abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219791619
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 19:30 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Automatisch zonder goedkeuring?
In mijn Tesla moet ik eerst mijn wifi telefoon synchen met de auto (hotspot) zodat de software gedownload kan worden. Gaat niks automatisch aan.

Das wel mooi, als er ooit gedonder is kan ik kiezen om wel of niet iets te updaten.
Tesla (en Mercedes, BMW, Porsche enz) kan ook vanuit hun zijde de verbinding starten.
Bv als deze gestolen is.
Ze zullen dit natuurlijk niet doen in normale situaties om nog enige geloofwaardigheid te behouden.
Maar in absolute oorlogssituaties (bijvoorbeeld) veranderen de regels nou eenmaal.

Dus succes met vluchten als Trumpie eens gek doet en een paar fregatten in de Rotterdamse haven zet. :P
Vakman pur sang
pi_219791669
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 19:30 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Automatisch zonder goedkeuring?
In mijn Tesla moet ik eerst mijn wifi telefoon synchen met de auto (hotspot) zodat de software gedownload kan worden. Gaat niks automatisch aan.

Das wel mooi, als er ooit gedonder is kan ik kiezen om wel of niet iets te updaten.
Is keuze. Ze kunnen dat wel degelijk autonoom.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 19:41:41 #103
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_219791683
Zitten miljoenen mensen in ellende in Kiev. Dit moet echt stoppen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  vrijdag 9 januari 2026 @ 19:43:25 #104
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_219791702
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 19:40 schreef ExTec het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mjah, het is op zich wel handig bij een zeroday dat je geforceerd kan patchen.. Maar ook wel een beetje tricky. Heb het hier iig maar één meegemaakt dat een "device" geforceerd ging patchen, uit mijn hoofd Home Assistant..
The name is Putler, Vladimir Putler
  vrijdag 9 januari 2026 @ 19:47:33 #105
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_219791774
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 19:34 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Nope, dan waren er al kisten naar beneden komen zetten. Dat luistert allemaal zo nauw..
Sommige onderdelen ongetwijfeld.
Maar banden, brandstof pomp, rotorbladen zijn natuurlijk zaken die je zelf kan onderhouden en of maken.
Complete printplaten en elektronische regel units weet ik niet.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  vrijdag 9 januari 2026 @ 19:50:31 #106
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_219791813
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 19:40 schreef ExTec het volgende:

[..]

SPOILER
De vraag is dan of je zo'n update er weer uit kan halen. Ik denk het wel, hier in Nederland heb je ook gewoon Tesla medewerkers met apparatuur die in het systeem kunnen. Ik neem aan dat je de Oem kunt verwijderen en herinstalleren.

Ik ga uit van een situatie dat Tesla (USA) uit rancune Tesla's in het buitenland onklaar wil maken omdat zodoende geopolitieke druk te zetten. Maar dan wordt het ook zaak dat die auto's niet meer automatisch kunnen connecten met een (w)lan.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_219791974
In de VS verkopen mensen hun tesla omdat ze het zat zijn om lastig gevallen te worden.

:')

Wat zal ik zeggen, erg on-brand dat jij tesla rijd?

This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 20:21:04 #108
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_219792209
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 20:02 schreef ExTec het volgende:
In de VS verkopen mensen hun tesla omdat ze het zat zijn om lastig gevallen te worden.

:')

Wat zal ik zeggen, erg on-brand dat jij tesla rijd?

[ afbeelding ]
Geen idee wat je wil zeggen.
Maar een auto is behoorlijk kapitaalintensief voor een consument. Die kun je niet bij het grofvuil zetten als de ceo je niet aan staat.
Ik ben er als niet lease rijder blij mee. Voor een betaalbaar bedrag een behoorlijke auto met vermogen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_219792220
Serieus ;)

quote:
7s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 19:50 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
De vraag is dan of je zo'n update er weer uit kan halen. Ik denk het wel, hier in Nederland heb je ook gewoon Tesla medewerkers met apparatuur die in het systeem kunnen. Ik neem aan dat je de Oem kunt verwijderen en herinstalleren.
Jij niet. Garage kan idd downgraden.

quote:
Ik ga uit van een situatie dat Tesla (USA) uit rancune Tesla's in het buitenland onklaar wil maken omdat zodoende geopolitieke druk te zetten. Maar dan wordt het ook zaak dat die auto's niet meer automatisch kunnen connecten met een (w)lan.
Ken je vergeten. Dingen hebben GSM modem+softSIM aan boord.

En is je auto nou niet gewoon 1 grote computer, dan kan je dat onderdeel allicht loskoppelen. Toen recent in het nieuws was dat in rus allerhande duitse auto's ineens ge-brick'ed waren, was dat ook de oplossing. Ik denk niet dat tesla's nog starten als je daar onderdelen weglaat.
pi_219792519
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 19:26 schreef AchJa het volgende:

[..]
Dat kan ook andere redenen hebben.
Kan. Maar ik vind het niet toevallig.

Ik denk dat het op het forum f-16.net stond in een topic over technici werkzaam in het Midden Oosten...
maar ik kan niet zoeken, want ik kom de site niet meer op (denk dat ze mijn account door de shredder hebben gehaald wegens inactiviteit)
pi_219792556
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 19:41 schreef inslagenreuring het volgende:
Zitten miljoenen mensen in ellende in Kiev. Dit moet echt stoppen.
Rusland is Oekraïne rustig aan het verkrachten en de rest kijkt er een beetje naar ja, min of meer.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 20:54:57 #112
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219792566
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 20:53 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Rusland is Oekraïne rustig aan het verkrachten en de rest kijkt er een beetje naar ja, min of meer.
ja we kunnen alleen maar materieel leveren
drones bouwen en expertise in huis halen voor onze eigen toekomst

Puten is een type die niet stopt met oorlog , hij heeft geen andere hobbies
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_219792593
quote:

[..]
Geef de oplossing maar.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_219792717
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 20:57 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Geef de oplossing maar.
Geen idee wat de oplossing is, toegegeven. Maar wachten tot de verkrachter zijn zaad geloost heeft en er na een biertje drinken met de dader zoals Trump wil lijkt me ook weer bedenkelijk.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 21:18:24 #115
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_219792810
quote:

[..]
Er mag wel humanitaire hulp naartoe. Je moest er niet aan denken om met dit weer in NL in de kou te zitten. En het is daar nog erger.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_219793084
Gaat de VS dezer dagen aanvallen in Iran uitvoeren?
Nog geen topic over dus meldt het even hier.
Vakman pur sang
pi_219793093
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 21:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Behlave wat mullah's links en rechts opblazen kunnen ze niet veel doen op de korte termijn.
pi_219793164
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 21:46 schreef ExTec het volgende:

[..]
Behlave wat mullah's links en rechts opblazen kunnen ze niet veel doen op de korte termijn.
OSINT platforms melden grote verplaatsingen van KC-135, KC-46, C-17, C-5) uit de VS en van Britse bases vermoedelijk richting het Midden-Oosten.
Vakman pur sang
pi_219793201
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
OSINT platforms melden grote verplaatsingen van KC-135, KC-46, C-17, C-5) uit de VS en van Britse bases vermoedelijk richting het Midden-Oosten.
Beetje te groot land om zonder serieuze pantser formaties te gaan avonturieren.
pi_219793294
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 19:26 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ik heb een half uur lang naar de radio op standje kernfusie moeten luisteren omdat geen enkele button, fysiek of touch, nog werkte.

Uiteindelijk de accu moeten ontkoppelen.
Kernkraft 400 toevallig?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  vrijdag 9 januari 2026 @ 22:06:53 #121
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_219793296
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 21:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Hopelijk niet. Destabiliseert alleen maar.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  Forum Admin vrijdag 9 januari 2026 @ 22:08:09 #122
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_219793308
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 22:06 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Kernkraft 400 toevallig?
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  vrijdag 9 januari 2026 @ 22:12:15 #123
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219793347
Putin is bezig om Trtump en Musk uit te dagen , ik zou dat niet doen als ik hem was
raketten op de maan zijn gvaarlijk voor putin
quote:
De inlichtingendiensten van twee NAVO-landen vermoeden dat Rusland een nieuw type antisatellietwapen ontwikkelt, bedoeld om satellietinternetnetwerken zoals Starlink van SpaceX aan te vallen.

Het persbureau Associated Press onthulde onlangs dat inlichtingen van twee niet nader genoemde instanties gedetailleerd beschrijven hoe dit gevaarlijke wapen zou werken.

Het betreffende systeem werd aangeduid als een 'zone-effect'-wapen, ontworpen om de banen van Starlink-satellieten te overspoelen met honderdduizenden kleine projectielen.
Deze projectielen zouden de satellieten kunnen beschadigen of uitschakelen, waardoor de voordelen die ze bieden aan soldaten die Starlinks internetdiensten op het slagveld gebruiken om andere wapens te besturen, zouden worden ondermijnd.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_219793353

Trump wil de olieprijs naar de 50 dollar brengen. Of dat gaat lukken weet ik niet.
pi_219793362
Met name omdat die dikke olie uit het slecht onderhouden venezuela vgm breakeven heeft rond de 70 dollar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')