De meeste users zijn normaal. De gekken trekken de aandacht.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:11 schreef butz0rs het volgende: [..] news flash, twitter/x/bluesky/reddit zijn allemaal extreme gekkies van beide kanten
Wow! die close-up maakt veel duidelijk. Hij schiet gewoon terwijl de auto langs hem heen gaat.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:12 schreef raptorix het volgende:
De agent brengt zich niet in veiligheid, je ziet duidelijk dat hij zelf voor de wagen gaat staan en zijn pistool trekt.
https://packaged-media.re(...)cb9fa2b077fe5ba7ac0b
Adem in. Adem uit.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:11 schreef probeer het volgende:
[..]
Uhuh, Nederlandse DTenV medewerkers 'poppen' echt aan de lopende band kogels in (de auto's van) voortvluchtigen.
Dat schieten kon ik me nog iets bij voorstellen, maar het gaat erom dat hij zich zelf in een positie brengt waar dat niet hoeft.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:14 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Wow! die close-up maakt veel duidelijk. Hij schiet gewoon terwijl de auto langs hem heen gaat.
idd, in COPS zie je ze nooit voor een auto lopenquote:Op donderdag 8 januari 2026 11:15 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat schieten kon ik me nog iets bij voorstellen, maar het gaat erom dat hij zich zelf in een positie brengt waar dat niet hoeft.
Had ze maar geen gas moeten geven, simpel zat.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:12 schreef raptorix het volgende:
De agent brengt zich niet in veiligheid, je ziet duidelijk dat hij zelf voor de wagen gaat staan en zijn pistool trekt.
https://packaged-media.re(...)cb9fa2b077fe5ba7ac0b
Dat is welliswaar niet slim, maar als professional moet je rekening mee houden dat mensen in angst kunnen raken. Zeker in zo een moment, we hebben het hier ook niet over een levensgevaarlijke crimineel he.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Had ze maar geen gas moeten geven, simpel zat.
Standaard MO van woke linkse helden.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is echt absurd hoeveel users de extreem linkse talking points hier aan het opdreunen zijn…
Geen agent.
Nul bevoegdheden.
Het is moord.
Allemaal niet waar, maar het blijft maar komen.
Sowieso had ze daar totaal niets te zoeken als moeder van drie kinderen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Had ze maar geen gas moeten geven, simpel zat.
In Europa kennen we nog een soort van beschaving. In Amerika zijn de verschillen zo groot dat families uit elkaar gedreven worden door politieke standpunten. Dat zie ik hier in Europa nog niet snel gebeuren.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:07 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het beperkt zich niet tot de VS. Ook in Europa staan we steeds verder van elkaar af.
Ze woonde daar...quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sowieso had ze daar totaal niets te zoeken als moeder van drie kinderen.
Nu draai je het om he. Mevrouw had ook mee kunnen werken.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:15 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat schieten kon ik me nog iets bij voorstellen, maar het gaat erom dat hij zich zelf in een positie brengt waar dat niet hoeft.
De ICE agents zijn de professionalsquote:Op donderdag 8 januari 2026 11:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nu draai je het om he. Mevrouw had ook mee kunnen werken.
Dit heeft niks met angst te maken, dit is gewoon moedwillig er vandoor willen gaan en op iemand inrijden en dat loopt in de VS meestal slecht af. Zo moeilijk is het allemaal niet.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:18 schreef raptorix het volgende:
Dat is welliswaar niet slim, maar als professional moet je rekening mee houden dat mensen in angst kunnen raken. Zeker in zo een moment, we hebben het hier ook niet over een levensgevaarlijke crimineel he.
Wel de man holding the gun.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:20 schreef butz0rs het volgende:
[..]
De ICE agents zijn de professionals
Ah omdat het in de VS is is het in 1 keer goed te praten.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dit heeft niks met angst te maken, dit is gewoon moedwillig er vandoor willen gaan en op iemand inrijden en dat loopt in de VS meestal slecht af. Zo moeilijk is het allemaal niet.
De afstand van Kansas City (waar ze mogelijk woonde, afgaande van het geregistreerde kenteken van de auto waarin ze reed) tot Minneapolis is zo'n 700 km.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sowieso had ze daar totaal niets te zoeken als moeder van drie kinderen.
Jezus, ze probeert weg te komen, kijk naar de richting van de wielen, en hij schiet door het zijraam!!! Ik weet niet wat voor instructies die lui gekregen hebben, maar op die manier schieten op een ongewapend iemand die probeert weg te komen lijkt mij nooit proportioneel.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:12 schreef raptorix het volgende: De agent brengt zich niet in veiligheid, je ziet duidelijk dat hij zelf voor de wagen gaat staan en zijn pistool trekt. https://packaged-media.re(...)cb9fa2b077fe5ba7ac0b
Dat is maar zeer de vraagquote:Op donderdag 8 januari 2026 11:20 schreef butz0rs het volgende:
[..]
De ICE agents zijn de professionals
Ik kan je al zeggen dat hij vrijgesproken word, er is jurispedentie in de VS dat een auto als een dodelijk wapen beschwouwd mag worden.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:22 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Jezus, ze probeert weg te komen, kijk naar de richting van de wielen, en hij schiet door het zijraam!!! Ik weet niet wat voor instructies die lui gekregen hebben, maar op die manier schieten op een ongewapend iemand die probeert weg te komen lijkt mij nooit proportioneel.
Ze woonde vlakbijquote:Op donderdag 8 januari 2026 11:22 schreef Montagui het volgende:
[..]
De afstand van Kansas City (waar ze mogelijk woonde, afgaande van het geregistreerde kenteken van de auto waarin ze reed) tot Minneapolis is zo'n 700 km.
Dan heb je wel hart voor 'de zaak'.
FAFO.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:22 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Jezus, ze probeert weg te komen, kijk naar de richting van de wielen, en hij schiet door het zijraam!!! Ik weet niet wat voor instructies die lui gekregen hebben, maar op die manier schieten op een ongewapend iemand die probeert weg te komen lijkt mij nooit proportioneel.
Akkoord.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:23 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Ze woonde vlakbij
https://www.startribune.c(...)-ice-agent/601559922
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |