600 euro... nah neujquote:
vroegah was alles beterquote:Op zondag 4 januari 2026 10:50 schreef Ama het volgende:
Toen ik tijdje geleden dat treintjesprogramma op Disney keek gingen ze ook gewoon door de sneeuw enz.
Marktplaats?quote:
Ja maar ja elke keer gedoe als er een keer sneeuw is gevallen.quote:Op zondag 4 januari 2026 10:49 schreef mschol het volgende:
[..]
kost geld, geld dat ze liever in eigen zak steken
zelfde voorwaarden.quote:
quote:Op zondag 4 januari 2026 10:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dus dat dus... vandaar dat ik ook nog regelmatig kijk of hij ergens (voor een normale prijs en normale afstand om op te halen) te koop komt.
juist met die glasplaat was zo uniek
Dit was nu hoor maar was in Zwitserland en Noorwegen. En nog een paar landen maar deze twee gingen echt over sneeuw enz.quote:
ja dat gebeurde jaren geleden bij mn ouders tegenover... diegene had net sneeuw geschept... stond nog even met de buur de praten enzo...quote:Op zondag 4 januari 2026 10:51 schreef LTVDK het volgende:
Hier zie je bij daken met zonnepanelen echt in 1 keer de hele plak met sneeuw zo in 1 keer naar beneden schuiven, leuk als dat gebeurt terwijl je net naar buiten stapt
De ene keer in de paar jaar sneeuw gaan ze geen bakken met geld voor investeren, die paar daagjes nemen ze maar voor liefquote:Op zondag 4 januari 2026 10:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar ja elke keer gedoe als er een keer sneeuw is gevallen.
Daar heb je ook wel weer gelijk in.quote:Op zondag 4 januari 2026 10:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De ene keer in de paar jaar sneeuw gaan ze geen bakken met geld voor investeren, die paar daagjes nemen ze maar voor lief
Nee doen ze niet. Is een keuze. Dit komt simpelweg niet vaak genoeg voor om er tijd, geld en energie aan te besteden.quote:Op zondag 4 januari 2026 10:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Kunnen ze niet een keer bij collegas in de echte koude landen vragen hoe je dit kan voorkomen.
Loonsverhoging vragenquote:Op zondag 4 januari 2026 10:52 schreef Ama het volgende:
Jammer dat ik een arme pauper ben want die treinreis door Australië lijkt me wel erg vet.
plus het moet ook geschikt zijn om nog wel te blijven functioneren bij +30quote:Op zondag 4 januari 2026 11:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee doen ze niet. Is een keuze. Dit komt simpelweg niet vaak genoeg voor om er tijd, geld en energie aan te besteden.
iets met een valreepquote:Op zondag 4 januari 2026 11:06 schreef bitterbal het volgende:
oke studio voor morgen eerste boeking is klaar
maar je meubels zijn er nog neit toch?quote:Op zondag 4 januari 2026 11:06 schreef bitterbal het volgende:
oke studio voor morgen eerste boeking is klaar
nee voor de studio mis ik alleen nog het zitje voor buiten met 2 stoelenquote:Op zondag 4 januari 2026 11:10 schreef mschol het volgende:
[..]
maar je meubels zijn er nog neit toch?
Moet die wel gegeven wordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was ook wel weer genoeg voor 1 minuut.
Your beauty never ever scared me.
Oké bedanktquote:Op zondag 4 januari 2026 11:10 schreef UitStraling het volgende:
@:Lospedrosa, je mag betalen voor een reisje Australië.
quote:Op zondag 4 januari 2026 10:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb in Beverwijk ook getwijfeld over dit soort klokken (86 cm doorsnee)
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |