De ene keer in de paar jaar sneeuw gaan ze geen bakken met geld voor investeren, die paar daagjes nemen ze maar voor liefquote:Op zondag 4 januari 2026 10:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar ja elke keer gedoe als er een keer sneeuw is gevallen.
Daar heb je ook wel weer gelijk in.quote:Op zondag 4 januari 2026 10:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De ene keer in de paar jaar sneeuw gaan ze geen bakken met geld voor investeren, die paar daagjes nemen ze maar voor lief
Nee doen ze niet. Is een keuze. Dit komt simpelweg niet vaak genoeg voor om er tijd, geld en energie aan te besteden.quote:Op zondag 4 januari 2026 10:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Kunnen ze niet een keer bij collegas in de echte koude landen vragen hoe je dit kan voorkomen.
Loonsverhoging vragenquote:Op zondag 4 januari 2026 10:52 schreef Ama het volgende:
Jammer dat ik een arme pauper ben want die treinreis door Australië lijkt me wel erg vet.
plus het moet ook geschikt zijn om nog wel te blijven functioneren bij +30quote:Op zondag 4 januari 2026 11:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee doen ze niet. Is een keuze. Dit komt simpelweg niet vaak genoeg voor om er tijd, geld en energie aan te besteden.
iets met een valreepquote:Op zondag 4 januari 2026 11:06 schreef bitterbal het volgende:
oke studio voor morgen eerste boeking is klaar
maar je meubels zijn er nog neit toch?quote:Op zondag 4 januari 2026 11:06 schreef bitterbal het volgende:
oke studio voor morgen eerste boeking is klaar
nee voor de studio mis ik alleen nog het zitje voor buiten met 2 stoelenquote:Op zondag 4 januari 2026 11:10 schreef mschol het volgende:
[..]
maar je meubels zijn er nog neit toch?
Moet die wel gegeven wordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was ook wel weer genoeg voor 1 minuut.
Your beauty never ever scared me.
Oké bedanktquote:Op zondag 4 januari 2026 11:10 schreef UitStraling het volgende:
@:Lospedrosa, je mag betalen voor een reisje Australië.
quote:Op zondag 4 januari 2026 10:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb in Beverwijk ook getwijfeld over dit soort klokken (86 cm doorsnee)
[ afbeelding ]
Nu wachten op het volgende hoofdstuk in de bitterbal vastgoed saga; ballie en de klagende toeristen.quote:
En neem aan dat die geen 600euro was...?quote:Op zondag 4 januari 2026 11:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Ik heb zo'n klok
gaaf!quote:Op zondag 4 januari 2026 11:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Ik heb zo'n klok
Vroegah hadden ze dat welquote:Op zondag 4 januari 2026 10:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De ene keer in de paar jaar sneeuw gaan ze geen bakken met geld voor investeren, die paar daagjes nemen ze maar voor lief
Lol neequote:Op zondag 4 januari 2026 11:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
En neem aan dat die geen 600euro was...?
Die dingen vind je toch overal (of iig vond....)
maar wel 86cm doorsnede ?quote:Op zondag 4 januari 2026 11:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lol nee
1 of ander klein winkeltje dat een hoop van die random dingen had en dat in een webshop had gezet. Was iets van ¤120 oid? Jaar of 4 geleden.
Kreeg ik toen van mijn ouders als gecombineerd verjaardags/housewarming cadeau. Had het wel zelf uitgezocht
quote:Op zondag 4 januari 2026 11:14 schreef Ama het volgende:
pussySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was ook wel weer genoeg voor 1 minuut.
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Neuh deze is 50cm oidquote:
alsnog een mooie maat voor die prijs... netjes!quote:
ja dat kun je zien aan die kat...quote:
Dit ziet er echt super echt uit.quote:Op zondag 4 januari 2026 11:29 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Jup. Dit dan weer niet
[ afbeelding ]
jamm... euhquote:Op zondag 4 januari 2026 11:31 schreef Nattekat het volgende:
Net naar het winkelcentrum gefietst en weer terug.
Niet op m'n plaat gegaan.
insgelijks. en dat je je tengels brandt aan de vaatwasserquote:Op zondag 4 januari 2026 11:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoop dat je op een legoblokje stapt.
Ja het is een mooi dingquote:Op zondag 4 januari 2026 11:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
alsnog een mooie maat voor die prijs... netjes!
Je bent zelfquote:
ittquote:
In tegenstelling tot wat?quote:
diegenen die geen mooi ding zijnquote:
Oke.quote:
net tijd om te ontdooien en dan weer nieuwe sneeuw dus opvriezen... ijsbaantjesquote:Op zondag 4 januari 2026 12:12 schreef essnhills het volgende:
Hier trekt precies zo'n band over, steeds even sneeuw en dan weer droog en dan weer sneeuw
Het valt nog mee met de gladheid hierquote:Op zondag 4 januari 2026 12:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
net tijd om te ontdooien en dan weer nieuwe sneeuw dus opvriezen... ijsbaantjes
Gewoon gaan lopen, veel veiliger.quote:Op zondag 4 januari 2026 11:31 schreef Nattekat het volgende:
Net naar het winkelcentrum gefietst en weer terug.
Niet op m'n plaat gegaan.
Gisteren al gedaan. Geen succes. Misschien als ik laarzen had gehadquote:Op zondag 4 januari 2026 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon gaan lopen, veel veiliger.
Jij hebt toch inmiddels zulke sterke beenspieren dat je van de sneeuw geen last hebt.quote:Op zondag 4 januari 2026 12:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gisteren al gedaan. Geen succes. Misschien als ik laarzen had gehad
Beenspieren houden mijn voeten niet droogquote:Op zondag 4 januari 2026 12:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij hebt toch inmiddels zulke sterke beenspieren dat je van de sneeuw geen last hebt.
Heb je die uil gezien?quote:Op zondag 4 januari 2026 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon gaan lopen, veel veiliger.
Woahquote:Op zondag 4 januari 2026 12:34 schreef gianni61 het volgende:
poah, op sommige stukken moest ik gewoon door 30cm sneeuw lopen
en dan heb ik het over echte centimeters, niet fokpenissen
Hoge stappen zetten!quote:Op zondag 4 januari 2026 12:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Beenspieren houden mijn voeten niet droog
Oehoe.quote:
nou ja, dit waren ook wel paden tussen open velden, die door de wind vol geblazen waren met sneeuw, maar ik doe het er voorquote:Op zondag 4 januari 2026 12:34 schreef essnhills het volgende:
Hier ligt een cm of 3 á 4 ofzo schat ik
Ik heb geen idee. Ik was niet van plan nog naar buiten te gaan vandaag. En aan de bomen kan ik het nu lastig zien.quote:Op zondag 4 januari 2026 12:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Hier ook maar ik heb niet het idee dat het echt smelt.
quote:Op zondag 4 januari 2026 12:31 schreef Ama het volgende:
Komende week krijgen we hier nog meer sneeuw.
quote:Op zondag 4 januari 2026 12:31 schreef Ama het volgende:
Komende week krijgen we hier nog meer sneeuw.
Zolang je de deur niet uit hoeft, hoeft die niet dicht tochquote:Op zondag 4 januari 2026 12:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb weer m'n eigen broek aan die ik in oktober heb gekocht en ik krijg hem amper dicht
Op de hometrainer dan maar straks.
Maar ja het is ook een beetje irritant als hij de hele tijd afzakt als je loopt.quote:Op zondag 4 januari 2026 12:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zolang je de deur niet uit hoeft, hoeft die niet dicht toch
Koop voor een tientje een paar regenlaarzen.quote:Op zondag 4 januari 2026 12:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Beenspieren houden mijn voeten niet droog
Jij hebt op een zondag terwijl je niet naar buiten hoeft een normale broek aan?quote:Op zondag 4 januari 2026 12:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb weer m'n eigen broek aan die ik in oktober heb gekocht en ik krijg hem amper dicht
Op de hometrainer dan maar straks.
waarom aparte buitenkleding? dat is hrt alleen maar ingewikkelder makenquote:Op zondag 4 januari 2026 12:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij hebt op een zondag terwijl je niet naar buiten hoeft een normale broek aan?
Wauw. Ik noem dat buitenkleding voor een reden
Ohquote:Op zondag 4 januari 2026 12:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meer een reactie op een discussie van vanmorgen
niet zo pragmatisch doen. Daar moet Nattekat te veel moeite voor doen om een excuus te verzinnen.quote:Op zondag 4 januari 2026 12:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Koop voor een tientje een paar regenlaarzen.
Klaar.
ik heb net op mn LIDL slippers buiten gelopen.quote:Op zondag 4 januari 2026 12:47 schreef essnhills het volgende:
Ik heb waterdichte wandelschoenen met een (nep)bontje
Lekker warm, goede grip, ideaal voor zulk weer
Omdat in 90% van de gevallen mijn buitenbroek modder heeft.quote:Op zondag 4 januari 2026 12:44 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom aparte buitenkleding? dat is hrt alleen maar ingewikkelder maken
Ik doe de aanname dat als die niet meer dicht kan dat die strak genoeg zit om niet af te zakken tijdens het lopen.quote:Op zondag 4 januari 2026 12:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ja het is ook een beetje irritant als hij de hele tijd afzakt als je loopt.
Geloof mij dat er nog genoeg andere dingen over blijven om over te klagen of excuses voor te verzinnen zijn.quote:Op zondag 4 januari 2026 12:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet zo pragmatisch doen. Daar moet Nattekat te veel moeite voor doen om een excuus te verzinnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |