ja ik ook. Ik moet vrezen dat de achterstand op mijn doelschema groter wordt dan de prestatie zelfquote:Op zondag 4 januari 2026 12:55 schreef mschol het volgende:
ik baal wel, ik was niet voorbereid op zo'n sneeuwbui, anders liep ik nu al buiten
Als je sneller loopt heeft de sneeuw minder tijd om je schoenen aan te raken en dus om natte voeten te krijgenquote:Op zondag 4 januari 2026 12:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja die moeten ook weer een keer naar beneden
Run Forrest! Runquote:Op zondag 4 januari 2026 13:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je sneller loopt heeft de sneeuw minder tijd om je schoenen aan te raken en dus om natte voeten te krijgen
Volgens mij werkt zwaartekracht niet zo.quote:Op zondag 4 januari 2026 13:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je sneller loopt heeft de sneeuw minder tijd om je schoenen aan te raken en dus om natte voeten te krijgen
Nee, ik mag zelfs niet bij het stemmen aanwezig zijn. Want dan zou ik kunnen zien of iemand tegen stemt of mensen kunnen beïnvloeden.quote:
Asterixquote:Op zondag 4 januari 2026 13:19 schreef kwiwi het volgende:
Af en toe voelt het alsof je hier woont..
[ afbeelding ]
in zo'n dorp waar iedereen elkaar kent en je paspoortaanvraag van je buurman afhangt
En weer omhoogquote:Op zondag 4 januari 2026 12:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja die moeten ook weer een keer naar beneden
jij?quote:Op zondag 4 januari 2026 13:18 schreef Ama het volgende:
Oh iemand heeft het pad voor het huis schoongemaakt. Nice
quote:Op zondag 4 januari 2026 13:19 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
in zo'n dorp waar iedereen elkaar kent en je paspoortaanvraag van je buurman afhangt
quote:Op zondag 4 januari 2026 13:19 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Moet die strips weer eens lezen eigenlijk. Vond dat denk ik de leukste/beste strips die er gemaakt zijnquote:
Nee ik heb geen sneeuwschep maar hoorde net al iemand fanatiek bezig maar wist toen nog niet waar precies.quote:
oh vast welquote:Op zondag 4 januari 2026 13:08 schreef kwiwi het volgende:
Nou we hadden net een brunch georganiseerd door het dorp, en het was achteraf blijkbaar heel belangrijk dat we daar warenGergi heeft vorig jaar de aanvraag voor het Zwitserse paspoort gestart, en elke persoon uit de gemeenteraad kwam vandaag even een praatje met ons maken, en ze kenden Gergi z'n complete CV uit hun hoofd
Hopelijk hebben we goede indruk gemaakt, zodat er niemand tegen stemt als alle dorpelingen erover mogen stemmen later dit jaar
quote:Op zondag 4 januari 2026 12:51 schreef mschol het volgende:
veel sneeuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb er nooit interesse in gehad.quote:Op zondag 4 januari 2026 13:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet die strips weer eens lezen eigenlijk. Vond dat denk ik de leukste/beste strips die er gemaakt zijnHeb er ook onbewust best veel over de geschiedenis door geleerd
De tekenfilms zijn ook leukquote:Op zondag 4 januari 2026 13:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet die strips weer eens lezen eigenlijk. Vond dat denk ik de leukste/beste strips die er gemaakt zijnHeb er ook onbewust best veel over de geschiedenis door geleerd
ja kunst, die woont in Klein-Laplandquote:Op zondag 4 januari 2026 13:30 schreef mschol het volgende:
[..]
relatief veel voor hier, weinig tov bv. bij @:ama ofzo
jawelquote:Op zondag 4 januari 2026 13:29 schreef Karzai het volgende:
een beetje sneeuw en een beetje regen een hollander kan daar toch wel tegen
we leven nou eenmaal niet in een tropisch land
Denk dat die interesse vaak ook door je ouders komt? Een vader die het leest en dan liggen die stripboeken in huis. Zo heb ik ook Guust Flater veel gelezen. En nu is het nostalgie als je ze dan weer eens oppaktquote:Op zondag 4 januari 2026 13:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb er nooit interesse in gehad.
bedenk me dat ik sowieso weinig met strips had. Donald duck enzo die in de leesmap zaten las ik door maar meer eigenlijk ook niet
waarom hangt je printer ondersteboven aan de muur?quote:Op zondag 4 januari 2026 13:31 schreef bitterbal het volgende:
was nog even foto's maken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
weet toch niet zo goed wat ik van die gevouwen handdoeken vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |