Oke.quote:
net tijd om te ontdooien en dan weer nieuwe sneeuw dus opvriezen... ijsbaantjesquote:Op zondag 4 januari 2026 12:12 schreef essnhills het volgende:
Hier trekt precies zo'n band over, steeds even sneeuw en dan weer droog en dan weer sneeuw
Het valt nog mee met de gladheid hierquote:Op zondag 4 januari 2026 12:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
net tijd om te ontdooien en dan weer nieuwe sneeuw dus opvriezen... ijsbaantjes
Gewoon gaan lopen, veel veiliger.quote:Op zondag 4 januari 2026 11:31 schreef Nattekat het volgende:
Net naar het winkelcentrum gefietst en weer terug.
Niet op m'n plaat gegaan.
Gisteren al gedaan. Geen succes. Misschien als ik laarzen had gehadquote:Op zondag 4 januari 2026 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon gaan lopen, veel veiliger.
Jij hebt toch inmiddels zulke sterke beenspieren dat je van de sneeuw geen last hebt.quote:Op zondag 4 januari 2026 12:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gisteren al gedaan. Geen succes. Misschien als ik laarzen had gehad
Beenspieren houden mijn voeten niet droogquote:Op zondag 4 januari 2026 12:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij hebt toch inmiddels zulke sterke beenspieren dat je van de sneeuw geen last hebt.
Heb je die uil gezien?quote:Op zondag 4 januari 2026 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon gaan lopen, veel veiliger.
Woahquote:Op zondag 4 januari 2026 12:34 schreef gianni61 het volgende:
poah, op sommige stukken moest ik gewoon door 30cm sneeuw lopen
en dan heb ik het over echte centimeters, niet fokpenissen
Hoge stappen zetten!quote:Op zondag 4 januari 2026 12:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Beenspieren houden mijn voeten niet droog
Oehoe.quote:
nou ja, dit waren ook wel paden tussen open velden, die door de wind vol geblazen waren met sneeuw, maar ik doe het er voorquote:Op zondag 4 januari 2026 12:34 schreef essnhills het volgende:
Hier ligt een cm of 3 á 4 ofzo schat ik
Ik heb geen idee. Ik was niet van plan nog naar buiten te gaan vandaag. En aan de bomen kan ik het nu lastig zien.quote:Op zondag 4 januari 2026 12:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Hier ook maar ik heb niet het idee dat het echt smelt.
quote:Op zondag 4 januari 2026 12:31 schreef Ama het volgende:
Komende week krijgen we hier nog meer sneeuw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |