heb in Beverwijk ook getwijfeld over dit soort klokken (86 cm doorsnee)quote:Op zondag 4 januari 2026 10:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
Ik zal opletten of ik hem toevallig eens zien. Dan geef ik wel een gil. Heb hier een klokkenfanaat in huis dus er komt nog wel eens wat langs
Ik vind dit wel tof. Maar heb net recent een knalroze klok gekregen voor mijn verjaardag.quote:Op zondag 4 januari 2026 10:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb in Beverwijk ook getwijfeld over dit soort klokken (86 cm doorsnee)
[ afbeelding ]
Ik zie geen zon maar nog steeds wel veel sneeuw.quote:Op zondag 4 januari 2026 10:45 schreef LTVDK het volgende:
De zon schijnt hier al weer volle bak dus de sneeuw gaat weer snel weg
hier sneeuwt het nog...quote:Op zondag 4 januari 2026 10:45 schreef LTVDK het volgende:
Dat zijn toffe klokken jaquote:Op zondag 4 januari 2026 10:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb in Beverwijk ook getwijfeld over dit soort klokken (86 cm doorsnee)
[ afbeelding ]
Wintercursus gaat niet door waar we heen wilden.quote:Op zondag 4 januari 2026 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De wintermaatregelen bestan zoals altijd uit "duimen dat het meevalt".
[ afbeelding ]
geen smoesjes meer voor de NS dusquote:Op zondag 4 januari 2026 10:45 schreef LTVDK het volgende:
Kunnen ze niet een keer bij collegas in de echte koude landen vragen hoe je dit kan voorkomen.quote:Op zondag 4 januari 2026 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De wintermaatregelen bestan zoals altijd uit "duimen dat het meevalt".
[ afbeelding ]
interieur van Jan Steen dus alles pastquote:Op zondag 4 januari 2026 10:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat zijn toffe klokken jain het juiste interieur overigens.
quote:Op zondag 4 januari 2026 10:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
interieur van Jan Steen dus alles past![]()
Dat zou ook de enige reden zijn om iets op te hangen boven mn dressoir.
Nu is die hele muur mooi wit en leeg
kost geld, geld dat ze liever in eigen zak stekenquote:Op zondag 4 januari 2026 10:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Kunnen ze niet een keer bij collegas in de echte koude landen vragen hoe je dit kan voorkomen.
600 euro... nah neujquote:
vroegah was alles beterquote:Op zondag 4 januari 2026 10:50 schreef Ama het volgende:
Toen ik tijdje geleden dat treintjesprogramma op Disney keek gingen ze ook gewoon door de sneeuw enz.
Marktplaats?quote:
Ja maar ja elke keer gedoe als er een keer sneeuw is gevallen.quote:Op zondag 4 januari 2026 10:49 schreef mschol het volgende:
[..]
kost geld, geld dat ze liever in eigen zak steken
zelfde voorwaarden.quote:
quote:Op zondag 4 januari 2026 10:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dus dat dus... vandaar dat ik ook nog regelmatig kijk of hij ergens (voor een normale prijs en normale afstand om op te halen) te koop komt.
juist met die glasplaat was zo uniek
Dit was nu hoor maar was in Zwitserland en Noorwegen. En nog een paar landen maar deze twee gingen echt over sneeuw enz.quote:
ja dat gebeurde jaren geleden bij mn ouders tegenover... diegene had net sneeuw geschept... stond nog even met de buur de praten enzo...quote:Op zondag 4 januari 2026 10:51 schreef LTVDK het volgende:
Hier zie je bij daken met zonnepanelen echt in 1 keer de hele plak met sneeuw zo in 1 keer naar beneden schuiven, leuk als dat gebeurt terwijl je net naar buiten stapt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |