Ik zit ook aan de thee. Alcohol heb ik niet in huis.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Vind het veel te gezellig.
Zit lekker aan een warme thee, naast het bier. Doet goed.
Welke thee drink jij?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zit ook aan de thee. Alcohol heb ik niet in huis.
Ik aan de witte met groene thee, met jasmijn en passievrucht.quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:35 schreef livelink het volgende:
In een groen, groen, groen, groen, knollen, knollenland
Dat klinkt ook heel prima.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik aan de witte met groene thee, met jasmijn en passievrucht.
Welkom Bos.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Pijltjes gooien is eerder klaar dan gehoopt, dus goedenavond
Wat heeft Homijn toch tegen hazen? Hebben ze hem ooit iets gedaan? Dit nummer loopt trouwens niet goed af voor de hazen. De jager heeft hen geschoten, heel onverdroten.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:35 schreef DJ11 het volgende:
Een lied over Hazen. Laat @:Homijn het maar niet horen....
Witte thee is ook wel bijzonder.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik aan de witte met groene thee, met jasmijn en passievrucht.
Wat zul jij zen zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Witte thee is ook wel bijzonder.
Groene thee jasmijn drink ik graag.
Zit nu aan de Clipper Zen
Dat springt lastig over slotenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat heeft Homijn toch tegen hazen? Hebben ze hem ooit iets gedaan? Dit nummer loopt trouwens niet goed af voor de hazen. De jager heeft hen geschoten, heel onverdroten.
Ik weet het ook niet. Verder dan "kutbeesten" komt de argumentatie doorgaans niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat heeft Homijn toch tegen hazen? Hebben ze hem ooit iets gedaan? Dit nummer loopt trouwens niet goed af voor de hazen. De jager heeft hen geschoten, heel onverdroten.
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat springt lastig over sloten
Met een schot hagel in je kloten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |