dat woord kende ik niet...quote:
Krokkelenquote:Op zondag 4 januari 2026 12:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat woord kende ik niet...
nu wel want Google
west-friesquote:
quote:
Wel een veel beter woord dan kleine motsneeuwquote:Op zondag 4 januari 2026 12:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
west-fries
das net aan de verkeerde Friese kant voor mij om te kennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan heb je straks aan de voorkant een hogere sneeuwpop dan aan de achterkantquote:Op zondag 4 januari 2026 12:54 schreef mschol het volgende:
aan de voorkant zijn grotere en dikkere vlokken sneeuw
ja ik ook. Ik moet vrezen dat de achterstand op mijn doelschema groter wordt dan de prestatie zelfquote:Op zondag 4 januari 2026 12:55 schreef mschol het volgende:
ik baal wel, ik was niet voorbereid op zo'n sneeuwbui, anders liep ik nu al buiten
Als je sneller loopt heeft de sneeuw minder tijd om je schoenen aan te raken en dus om natte voeten te krijgenquote:Op zondag 4 januari 2026 12:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja die moeten ook weer een keer naar beneden
Run Forrest! Runquote:Op zondag 4 januari 2026 13:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je sneller loopt heeft de sneeuw minder tijd om je schoenen aan te raken en dus om natte voeten te krijgen
Volgens mij werkt zwaartekracht niet zo.quote:Op zondag 4 januari 2026 13:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je sneller loopt heeft de sneeuw minder tijd om je schoenen aan te raken en dus om natte voeten te krijgen
Nee, ik mag zelfs niet bij het stemmen aanwezig zijn. Want dan zou ik kunnen zien of iemand tegen stemt of mensen kunnen beïnvloeden.quote:
Asterixquote:Op zondag 4 januari 2026 13:19 schreef kwiwi het volgende:
Af en toe voelt het alsof je hier woont..
[ afbeelding ]
in zo'n dorp waar iedereen elkaar kent en je paspoortaanvraag van je buurman afhangt
En weer omhoogquote:Op zondag 4 januari 2026 12:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja die moeten ook weer een keer naar beneden
jij?quote:Op zondag 4 januari 2026 13:18 schreef Ama het volgende:
Oh iemand heeft het pad voor het huis schoongemaakt. Nice
quote:Op zondag 4 januari 2026 13:19 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
in zo'n dorp waar iedereen elkaar kent en je paspoortaanvraag van je buurman afhangt
quote:Op zondag 4 januari 2026 13:19 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Moet die strips weer eens lezen eigenlijk. Vond dat denk ik de leukste/beste strips die er gemaakt zijnquote:
Nee ik heb geen sneeuwschep maar hoorde net al iemand fanatiek bezig maar wist toen nog niet waar precies.quote:
oh vast welquote:Op zondag 4 januari 2026 13:08 schreef kwiwi het volgende:
Nou we hadden net een brunch georganiseerd door het dorp, en het was achteraf blijkbaar heel belangrijk dat we daar warenGergi heeft vorig jaar de aanvraag voor het Zwitserse paspoort gestart, en elke persoon uit de gemeenteraad kwam vandaag even een praatje met ons maken, en ze kenden Gergi z'n complete CV uit hun hoofd
Hopelijk hebben we goede indruk gemaakt, zodat er niemand tegen stemt als alle dorpelingen erover mogen stemmen later dit jaar
quote:Op zondag 4 januari 2026 12:51 schreef mschol het volgende:
veel sneeuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb er nooit interesse in gehad.quote:Op zondag 4 januari 2026 13:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet die strips weer eens lezen eigenlijk. Vond dat denk ik de leukste/beste strips die er gemaakt zijnHeb er ook onbewust best veel over de geschiedenis door geleerd
De tekenfilms zijn ook leukquote:Op zondag 4 januari 2026 13:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet die strips weer eens lezen eigenlijk. Vond dat denk ik de leukste/beste strips die er gemaakt zijnHeb er ook onbewust best veel over de geschiedenis door geleerd
ja kunst, die woont in Klein-Laplandquote:Op zondag 4 januari 2026 13:30 schreef mschol het volgende:
[..]
relatief veel voor hier, weinig tov bv. bij @:ama ofzo
jawelquote:Op zondag 4 januari 2026 13:29 schreef Karzai het volgende:
een beetje sneeuw en een beetje regen een hollander kan daar toch wel tegen
we leven nou eenmaal niet in een tropisch land
Denk dat die interesse vaak ook door je ouders komt? Een vader die het leest en dan liggen die stripboeken in huis. Zo heb ik ook Guust Flater veel gelezen. En nu is het nostalgie als je ze dan weer eens oppaktquote:Op zondag 4 januari 2026 13:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb er nooit interesse in gehad.
bedenk me dat ik sowieso weinig met strips had. Donald duck enzo die in de leesmap zaten las ik door maar meer eigenlijk ook niet
waarom hangt je printer ondersteboven aan de muur?quote:Op zondag 4 januari 2026 13:31 schreef bitterbal het volgende:
was nog even foto's maken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
weet toch niet zo goed wat ik van die gevouwen handdoeken vind
Ik vind, als gast, die gevouwen handdoeken niksquote:Op zondag 4 januari 2026 13:31 schreef bitterbal het volgende:
was nog even foto's maken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
weet toch niet zo goed wat ik van die gevouwen handdoeken vind
denk dat ik het met je eens ben.quote:Op zondag 4 januari 2026 13:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind, als gast, die gevouwen handdoeken niks
mijn moeder verslond de suske en wiskesquote:Op zondag 4 januari 2026 13:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk dat die interesse vaak ook door je ouders komt? Een vader die het leest en dan liggen die stripboeken in huis. Zo heb ik ook Guust Flater veel gelezen. En nu is het nostalgie als je ze dan weer eens oppakt
Is toch handig, flikkeren de blaadjes zo je tas inquote:Op zondag 4 januari 2026 13:32 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom hangt je printer ondersteboven aan de muur?
dat doen ze hier in thailandquote:Op zondag 4 januari 2026 13:32 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom hangt je printer ondersteboven aan de muur?
quote:Op zondag 4 januari 2026 10:45 schreef LTVDK het volgende:
De zon schijnt hier al weer volle bak dus de sneeuw gaat weer snel weg![]()
ik vind het vooral overdrevenquote:Op zondag 4 januari 2026 13:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
nog geen zon hier, wel net boven 0 gradenquote:
quote:Op zondag 4 januari 2026 13:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:
het is wat onhandig als je ze wilt gebruiken dat je ze eerst uit elkaar moet draaien enzo...quote:Op zondag 4 januari 2026 13:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kan niet eens zeggen waarom het me stoort
ze heb schoonmaak. dus moe wordt ze niet.quote:Op zondag 4 januari 2026 13:34 schreef Karzai het volgende:
allemaal naar bitterbal die heeft een huisje voor ons allen voor een vriendenprijs kan je daar naartoe alleen geen vlekken maken want dan wordt ze moe
heel logischquote:Op zondag 4 januari 2026 13:38 schreef bitterbal het volgende:
ja schoonmaak ga ik idd niet zelf doen
quote:Op zondag 4 januari 2026 13:39 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, loop je altijd met een helm op rond?
[ afbeelding ]
Heb ik haar goed geleerdquote:Op zondag 4 januari 2026 13:39 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, loop je altijd met een helm op rond?
[ afbeelding ]
Rode Ridder is ook erg goed.quote:Op zondag 4 januari 2026 13:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn moeder verslond de suske en wiskes
ze had allemaal die rode gebonden dingen van de lecturama waarin 4 zaten ofzo...
Ik was meer van de leesboeken.
wat voor schoenenhad je aan?quote:Op zondag 4 januari 2026 13:41 schreef LTVDK het volgende:
Mijn 'geheime' paadje op het industrieterrein was nog onbelopen en er lag een dikke laag van 10 cm sneeuw opIs wel een stukje zwaarder lopen dan een normale weg, goede training voor de hamstrings wel
Gewoon mijn Terrex, die houden de sneeuw wel redelijk buiten, alleen het laatste stukje weer terug in het dorp was het alweer vieze zeiknatte drab waardoor ik alsnog natte poten hadquote:
je voeten snel genoeg weer optillen, dan worden je sokken niet natquote:Op zondag 4 januari 2026 13:41 schreef LTVDK het volgende:
Mijn 'geheime' paadje op het industrieterrein was nog onbelopen en er lag een dikke laag van 10 cm sneeuw opIs wel een stukje zwaarder lopen dan een normale weg, goede training voor de hamstrings wel
slippers natuurlijkquote:
randomquote:
quote:Op zondag 4 januari 2026 13:42 schreef Nizno het volgende:
je voeten snel genoeg weer optillen, dan worden je sokken niet nat
quote:Op zondag 4 januari 2026 13:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon mijn Terrex, die houden de sneeuw wel redelijk buiten, alleen het laatste stukje weer terug in het dorp was het alweer vieze zeiknatte drab waardoor ik alsnog natte poten had
Had van jou wel verwacht dat je waterdichte wandelschoenen hadquote:
Wij begrijpen elkaarquote:
hmm.. oke die link legde ik niet iddquote:
Waar baseer je dit opquote:Op zondag 4 januari 2026 13:44 schreef LTVDK het volgende:
Wel bijzonder dat gisteren niemand naar buiten durfde met die sneeuw en het vandaag tyfusdruk is met mensen aan de wandel
Nee joh, ik heb helemaal geen wandelschoenen, de Terrex zijn de meest wandelige schoenen die ik heb, en dat zijn eerder trail schoenenquote:Op zondag 4 januari 2026 13:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Had van jou wel verwacht dat je waterdichte wandelschoenen had
Toen ik gisteren buiten liep was er vrijwel niemand en waren er nauwelijks voetstappen te zien in de sneeuw. Vandaag zie ik overal mensen lopen en is de sneeuw op veel plekken helemaal platgelopenquote:
Ik zag dit en moest aan jou denkenquote:Op zondag 4 januari 2026 13:18 schreef Ama het volgende:
Oh iemand heeft het pad voor het huis schoongemaakt. Nice
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ah sporenonderzoekquote:Op zondag 4 januari 2026 13:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen ik gisteren buiten liep was er vrijwel niemand en waren er nauwelijks voetstappen te zien in de sneeuw. Vandaag zie ik overal mensen lopen en is de sneeuw op veel plekken helemaal platgelopen
Auto's hier ook nog wel redelijk, altijd bijzonder om te zien met dit weer dat er eigenlijk drie type autorijders zijn. Degene die zich aanpassen aan de omstandigheden en rustig rijden, de stugge gewoontedieren van 'ik rijd hier altijd 80, dus nu ook', en de ruige jongens in hun verlaagde corsa die denken Colin McRae te zijn en regelmatig in een sloot belandenquote:Op zondag 4 januari 2026 13:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ah sporenonderzoek
Gisteren reden er meer mensen met de auto langs dan vandaag. Maar wel veel mensen aan het wandelen gisteren en vandaag. (Hier dan)
Je mist de angstige rijdersquote:Op zondag 4 januari 2026 13:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Auto's hier ook nog wel redelijk, altijd bijzonder om te zien met dit weer dat er eigenlijk drie type autorijders zijn. Degene die zich aanpassen aan de omstandigheden en rustig rijden, de stugge gewoontedieren van 'ik rijd hier altijd 80, dus nu ook', en de ruige jongens in hun verlaagde corsa die denken Colin McRae te zijn en regelmatig in een sloot belanden
Ja die heb je ook nog inderdaadquote:
grote vlokken venzquote:Op zondag 4 januari 2026 13:54 schreef essnhills het volgende:
Rondje gelopen
En net nog ff met de klusbuurman staan kletsen
Net op tijd weer binnen, nu hagelt het hard
Ja hier doen ze ook bijzonder weinig op een keertje rondrijden om te strooien op de hoofdwegen na danquote:Op zondag 4 januari 2026 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Gisteren zag ik nog een sneeuwschuiver / strooier in de straat maar vandaag geloven ze het blijkbaar wel. Gaat toch weer opnieuw sneeuwen de komen de tijd. Onzinnig.
Ff broodje uit het raam houdenquote:
En mijn oma die met 10 km/u over de snelweg gaat.quote:Op zondag 4 januari 2026 13:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Auto's hier ook nog wel redelijk, altijd bijzonder om te zien met dit weer dat er eigenlijk drie type autorijders zijn. Degene die zich aanpassen aan de omstandigheden en rustig rijden, de stugge gewoontedieren van 'ik rijd hier altijd 80, dus nu ook', en de ruige jongens in hun verlaagde corsa die denken Colin McRae te zijn en regelmatig in een sloot belanden
Hier lijkt het wel klaar te zijn met de sneeuw vandaag, strakblauwe lucht en de wolken trekken allemaal noordelijk langsquote:Op zondag 4 januari 2026 13:54 schreef essnhills het volgende:
Rondje gelopen
En net nog ff met de klusbuurman staan kletsen
Net op tijd weer binnen, nu hagelt het hard
Choca vlokkenquote:
Hier doen ze echt niks aan de trottoirs. Zelfs een brug met een steil stukje in het midden was gewoon één grote ijsbaanquote:Op zondag 4 januari 2026 13:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hier doen ze ook bijzonder weinig op een keertje rondrijden om te strooien op de hoofdwegen na dan. Wat een verschil dan met het industrieterrein, dat is privaat terrein en zodra er drie vlokjes sneeuw vallen rijden er al gelijk 12 sneeuwschuivers en strooiers rond om elke vierkante centimeter asfalt sneeuwvrij te krijgen en meer zout te strooien dan de Mac over de friet gooit
Hoe is dat eigenlijk ben fietspaden? Kan me niet meer herinneren hoe dat was.quote:Op zondag 4 januari 2026 13:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier doen ze echt niks aan de trottoirs. Zelfs een brug met een steil stukje in het midden was gewoon één grote ijsbaan
Oh, hier komen er nog meer buien aan maar denk dat nu meer hagel/ijzel/natte sneeuw gaat wordenquote:Op zondag 4 januari 2026 13:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier lijkt het wel klaar te zijn met de sneeuw vandaag, strakblauwe lucht en de wolken trekken allemaal noordelijk langs
Dat had ik op mijn paadje, kilometers lang sneeuw bovenop een semiverharde ondergrond, was echt alleen maar krakenquote:Op zondag 4 januari 2026 13:55 schreef essnhills het volgende:
Scheelt wel enorm waar je loopt
Verderop in se straat waar het wat drukker is en in het park veel slurrie. Op de rustigere stukken in het park dooiende sneeuw
En bij mij is het blijkbaar net ff kouder want hier was het nog krsp krsp krsp
hier strooien ze de fietspaden fanatiek.quote:Op zondag 4 januari 2026 13:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe is dat eigenlijk ben fietspaden? Kan me niet meer herinneren hoe dat was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |