Roquemore - Blame
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Ze zijn nogal van het theatrale bij hun optredens, toen ik ze destijds meemaakte op het festival waar ik werkte hadden ze gasmakers en allerlei vage dingen bij zich
Dit dus
[ link | afbeelding ]
Het komt me vaag bekend voor…quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het komt me vaag bekend voor…
Die zanger zou iets solo moeten gaan doen, komt ie wellicht beter uit de verf
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:56 schreef livelink het volgende:
Mijn vader belde me maandagmiddag met de opmerking: "ik voel me volledig verlaten"![]()
Mijn man is er vervolgens dinsdag naartoe gegaan en mijn broertje donderdag en ik vandaag en mijn broertje weer morgen en dan mijn man maandag en ik dinsdag. Maar eigenlijk is het altijd te weinig, hoe vaak je ook gaat. De eenzaamheid van het verliezen van degene met wie je al 62 jaar getrouwd was kun je niet opvangen.
dit naar aanleiding van Eleanor Rigby
Erg vervelend is dat. En hoe graag je het ook wilt, je kunt er simpelweg niet altijd zijn. Ik kan jullie als familie alleen maar veel sterkte wensen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:56 schreef livelink het volgende:
Mijn vader belde me maandagmiddag met de opmerking: "ik voel me volledig verlaten"![]()
Mijn man is er vervolgens dinsdag naartoe gegaan en mijn broertje donderdag en ik vandaag en mijn broertje weer morgen en dan mijn man maandag en ik dinsdag. Maar eigenlijk is het altijd te weinig, hoe vaak je ook gaat. De eenzaamheid van het verliezen van degene met wie je al 62 jaar getrouwd was kun je niet opvangen.
Behoorlijk vaag, ja.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Ze zijn nogal van het theatrale bij hun optredens, toen ik ze destijds meemaakte op het festival waar ik werkte hadden ze gasmakers en allerlei vage dingen bij zich
Dit dus
[ link | afbeelding ]
Dit is echt zo'n oh ja-nummer. Komt van heel diep uit mijn geheugen naar bovenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:58 schreef DJ11 het volgende:
They Might Be Giants - Birdhouse In Your Soul
Ineens zijn de rollen omgedraaid. Veel sterkte gewenst.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:56 schreef livelink het volgende:
Dat is heel triest. Wat Melting ook zegt: hoe hard je ook loopt, dat kun je nooit compenseren.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:56 schreef livelink het volgende:
Lenny Monsou - Middle Of The Night
Klinkt helemaal niet verkeerd.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:01 schreef DJ11 het volgende:
Hij stond met twee nummers in de top 25 van mijn jaarlijst, die ik afgelopen week uitzond. Live ging dit nummer tijdens Serious Request in première. Nu is -ie officieel uit:Lenny Monsou - Middle Of The Night
Ik denk dat ik zijn vorige nummers leuker vond, maar soms weet je het niet wat het nodig heeft om ineens door te breken dus wie weet. Ik gun het hem.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:03 schreef DJ11 het volgende:
Meer rocky dan z'n vorige tracks, maar prima
Keane - Black Burning Heart
Keane is ook alquote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:05 schreef DJ11 het volgende:
De playlist van vandaag blinkt niet uit in bekendheidVeel albumtracks of minder bekende singles van artiesten. Keane is typisch zo'n band die uitstekende albumtracks heeft. Zoals deze:
Keane - Black Burning Heart
Hierna: naar de 80s voor Shii....
Ik ookquote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:06 schreef Shii het volgende:
[..]
Keane is ook al![]()
Ben al fan vanaf het begin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |