dat woord kende ik niet...quote:
Krokkelenquote:Op zondag 4 januari 2026 12:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat woord kende ik niet...
nu wel want Google
west-friesquote:
quote:
Wel een veel beter woord dan kleine motsneeuwquote:Op zondag 4 januari 2026 12:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
west-fries
das net aan de verkeerde Friese kant voor mij om te kennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan heb je straks aan de voorkant een hogere sneeuwpop dan aan de achterkantquote:Op zondag 4 januari 2026 12:54 schreef mschol het volgende:
aan de voorkant zijn grotere en dikkere vlokken sneeuw
ja ik ook. Ik moet vrezen dat de achterstand op mijn doelschema groter wordt dan de prestatie zelfquote:Op zondag 4 januari 2026 12:55 schreef mschol het volgende:
ik baal wel, ik was niet voorbereid op zo'n sneeuwbui, anders liep ik nu al buiten
Als je sneller loopt heeft de sneeuw minder tijd om je schoenen aan te raken en dus om natte voeten te krijgenquote:Op zondag 4 januari 2026 12:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja die moeten ook weer een keer naar beneden
Run Forrest! Runquote:Op zondag 4 januari 2026 13:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je sneller loopt heeft de sneeuw minder tijd om je schoenen aan te raken en dus om natte voeten te krijgen
Volgens mij werkt zwaartekracht niet zo.quote:Op zondag 4 januari 2026 13:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je sneller loopt heeft de sneeuw minder tijd om je schoenen aan te raken en dus om natte voeten te krijgen
Nee, ik mag zelfs niet bij het stemmen aanwezig zijn. Want dan zou ik kunnen zien of iemand tegen stemt of mensen kunnen beïnvloeden.quote:
Asterixquote:Op zondag 4 januari 2026 13:19 schreef kwiwi het volgende:
Af en toe voelt het alsof je hier woont..
[ afbeelding ]
in zo'n dorp waar iedereen elkaar kent en je paspoortaanvraag van je buurman afhangt
En weer omhoogquote:Op zondag 4 januari 2026 12:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja die moeten ook weer een keer naar beneden
jij?quote:Op zondag 4 januari 2026 13:18 schreef Ama het volgende:
Oh iemand heeft het pad voor het huis schoongemaakt. Nice
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |