SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
Ik heb ook nog 2 Pet Shop Boys-nummers klaargezet die ook een beetje verband houden met de gebeurtenissen van vandaag...quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:21 schreef livelink het volgende:
Deze hoort eigenlijk door Symph aangevraagd te worden, maar dat kloteland maakt me zo kwaad, dat ik het moest aanvragen.
Thin Lizzy - The Boys Are Back In Town
Hij gaat van zijn welverdiende pensioen genieten.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:25 schreef DJ11 het volgende:
Vandaag werd bekend dat de bijzonder sympathieke Ron Jans - iemand die trouwens ook over de VS kan meepraten - ermee stopt als voetbaltrainer. Zijn grootste successen boekte hij toch wel met PEC Zwolle. Dus als eerbetoon dan maar even deze: the boys are PEC in town...Thin Lizzy - The Boys Are Back In Town
Lekker nummer. Mijn zoon zingt al jaren: "Ik voel me sexy als Ron Jans". Kennelijk een meme geweest bij jongeren.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:25 schreef DJ11 het volgende:
Vandaag werd bekend dat de bijzonder sympathieke Ron Jans - iemand die trouwens ook over de VS kan meepraten - ermee stopt als voetbaltrainer. Zijn grootste successen boekte hij toch wel met PEC Zwolle. Dus als eerbetoon dan maar even deze: the boys are PEC in town...Thin Lizzy - The Boys Are Back In Town
Het dansje van Ron Jans bij de bekerwinst van PEC was ook legendarischquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Lekker nummer. Mijn zoon zingt al jaren: "Ik voel me sexy als Ron Jans". Kennelijk een meme geweest bij jongeren.
Je kunt dan ook gelijk geen kant van op…quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:26 schreef livelink het volgende:
Mijn nichtje was met de feestdagen bij mijn broer op bezoek in Bonaire. Gelukkig net op tijd teruggevlogen.
Nee, dat vind ik altijd heel naar aan kleine eilanden.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je kunt dan ook gelijk geen kant van op…
Zekerquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:30 schreef DJ11 het volgende:
De jingle past ook perfect voor deze plaat:Pet Shop Boys - Delusions Of Grandeur
Stukje uit de songtekstquote:In audience I receive the media’s pleas
They kiss my ring in interviews on bended knees
In victory I’m magnanimous and charming when
I speak exclusively at length to CNN
About power over people in a palace
with a permanent guard
and the flags unfurled
With devotion, dedication, celebration
not some cheap charade
I will rule the world
All of these delusions of grandeur
because they said ‘We don’t understand you’
and I want revenge
Ik ben er ook niet zo fan van.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik altijd heel naar aan kleine eilanden.
Ik geef zo langzamerhand niet meer alleen Trump de schuld, maar heel de VS. Al die idioten die hierop gestemd hebben en die het allemaal eigenlijk niks kan schelen ook.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:30 schreef DJ11 het volgende:
De jingle past ook perfect voor deze plaat:Pet Shop Boys - Delusions Of Grandeur
Nou dat. En zeker na zijn idiote aftocht de eerste keer gewoon nog een keer kiezen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik geef zo langzamerhand niet meer alleen Trump de schuld, maar heel de VS. Al die idioten die hierop gestemd hebben en die het allemaal eigenlijk niks kan schelen ook.
New Order - 1963 ('95 Arthur Baker mix)
Beterschap DDM.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze luistert mee![]()
Nog steeds geveld door de griep.
Ook toepasselijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:35 schreef DJ11 het volgende:
Ik gok er maar op, want New Order draaien ga ik sowieso doen. Morgen wordt Bernard Sumner namelijk 70![]()
New Order - 1963 ('95 Arthur Baker mix)
Het DDMomentje van vandaag. Hopelijk helpt het een beetje tegen de griep.
The Buggles - Video Killed The Radio Star
Ik had al jaren geleden afscheid genomen van MTV, maar het blijft wel jammer.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:41 schreef DJ11 het volgende:
Per 1 januari zijn diverse 24-uurs muziek-kanalen van MTV definitief gesloten. Wat overblijft, is een pauperzender met fake realityseries. Niet om aan te gluren. Ooit begon het allemaal hiermee:The Buggles - Video Killed The Radio Star
Hoe lang duurt dat stuk wel niet?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:41 schreef DJ11 het volgende:
Er komt zo een verzoek - geen verzoekje, maar verzoek- aan van Symphonic....
Kaizers Orchestra - Begravelsespolka
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:45 schreef DJ11 het volgende:
Alternatieve rock uit Noorwegen, met dank aan Symphonic die dit aanvroeg:Kaizers Orchestra - Begravelsespolka
Ik vraag me af of het iets met "begraven" te maken heeft?
Deze band ken ik niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:45 schreef DJ11 het volgende:
Alternatieve rock uit Noorwegen, met dank aan Symphonic die dit aanvroeg:Kaizers Orchestra - Begravelsespolka
Ik vraag me af of het iets met "begraven" te maken heeft?
Weet je waar het over gaat? Behalve over begraven dan.quote:
https://lyricstranslate.c(...)a-funeral-polka.htmlquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Weet je waar het over gaat? Behalve over begraven dan.
Roquemore - Blame
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Ze zijn nogal van het theatrale bij hun optredens, toen ik ze destijds meemaakte op het festival waar ik werkte hadden ze gasmakers en allerlei vage dingen bij zich
Dit dus
[ link | afbeelding ]
Het komt me vaag bekend voor…quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het komt me vaag bekend voor…
Die zanger zou iets solo moeten gaan doen, komt ie wellicht beter uit de verf
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:56 schreef livelink het volgende:
Mijn vader belde me maandagmiddag met de opmerking: "ik voel me volledig verlaten"![]()
Mijn man is er vervolgens dinsdag naartoe gegaan en mijn broertje donderdag en ik vandaag en mijn broertje weer morgen en dan mijn man maandag en ik dinsdag. Maar eigenlijk is het altijd te weinig, hoe vaak je ook gaat. De eenzaamheid van het verliezen van degene met wie je al 62 jaar getrouwd was kun je niet opvangen.
dit naar aanleiding van Eleanor Rigby
Erg vervelend is dat. En hoe graag je het ook wilt, je kunt er simpelweg niet altijd zijn. Ik kan jullie als familie alleen maar veel sterkte wensen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:56 schreef livelink het volgende:
Mijn vader belde me maandagmiddag met de opmerking: "ik voel me volledig verlaten"![]()
Mijn man is er vervolgens dinsdag naartoe gegaan en mijn broertje donderdag en ik vandaag en mijn broertje weer morgen en dan mijn man maandag en ik dinsdag. Maar eigenlijk is het altijd te weinig, hoe vaak je ook gaat. De eenzaamheid van het verliezen van degene met wie je al 62 jaar getrouwd was kun je niet opvangen.
Behoorlijk vaag, ja.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Ze zijn nogal van het theatrale bij hun optredens, toen ik ze destijds meemaakte op het festival waar ik werkte hadden ze gasmakers en allerlei vage dingen bij zich
Dit dus
[ link | afbeelding ]
Dit is echt zo'n oh ja-nummer. Komt van heel diep uit mijn geheugen naar bovenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:58 schreef DJ11 het volgende:
They Might Be Giants - Birdhouse In Your Soul
Ineens zijn de rollen omgedraaid. Veel sterkte gewenst.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:56 schreef livelink het volgende:
Dat is heel triest. Wat Melting ook zegt: hoe hard je ook loopt, dat kun je nooit compenseren.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:56 schreef livelink het volgende:
Lenny Monsou - Middle Of The Night
Klinkt helemaal niet verkeerd.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:01 schreef DJ11 het volgende:
Hij stond met twee nummers in de top 25 van mijn jaarlijst, die ik afgelopen week uitzond. Live ging dit nummer tijdens Serious Request in première. Nu is -ie officieel uit:Lenny Monsou - Middle Of The Night
Ik denk dat ik zijn vorige nummers leuker vond, maar soms weet je het niet wat het nodig heeft om ineens door te breken dus wie weet. Ik gun het hem.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:03 schreef DJ11 het volgende:
Meer rocky dan z'n vorige tracks, maar prima
Keane - Black Burning Heart
Keane is ook alquote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:05 schreef DJ11 het volgende:
De playlist van vandaag blinkt niet uit in bekendheidVeel albumtracks of minder bekende singles van artiesten. Keane is typisch zo'n band die uitstekende albumtracks heeft. Zoals deze:
Keane - Black Burning Heart
Hierna: naar de 80s voor Shii....
Ik ookquote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:06 schreef Shii het volgende:
[..]
Keane is ook al![]()
Ben al fan vanaf het begin.
Ik eigenlijk ook wel. Alleen is mijn lijst van favoriete nummers nogal afwijkend van wat men mainstream goed vindt. Bij mij krioelt het bovenaan van de albumtracks en B-kanten. Dit nummer is er eentje uit de hoogste regionen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:06 schreef Shii het volgende:
[..]
Keane is ook al![]()
Ben al fan vanaf het begin.
Ultravox - Dancing With Tears In My Eyes (Steven Wilson stereo mix)
Nou, het is soms net alsof ik weer in de jaren '80 leef met de bijbehorende doomsday-nummers.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:10 schreef Shii het volgende:
Dit nummer met die clip erbij vond ik in die tijd wel heel heftig. Maar er is niets veranderd helaas. Er blijven gekken aan de macht.
Over gekken aan de macht gesproken: een bepaald duo gaat straks nog even over een wanhopige dictator zingen. In het licht van vandaag leek me dat wel een actueel nummerquote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:10 schreef Shii het volgende:
Dit nummer met die clip erbij vond ik in die tijd wel heel heftig. Maar er is niets veranderd helaas. Er blijven gekken aan de macht.
Het is treurig gesteld met de psychiatrische zorg in Amerika.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:10 schreef Shii het volgende:
Queen - Innuendo
Mij doe je er zeker een plezier mee hoor. Een heel fijn nummer van Queen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:14 schreef DJ11 het volgende:
Ik ben dit nummer al weken aan het doorschuiven. Doe ik er mensen een plezier mee? Ik weet het niet. Feit is dat ik het nog altijd een prima plaat vind, die ik gewoon weer eens wil horen. Weer eens wat anders dan Bohemian RhapsodyQueen - Innuendo
Oh absoluutquote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:14 schreef DJ11 het volgende:
Ik ben dit nummer al weken aan het doorschuiven. Doe ik er mensen een plezier mee? Ik weet het niet. Feit is dat ik het nog altijd een prima plaat vind, die ik gewoon weer eens wil horen. Weer eens wat anders dan Bohemian RhapsodyQueen - Innuendo
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:14 schreef DJ11 het volgende:
Valensia - Gaia
Ik kwam er een paar maanden geleden pas achter dat hij uit Nederland kwam.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:21 schreef DJ11 het volgende:
De oplettende luisteraar is vast allang weer vergeten dat deze plaat 3 weken geleden nog is gedraaid. Die was toen met kerststukjes, kerstverlichting en andere zaken bezig.Valensia - Gaia
Dus ik heb dit verzoekje van Shii maar ingewilligd...
Je moet trouwens vanavond NPO1 even opnemen. De tv-quiz The Connection begint weer.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kwam er een paar maanden geleden pas achter dat hij uit Nederland kwam.
Dat lijkt alweer zo lang geledenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:21 schreef DJ11 het volgende:
De oplettende luisteraar is vast allang weer vergeten dat deze plaat 3 weken geleden nog is gedraaid. Die was toen met kerststukjes, kerstverlichting en andere zaken bezig.Valensia - Gaia
Niet ontgaan, maar het is geen straf hoor.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:21 schreef DJ11 het volgende:
Ik kwam er een paar jaar geleden pas achter dat het geen vrouw was.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kwam er een paar maanden geleden pas achter dat hij uit Nederland kwam.
Ik wil er nog niet over nadenkenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat lijkt alweer zo lang geleden![]()
Maandag gaat alles weer echt beginnen..., ik heb er geen zin in.
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je moet trouwens vanavond NPO1 even opnemen. De tv-quiz The Connection begint weer.![]()
Kun je alvast een beetje oefenen...
Ik heb gisteren alweer gewoon gewerkt. Verschil moet er zijn hè...quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat lijkt alweer zo lang geleden![]()
Maandag gaat alles weer echt beginnen..., ik heb er geen zin in.
Ja, ik heb net dozen besteld om de kerstspullen in te doen. Ik had alles los in plastic zakken. En nu ga ik pas aftuigen als ik die dozen heb.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:24 schreef Shii het volgende:
Ik heb hier de kerstboom nog staan met lichtjes.![]()
![]()
Ik geniet nog even na van deze dagen en woensdag maar eens opruimen.
Ik heb gisteren ook gewerkt en maandag t/m woensdag ook, maar dat is bij mij dan toch net anders. Niet druk en tijd voor achterstallig werk. Maandag begint het voor mij weer echt.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren alweer gewoon gewerkt. Verschil moet er zijn hè...
Benjamin Steer - Trophy
Vooruit, we zullen de Amerikaanse artiesten maar niet boycotten. Tenzij het bewezen rednecks zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:26 schreef DJ11 het volgende:
Een Brits-Amerikaanse zanger, zo las ik. Ik vind dit wel een lekker fris en fruitig liedje. Gloednieuw, dus jaartal 2026.Benjamin Steer - Trophy
Hij schijnt toch Engels te zijn, lees ik netquote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Vooruit, we zullen de Amerikaanse artiesten maar niet boycotten. Tenzij het bewezen rednecks zijn.
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hij schijnt toch Engels te zijn, lees ik net
Fine Young Cannibals - I'm Not Satisfied
Speciaal voor jou (quote:
Misschien een bescheiden hitje. Ik ken het niet. Het komt uit de tijd van She Drives Me Crazy. Goed te horen aan die snare...quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:31 schreef livelink het volgende:
Ik ken dit wel. Is denk ik wel een hitje geweest?
The Human League - Tell Me When
Waar ken ik die band van?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:38 schreef DJ11 het volgende:
Ook al zo heerlijk bekend (), maar daarom niet minder mooi. Uit Wales:
Catatonia - Road Rage
Waarschijnlijk vooral van dit nummer. En je moet ze niet verwarren met Katatonia, een melodische metalbandquote:
Ah..... dat zou ook kunnen natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vooral van dit nummer. En je moet ze niet verwarren met Katatonia, een melodische metalband
Ik vind de manier waarop ze Road Rage uitspreekt wel altijd erg irritant.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:38 schreef DJ11 het volgende:
Ook al zo heerlijk bekend (), maar daarom niet minder mooi. Uit Wales:
Catatonia - Road Rage
Møme & Ricky Ducati - Blue Summer
Orchestral Manoeuvres In The Dark - (Forever) Live And Die
Pet Shop Boys - The Dictator DecidesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:50 schreef DJ11 het volgende:
Gaat het over Kim Jong-un, of misschien over Maduro?Pet Shop Boys - The Dictator Decides
Trump.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Daar hebben ze ook nummers over gemaakt, meerdere zelfs. De meest bizarre gaat over z'n lijfwachten: Bullets For Narcissus. Uitgebracht enkele maanden voordat Trump écht werd beschoten...quote:
Blijven ademen, livelink.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:54 schreef DJ11 het volgende:
Het slotakkoord van deze uitzending hebben jullie aan @:livelink te dankenKate Bush - Breathing
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:57 schreef livelink het volgende:
Dit was overigens ook een doomsday-nummer. Het gaat over een nuclear war.
Dankjewel voor de fijne muziek weer.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:57 schreef DJ11 het volgende:
Bedankt voor het luisteren en jullie input, veel plezier zo met de uitzending van Melting
Dankjewel!quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:57 schreef DJ11 het volgende:
Bedankt voor het luisteren en jullie input, veel plezier zo met de uitzending van Melting
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:59 schreef Shii het volgende:
Ik ga nu even koken, eten en kom later in de avond weer luisteren denk ik.
Harmen Veerman.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:04 schreef livelink het volgende:
Dit begint erg onbekend, hoewel deze stem me wel bekend voorkomt.
Mij ook niet, dan. Wellicht een generieke stem.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Harmen Veerman.
Zegt mij eerlijk gezegd niets.
Ik ben heel hard aan het nadenkenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:04 schreef Melting het volgende:
Wie kent deze vergeten Volendamse band nog?
Of klinken al die Veermannen hetzelfde?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Mij ook niet, dan. Wellicht een generieke stem.
Dat zou best kunnen. Ik zag dat hij later in een tribute-band van The Cats is gaan zingen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Of klinken al die Veermannen hetzelfde?
Dit zegt me niksquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:07 schreef Melting het volgende:
Nog zo'n onbekende band..... maar ooit!
Nee, dat zou een afknapper zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:07 schreef livelink het volgende:
Als ze maar niet met la, la, la, la gaan beginnen.
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, dat zou een afknapper zijn.
Is dit de Hermes House Band?
En als het maar niet over één van hun eigen kinderen gaat.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:07 schreef livelink het volgende:
Als ze maar niet met la, la, la, la gaan beginnen.
Nee, dat is echt veel te vergezocht hoor.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
En als het maar niet over één van hun eigen kinderen gaat.![]()
En als dat kind decennia later maar geen album met die titel uitbrengt.![]()
Ze hebben naar je geluisterd.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:09 schreef livelink het volgende:
Na, na, na, na klinkt net iets beter dan la, la, la, la.
Dan zouden de tranen in mijn ogen springenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
En als het maar niet over één van hun eigen kinderen gaat.![]()
En als dat kind decennia later maar geen album met die titel uitbrengt.![]()
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:12 schreef livelink het volgende:
An American Dream, maar kom niet op de band.
Dat Krijg Je Ervan Als Je Niet Zo Bekend Bandquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:12 schreef livelink het volgende:
An American Dream, maar kom niet op de band.
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat Krijg Je Ervan Als Je Niet Zo Bekend Band
Ja, die is droom is inmiddels wel vakkundig de nek omgedraaid.quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is nog steeds een geweldige band.
Na het darten duik ik misschien nog wel even op.
Olaquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is nog steeds een geweldige band.
Na het darten duik ik misschien nog wel even op.
Kun je het dan nog hebben over springlevend?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Springlevend en volop actiefDe oudste broer is een paar maanden geleden 80 geworden.
In zijn geval wel. Hij doet dansjes op het podium...quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Kun je het dan nog hebben over springlevend?
Ik kan het me niet meer heugen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgens mij best lang geleden dat deze op de radio hier nog is gedraaid.
[ afbeelding ]
Niks mis mee. Prima om weer eens te horen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgens mij best lang geleden dat deze op de radio hier nog is gedraaid.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:35 schreef livelink het volgende:
Dit is ook mooi, maar ik ga niet eens proberen me naam en titel te herinneren.
Dat is maar goed dat ik niet mijn best heb gedaan. Hier was ik nooit op gekomen.quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is maar goed dat ik niet mijn best heb gedaan. Hier was ik nooit op gekomen.
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is maar goed dat ik niet mijn best heb gedaan. Hier was ik nooit op gekomen.
Best een grote inderdaad. Behoorlijk wat artiesten https://www.janvis.nl/onze-artiestenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:49 schreef Melting het volgende:
De dame die hierna komt, had haar management in Den Bosch zitten. En het buro bestaat nog steeds. Laatste 4 nummers van het telefoonnummer zijn gelijk gebleven. De rest is gewijzigd.
Dus als je wil boeken...... nu weet je waar je teveel geld aan uit gaat geven.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Best een grote inderdaad. Behoorlijk wat artiesten https://www.janvis.nl/onze-artiesten
Maakt niet uit hoorquote:
Dat blijft het ookquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:54 schreef Melting het volgende:
Dit blijf ik ook een fijn nummer vinden.
Zeker.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:54 schreef Melting het volgende:
Dit blijf ik ook een fijn nummer vinden.
Ik heb toevallig gisteren een heel stuk over the mama's en the papa's gelezen. Een hoop onderling gedoe, met de slanke mama die met beide mannen ging en de 'dikke' mama die met ruzie vertrok. Drie van de vier zijn ook al dood en niet echt oud geworden. Niet zo'n gezellige band als de muziek deed vermoeden.quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb toevallig gisteren een heel stuk over the mama's en the papa's gelezen. Een hoop onderling gedoe, met de slanke mama die met beide mannen ging en de 'dikke' mama die met ruzie vertrok. Drie van de vier zijn ook al dood en niet echt oud geworden. Niet zo'n gezellige band als de muziek deed vermoeden.
Dat klinkt allesbehalve gezelligquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb toevallig gisteren een heel stuk over the mama's en the papa's gelezen. Een hoop onderling gedoe, met de slanke mama die met beide mannen ging en de 'dikke' mama die met ruzie vertrok. Drie van de vier zijn ook al dood en niet echt oud geworden. Niet zo'n gezellige band als de muziek deed vermoeden.
Veel drugs ook, vooral marihuanaquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:08 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat klinkt inderdaad niet zo happy allemaal.
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:13 schreef DJ11 het volgende:
Die vorige kende ik niet. En dit moet Conny Vandenbosch zijn.
quote:
Dan is het vast niet zo'n jofele gast als die oom van Conny.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:14 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb er ook eentje met die naam. Bar weinig contact mee.
Bassie en Adriaan heb ik vakkundig weten te ontwijken, zowel in mijn eigen jeugd als voor mijn kinderen. In dat laatste speelde ik wellicht wel een rol. Ik heb het hen nooit op welke manier dan ook aangeboden.quote:
Ach, ze staat er daar wel wat zielig bij.quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Bassie en Adriaan heb ik vakkundig weten te ontwijken, zowel in mijn eigen jeugd als voor mijn kinderen. In dat laatste speelde ik wellicht wel een rol. Ik heb het hen nooit op welke manier dan ook aangeboden.
Inmiddels ook al 69quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach, ze staat er daar wel wat zielig bij.
Pas je wel even goed op,jezelf?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:26 schreef Melting het volgende:
Voelde me net niet zo lekker. Had het al koud, en begin me ook een beetje misselijk te voelen.
Bleek dat mijn suiker op 3,9 stond.
Net maar even een chocoladekoek genomen.![]()
Komt vast weer goed nu.
Zeker.quote:
Als je wilt stoppen, moet je gewoon stoppen he.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Zeker.
Daarom ook maar even iets genomen. Snap niet waarom hij zo laag staat. Heb daarstraks gewoon gegeten, en zit aan het bier.
Vind het veel te gezellig.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Als je wilt stoppen, moet je gewoon stoppen he.
Ik weet niet of naar bed gaan helpt (sowieso tegen de kou natuurlijk)
Ik zit ook aan de thee. Alcohol heb ik niet in huis.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Vind het veel te gezellig.
Zit lekker aan een warme thee, naast het bier. Doet goed.
Welke thee drink jij?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zit ook aan de thee. Alcohol heb ik niet in huis.
Ik aan de witte met groene thee, met jasmijn en passievrucht.quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:35 schreef livelink het volgende:
In een groen, groen, groen, groen, knollen, knollenland
Dat klinkt ook heel prima.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik aan de witte met groene thee, met jasmijn en passievrucht.
Welkom Bos.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Pijltjes gooien is eerder klaar dan gehoopt, dus goedenavond
Wat heeft Homijn toch tegen hazen? Hebben ze hem ooit iets gedaan? Dit nummer loopt trouwens niet goed af voor de hazen. De jager heeft hen geschoten, heel onverdroten.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:35 schreef DJ11 het volgende:
Een lied over Hazen. Laat @:Homijn het maar niet horen....
Witte thee is ook wel bijzonder.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik aan de witte met groene thee, met jasmijn en passievrucht.
Wat zul jij zen zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Witte thee is ook wel bijzonder.
Groene thee jasmijn drink ik graag.
Zit nu aan de Clipper Zen
Dat springt lastig over slotenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat heeft Homijn toch tegen hazen? Hebben ze hem ooit iets gedaan? Dit nummer loopt trouwens niet goed af voor de hazen. De jager heeft hen geschoten, heel onverdroten.
Ik weet het ook niet. Verder dan "kutbeesten" komt de argumentatie doorgaans niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat heeft Homijn toch tegen hazen? Hebben ze hem ooit iets gedaan? Dit nummer loopt trouwens niet goed af voor de hazen. De jager heeft hen geschoten, heel onverdroten.
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat springt lastig over sloten
Met een schot hagel in je kloten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |