Nu wachten op het volgende hoofdstuk in de bitterbal vastgoed saga; ballie en de klagende toeristen.quote:
En neem aan dat die geen 600euro was...?quote:Op zondag 4 januari 2026 11:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Ik heb zo'n klok
gaaf!quote:Op zondag 4 januari 2026 11:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Ik heb zo'n klok
Vroegah hadden ze dat welquote:Op zondag 4 januari 2026 10:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De ene keer in de paar jaar sneeuw gaan ze geen bakken met geld voor investeren, die paar daagjes nemen ze maar voor lief
Lol neequote:Op zondag 4 januari 2026 11:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
En neem aan dat die geen 600euro was...?
Die dingen vind je toch overal (of iig vond....)
maar wel 86cm doorsnede ?quote:Op zondag 4 januari 2026 11:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lol nee
1 of ander klein winkeltje dat een hoop van die random dingen had en dat in een webshop had gezet. Was iets van ¤120 oid? Jaar of 4 geleden.
Kreeg ik toen van mijn ouders als gecombineerd verjaardags/housewarming cadeau. Had het wel zelf uitgezocht
quote:Op zondag 4 januari 2026 11:14 schreef Ama het volgende:
pussySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was ook wel weer genoeg voor 1 minuut.
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Neuh deze is 50cm oidquote:
alsnog een mooie maat voor die prijs... netjes!quote:
ja dat kun je zien aan die kat...quote:
Dit ziet er echt super echt uit.quote:Op zondag 4 januari 2026 11:29 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Jup. Dit dan weer niet
[ afbeelding ]
jamm... euhquote:Op zondag 4 januari 2026 11:31 schreef Nattekat het volgende:
Net naar het winkelcentrum gefietst en weer terug.
Niet op m'n plaat gegaan.
insgelijks. en dat je je tengels brandt aan de vaatwasserquote:Op zondag 4 januari 2026 11:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoop dat je op een legoblokje stapt.
Ja het is een mooi dingquote:Op zondag 4 januari 2026 11:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
alsnog een mooie maat voor die prijs... netjes!
Je bent zelfquote:
ittquote:
In tegenstelling tot wat?quote:
diegenen die geen mooi ding zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |