Ik vind, als gast, die gevouwen handdoeken niksquote:Op zondag 4 januari 2026 13:31 schreef bitterbal het volgende:
was nog even foto's maken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
weet toch niet zo goed wat ik van die gevouwen handdoeken vind
denk dat ik het met je eens ben.quote:Op zondag 4 januari 2026 13:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind, als gast, die gevouwen handdoeken niks
mijn moeder verslond de suske en wiskesquote:Op zondag 4 januari 2026 13:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk dat die interesse vaak ook door je ouders komt? Een vader die het leest en dan liggen die stripboeken in huis. Zo heb ik ook Guust Flater veel gelezen. En nu is het nostalgie als je ze dan weer eens oppakt
Is toch handig, flikkeren de blaadjes zo je tas inquote:Op zondag 4 januari 2026 13:32 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom hangt je printer ondersteboven aan de muur?
dat doen ze hier in thailandquote:Op zondag 4 januari 2026 13:32 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom hangt je printer ondersteboven aan de muur?
quote:Op zondag 4 januari 2026 10:45 schreef LTVDK het volgende:
De zon schijnt hier al weer volle bak dus de sneeuw gaat weer snel weg![]()
ik vind het vooral overdrevenquote:Op zondag 4 januari 2026 13:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
nog geen zon hier, wel net boven 0 gradenquote:
quote:Op zondag 4 januari 2026 13:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:
het is wat onhandig als je ze wilt gebruiken dat je ze eerst uit elkaar moet draaien enzo...quote:Op zondag 4 januari 2026 13:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kan niet eens zeggen waarom het me stoort
ze heb schoonmaak. dus moe wordt ze niet.quote:Op zondag 4 januari 2026 13:34 schreef Karzai het volgende:
allemaal naar bitterbal die heeft een huisje voor ons allen voor een vriendenprijs kan je daar naartoe alleen geen vlekken maken want dan wordt ze moe
heel logischquote:Op zondag 4 januari 2026 13:38 schreef bitterbal het volgende:
ja schoonmaak ga ik idd niet zelf doen
quote:Op zondag 4 januari 2026 13:39 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, loop je altijd met een helm op rond?
[ afbeelding ]
Heb ik haar goed geleerdquote:Op zondag 4 januari 2026 13:39 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, loop je altijd met een helm op rond?
[ afbeelding ]
Rode Ridder is ook erg goed.quote:Op zondag 4 januari 2026 13:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn moeder verslond de suske en wiskes
ze had allemaal die rode gebonden dingen van de lecturama waarin 4 zaten ofzo...
Ik was meer van de leesboeken.
wat voor schoenenhad je aan?quote:Op zondag 4 januari 2026 13:41 schreef LTVDK het volgende:
Mijn 'geheime' paadje op het industrieterrein was nog onbelopen en er lag een dikke laag van 10 cm sneeuw opIs wel een stukje zwaarder lopen dan een normale weg, goede training voor de hamstrings wel
Gewoon mijn Terrex, die houden de sneeuw wel redelijk buiten, alleen het laatste stukje weer terug in het dorp was het alweer vieze zeiknatte drab waardoor ik alsnog natte poten hadquote:
je voeten snel genoeg weer optillen, dan worden je sokken niet natquote:Op zondag 4 januari 2026 13:41 schreef LTVDK het volgende:
Mijn 'geheime' paadje op het industrieterrein was nog onbelopen en er lag een dikke laag van 10 cm sneeuw opIs wel een stukje zwaarder lopen dan een normale weg, goede training voor de hamstrings wel
slippers natuurlijkquote:
randomquote:
quote:Op zondag 4 januari 2026 13:42 schreef Nizno het volgende:
je voeten snel genoeg weer optillen, dan worden je sokken niet nat
quote:Op zondag 4 januari 2026 13:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon mijn Terrex, die houden de sneeuw wel redelijk buiten, alleen het laatste stukje weer terug in het dorp was het alweer vieze zeiknatte drab waardoor ik alsnog natte poten had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |