quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:35 schreef livelink het volgende:
Dit is ook mooi, maar ik ga niet eens proberen me naam en titel te herinneren.
Dat is maar goed dat ik niet mijn best heb gedaan. Hier was ik nooit op gekomen.quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is maar goed dat ik niet mijn best heb gedaan. Hier was ik nooit op gekomen.
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is maar goed dat ik niet mijn best heb gedaan. Hier was ik nooit op gekomen.
Best een grote inderdaad. Behoorlijk wat artiesten https://www.janvis.nl/onze-artiestenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:49 schreef Melting het volgende:
De dame die hierna komt, had haar management in Den Bosch zitten. En het buro bestaat nog steeds. Laatste 4 nummers van het telefoonnummer zijn gelijk gebleven. De rest is gewijzigd.
Dus als je wil boeken...... nu weet je waar je teveel geld aan uit gaat geven.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Best een grote inderdaad. Behoorlijk wat artiesten https://www.janvis.nl/onze-artiesten
Maakt niet uit hoorquote:
Dat blijft het ookquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:54 schreef Melting het volgende:
Dit blijf ik ook een fijn nummer vinden.
Zeker.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:54 schreef Melting het volgende:
Dit blijf ik ook een fijn nummer vinden.
Ik heb toevallig gisteren een heel stuk over the mama's en the papa's gelezen. Een hoop onderling gedoe, met de slanke mama die met beide mannen ging en de 'dikke' mama die met ruzie vertrok. Drie van de vier zijn ook al dood en niet echt oud geworden. Niet zo'n gezellige band als de muziek deed vermoeden.quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb toevallig gisteren een heel stuk over the mama's en the papa's gelezen. Een hoop onderling gedoe, met de slanke mama die met beide mannen ging en de 'dikke' mama die met ruzie vertrok. Drie van de vier zijn ook al dood en niet echt oud geworden. Niet zo'n gezellige band als de muziek deed vermoeden.
Dat klinkt allesbehalve gezelligquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb toevallig gisteren een heel stuk over the mama's en the papa's gelezen. Een hoop onderling gedoe, met de slanke mama die met beide mannen ging en de 'dikke' mama die met ruzie vertrok. Drie van de vier zijn ook al dood en niet echt oud geworden. Niet zo'n gezellige band als de muziek deed vermoeden.
Veel drugs ook, vooral marihuanaquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:08 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat klinkt inderdaad niet zo happy allemaal.
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:13 schreef DJ11 het volgende:
Die vorige kende ik niet. En dit moet Conny Vandenbosch zijn.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |