quote:Op zondag 4 januari 2026 12:31 schreef Ama het volgende:
Komende week krijgen we hier nog meer sneeuw.
Zolang je de deur niet uit hoeft, hoeft die niet dicht tochquote:Op zondag 4 januari 2026 12:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb weer m'n eigen broek aan die ik in oktober heb gekocht en ik krijg hem amper dicht
Op de hometrainer dan maar straks.
Maar ja het is ook een beetje irritant als hij de hele tijd afzakt als je loopt.quote:Op zondag 4 januari 2026 12:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zolang je de deur niet uit hoeft, hoeft die niet dicht toch
Koop voor een tientje een paar regenlaarzen.quote:Op zondag 4 januari 2026 12:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Beenspieren houden mijn voeten niet droog
Jij hebt op een zondag terwijl je niet naar buiten hoeft een normale broek aan?quote:Op zondag 4 januari 2026 12:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb weer m'n eigen broek aan die ik in oktober heb gekocht en ik krijg hem amper dicht
Op de hometrainer dan maar straks.
waarom aparte buitenkleding? dat is hrt alleen maar ingewikkelder makenquote:Op zondag 4 januari 2026 12:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij hebt op een zondag terwijl je niet naar buiten hoeft een normale broek aan?
Wauw. Ik noem dat buitenkleding voor een reden
Ohquote:Op zondag 4 januari 2026 12:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meer een reactie op een discussie van vanmorgen
niet zo pragmatisch doen. Daar moet Nattekat te veel moeite voor doen om een excuus te verzinnen.quote:Op zondag 4 januari 2026 12:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Koop voor een tientje een paar regenlaarzen.
Klaar.
ik heb net op mn LIDL slippers buiten gelopen.quote:Op zondag 4 januari 2026 12:47 schreef essnhills het volgende:
Ik heb waterdichte wandelschoenen met een (nep)bontje
Lekker warm, goede grip, ideaal voor zulk weer
Omdat in 90% van de gevallen mijn buitenbroek modder heeft.quote:Op zondag 4 januari 2026 12:44 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom aparte buitenkleding? dat is hrt alleen maar ingewikkelder maken
Ik doe de aanname dat als die niet meer dicht kan dat die strak genoeg zit om niet af te zakken tijdens het lopen.quote:Op zondag 4 januari 2026 12:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ja het is ook een beetje irritant als hij de hele tijd afzakt als je loopt.
Geloof mij dat er nog genoeg andere dingen over blijven om over te klagen of excuses voor te verzinnen zijn.quote:Op zondag 4 januari 2026 12:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet zo pragmatisch doen. Daar moet Nattekat te veel moeite voor doen om een excuus te verzinnen.
dat woord kende ik niet...quote:
Krokkelenquote:Op zondag 4 januari 2026 12:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat woord kende ik niet...
nu wel want Google
west-friesquote:
quote:
Wel een veel beter woord dan kleine motsneeuwquote:Op zondag 4 januari 2026 12:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
west-fries
das net aan de verkeerde Friese kant voor mij om te kennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan heb je straks aan de voorkant een hogere sneeuwpop dan aan de achterkantquote:Op zondag 4 januari 2026 12:54 schreef mschol het volgende:
aan de voorkant zijn grotere en dikkere vlokken sneeuw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |