SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
Ik heb ook nog 2 Pet Shop Boys-nummers klaargezet die ook een beetje verband houden met de gebeurtenissen van vandaag...quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:21 schreef livelink het volgende:
Deze hoort eigenlijk door Symph aangevraagd te worden, maar dat kloteland maakt me zo kwaad, dat ik het moest aanvragen.
Thin Lizzy - The Boys Are Back In Town
Hij gaat van zijn welverdiende pensioen genieten.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:25 schreef DJ11 het volgende:
Vandaag werd bekend dat de bijzonder sympathieke Ron Jans - iemand die trouwens ook over de VS kan meepraten - ermee stopt als voetbaltrainer. Zijn grootste successen boekte hij toch wel met PEC Zwolle. Dus als eerbetoon dan maar even deze: the boys are PEC in town...Thin Lizzy - The Boys Are Back In Town
Lekker nummer. Mijn zoon zingt al jaren: "Ik voel me sexy als Ron Jans". Kennelijk een meme geweest bij jongeren.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:25 schreef DJ11 het volgende:
Vandaag werd bekend dat de bijzonder sympathieke Ron Jans - iemand die trouwens ook over de VS kan meepraten - ermee stopt als voetbaltrainer. Zijn grootste successen boekte hij toch wel met PEC Zwolle. Dus als eerbetoon dan maar even deze: the boys are PEC in town...Thin Lizzy - The Boys Are Back In Town
Het dansje van Ron Jans bij de bekerwinst van PEC was ook legendarischquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Lekker nummer. Mijn zoon zingt al jaren: "Ik voel me sexy als Ron Jans". Kennelijk een meme geweest bij jongeren.
Je kunt dan ook gelijk geen kant van op…quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:26 schreef livelink het volgende:
Mijn nichtje was met de feestdagen bij mijn broer op bezoek in Bonaire. Gelukkig net op tijd teruggevlogen.
Nee, dat vind ik altijd heel naar aan kleine eilanden.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je kunt dan ook gelijk geen kant van op…
Zekerquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:30 schreef DJ11 het volgende:
De jingle past ook perfect voor deze plaat:Pet Shop Boys - Delusions Of Grandeur
Stukje uit de songtekstquote:In audience I receive the media’s pleas
They kiss my ring in interviews on bended knees
In victory I’m magnanimous and charming when
I speak exclusively at length to CNN
About power over people in a palace
with a permanent guard
and the flags unfurled
With devotion, dedication, celebration
not some cheap charade
I will rule the world
All of these delusions of grandeur
because they said ‘We don’t understand you’
and I want revenge
Ik ben er ook niet zo fan van.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik altijd heel naar aan kleine eilanden.
Ik geef zo langzamerhand niet meer alleen Trump de schuld, maar heel de VS. Al die idioten die hierop gestemd hebben en die het allemaal eigenlijk niks kan schelen ook.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:30 schreef DJ11 het volgende:
De jingle past ook perfect voor deze plaat:Pet Shop Boys - Delusions Of Grandeur
Nou dat. En zeker na zijn idiote aftocht de eerste keer gewoon nog een keer kiezen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik geef zo langzamerhand niet meer alleen Trump de schuld, maar heel de VS. Al die idioten die hierop gestemd hebben en die het allemaal eigenlijk niks kan schelen ook.
New Order - 1963 ('95 Arthur Baker mix)
Beterschap DDM.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze luistert mee![]()
Nog steeds geveld door de griep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |