ego.
Realiteit, waarheid, ratio, consequenties, etc... Alles, maar dan ook alles is ondergeschikt aan zijn ego.
Daarom is alles ook zo adhoc, impulsief, willekeurig, en destructief. Er is geen strategie, er is geen diepere gedachte.
Zouden ze expliciet elkaars permissie nodig hebben?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:24 schreef BlaZ het volgende:
Wat denken jullie?
[..]
Hey,quote:
Oekraïne wordt al 4 jaar aangevallen door Rusland.quote:
Nederlands oud-militair "Hendrik"quote:
Z’n username zou al genoeg moeten zeggen…quote:Op zondag 11 januari 2026 00:38 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nederlands oud-militair "Hendrik"
Mag ik zeggen dat jij een wappie bent?
Ja, dat mag ik zeggen.
Jij bent een wappie.
Heeft 3x achter elkaar in het Oekraïense leger gediend zie ik. Best een volhoudertje.quote:
Dan word je vanzelf een nazi?quote:Op zondag 11 januari 2026 00:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Oekraïne wordt al 4 jaar aangevallen door Rusland.
Wat denk je dat die verschrikkingen met een mens doen.
Nee, je wordt alleen een nazi als ze in st. petersburg bepalen dat jij dat bent.quote:
Waarvoor?quote:Op zondag 11 januari 2026 01:50 schreef phpmystyle het volgende:
Horen we nog wel eens iets van Rutte?
Schei toch uit over die Spartac Moscow hooligans.quote:
Die knaap is hier al eerder voorbij gekomen, ik geloof er nog steeds niet zo in.quote:
quote:Russia has used its new Geran-5 drone for the first time. The drone is 6 meters long with a 5.5-meter wingspan, carries a ~90 kg warhead, and has a range of up to 1,000 km. It's equipped with 12-chan satellite navigation and may eventually be launched from aircraft or even armed with R-73 missiles.
Hij was eerst klusjesman en beveiliger en dan weer zat ie bij de luchtmacht,quote:Op zondag 11 januari 2026 08:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die knaap is hier al eerder voorbij gekomen, ik geloof er nog steeds niet zo in.
slashdotter3 in NWS / Oorlog in Oekraïne #754 No-fly zone
Daar zijn we mee gestopt na WW2.quote:Op zondag 11 januari 2026 09:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij was eerst klusjesman en beveiliger en dan weer zat ie bij de luchtmacht,
Anyways.
Deze taal hoor je niet snel binnen Europa.
https://www.instagram.com/reel/DRCnuJflQX0/
Wel krachtig.
Moet je in Europa zeggen. Onze volledige inzet en focus is het winnen van oorlogen niet alleen het verdedigen.
Hij is ook van functie gewisseld bij defensie zag ik.quote:Op zondag 11 januari 2026 08:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die knaap is hier al eerder voorbij gekomen, ik geloof er nog steeds niet zo in.
slashdotter3 in NWS / Oorlog in Oekraïne #754 No-fly zone
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |