Zie je wel een geel speaker icoontje? Anders zit je in team chat en niet in proximity. Op PlayStation kan je met pijl omlaag zelf kiezen of je proximity of team chat praat, hoe je het op PC kan weet ik niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:23 schreef Troel het volgende:
Ik heb dat ingesteld staan, maar als ik het probeer werkt het voor geen meter.
Op pc zijn dat twee verschillende keys die je daarvoor instelt. Heb het laatst geprobeerd, maar niemand hoorde mij, hoe hard ik ook riep.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:31 schreef Drankster het volgende:
[..]
Zie je wel een geel speaker icoontje? Anders zit je in team chat en niet in proximity. Op PlayStation kan je met pijl omlaag zelf kiezen of je proximity of team chat praat, hoe je het op PC kan weet ik niet.
Ik had push to talk aanstaan. Loslatne = mic uit. Voor de veiligheid. Maar ik vermoed dat Bitdefenders privacy settingss mijn mic blokkeren of zo. Ga nog wel een keer kijken.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:53 schreef Divje het volgende:
Ligt er ook wel aan of je push-to-talk of toggle-to-talk aan hebt staan denk ik?![]()
Die team talk L1 + D-pad down werkt voor geen meter bij mij.
Je gebruikt wel een mic, namelijk je PS5 controller.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:17 schreef StateOfMind het volgende:
Ik gebruik helemaal geen mic of headset.
Reden om je shield te poppen als waarschuwingquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:17 schreef StateOfMind het volgende:
Ik gebruik helemaal geen mic of headset.
De r en de d heeft ie geloot?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:17 schreef V. het volgende:
Vandaag weer zoiets geks... Ik roep een support drop of hoe dat ook heet, voor de trials. Landt een beetje in miemandsland. Dus ik hobbel er naartoe, word ik ineens beschoten door een of andere flapdrol die dus echt in the middle of nowhere zat te campen of zo.
Echt gek.
Ben hem maar gesmee
Nou vooruit, ik zie het door de vingers, maar een volgende keer volgen er stokslagenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:19 schreef V. het volgende:
[..]
Ik kan niet typen op een telefoon en drukte per ongeluk op posten.
You and whose army?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nou vooruit, ik zie het door de vingers, maar een volgende keer volgen er stokslagen
Buried city? Daar heb ik er althans vaak last van. Verder speel ik met een vrouwelijk karakter en switchde ff naar een mannelijke maar al die skins zijn super lelijk op een mannetje.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:17 schreef V. het volgende:
Vandaag weer zoiets geks... Ik roep een support drop of hoe dat ook heet, voor de trials. Landt een beetje in miemandsland. Dus ik hobbel er naartoe, word ik ineens beschoten door een of andere flapdrol die dus echt in the middle of nowhere zat te campen of zo.
Echt gek.
Ben hem maar gesmeerd, want ik had net een tempest gevonden maar bijna geen ammo. En mijn shield was al weg, dus vet in het nadeel.
Er is maar 1 keuze qua gezicht wat een beetje vrouwelijk is. Heeft wat weg van Sandra Bullock.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:34 schreef Document1 het volgende:
[..]
Buried city? Daar heb ik er althans vaak last van. Verder speel ik met een vrouwelijk karakter en switchde ff naar een mannelijke maar al die skins zijn super lelijk op een mannetje.![]()
#1stworldproblems
Yep, vage verzoeken, standaard blockenquote:Op woensdag 7 januari 2026 11:40 schreef Troel het volgende:
Krijgen jullie ook constant vriendschapsverzoeken van mmogoods, mmoeld en dat soort shit?
Blocken en reporten doe ik altijd.quote:
Nou, er zijn ook andere etniciteiten die wel prima zijn. Maar de mannenkoppen zijn echt afgrijselijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:51 schreef Troel het volgende:
[..]
Er is maar 1 keuze qua gezicht wat een beetje vrouwelijk is. Heeft wat weg van Sandra Bullock.
Ik moet me er wel een beetje mee kunnen identificeren.quote:Op woensdag 7 januari 2026 13:33 schreef V. het volgende:
[..]
Nou, er zijn ook andere etniciteiten die wel prima zijn. Maar de mannenkoppen zijn echt afgrijselijk.
Snap ikquote:Op woensdag 7 januari 2026 13:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik moet me er wel een beetje mee kunnen identificeren.
Geen last van. Ik loop als een donkere gozer met vlechten door het spelquote:Op woensdag 7 januari 2026 13:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik moet me er wel een beetje mee kunnen identificeren.
Dat past toch ook primaquote:Op woensdag 7 januari 2026 14:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Geen last van. Ik loop als een donkere gozer met vlechten door het spel
oeh, geen idee, niet op gelet. ben nu wel maxed out en heb dus idd de extra.quote:Op woensdag 7 januari 2026 14:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat past toch ook prima
@:V. Krijg je die 12 slots aan het begin of aan het einde? En welk level ben je inmiddels?
Ik hou het bij een koud biertjequote:
Idem, drukke week, vandaag weer een dag in een studio gezeten, vrijdag weer, morgen ook retedruk, maar misschien een uurtje als het opschietquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:33 schreef Document1 het volgende:
Ik heb al een dag niet gespeeld, ik krijg een beetje last van ontwenningsverschijnselen.
Gelukkig eerder klaar!quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:20 schreef V. het volgende:
Ik heb mijn werk eerder klaar dan gedacht.
Topside, here I come
We zullen je missen!quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:21 schreef StateOfMind het volgende:
Heb besloten om deze game voorlopig te pauzeren en mij weer ga richten mijn lange backlog met verhalende singleplayer games.
Hoe tof deze game ook is, je doet toch keer op keer eigenlijk hetzelfde en mijn voorkeur ligt toch bij verhalende singleplayer games.
Zodra er weer wat nieuwe maps bij zijn slinger ik hem wel weer een keer aan.
Waarom volledig pauzeren als je ook af en toe een potje kan doen. Ik speel meestal in de middag 2 of 4 potjes Arc en dan ‘s avonds andere games tenzij vrienden online zijn. Het is maar net waarin ik zin heb.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:21 schreef StateOfMind het volgende:
Heb besloten om deze game voorlopig te pauzeren en mij weer ga richten mijn lange backlog met verhalende singleplayer games.
Hoe tof deze game ook is, je doet toch keer op keer eigenlijk hetzelfde en mijn voorkeur ligt toch bij verhalende singleplayer games.
Zodra er weer wat nieuwe maps bij zijn slinger ik hem wel weer een keer aan.
Dus je blijft nog even!quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:38 schreef StateOfMind het volgende:
En ik heb dit net getypt, en wat vind ik in het laatste potje, na anderhalve week?
Jawel, 2 Rusted Gears![]()
in 1 potje
Nu wel weer eventjesquote:
Nouja, ik deed nu een paar keer dit omdat ik op zoek was naar wat specifieks.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nu wel weer eventjes![]()
, al zal ik me weer voornamelijk gaan focussen op mijn backlog.
Zal Twix Raiders wel gaan beperken tot af en toe wat losse potjes tussendoor, omdat het toch vooral continue dezelfde loop is.
ik heb hem net eigenlijk voor eerst gespeelt, eerste 2 rondes kut, toen vond ik mooie blueprint van grenade, dus dacht piep snel weg met alleen dat ding op zak maar werd kaput geschoten, daarna fijne ronde met een mooi wapen dat ik vond, bij uitgang 5 gekke russen, maar extract ging goed.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:20 schreef V. het volgende:
Wat is dat Stella Montis een fucking doolhof, zeg
Het duurde voor mij een aantal potjes voordat ik door had dat je op de map van verdiepingen kan wisselen, is op PlayStation vierkantje.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:20 schreef V. het volgende:
Zeker, Stella is de ongeschreven PvP map, vooral met nightraid. Maar gewoon dont shoot roepen en zeggen in voice chat dat je een free loadout hebt en er bent voor quests en mensen laten je wel met rust.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Vraagje: Is het is het in Stella Montis meer normaal om mensen af te knallen, want dacht dat zo was, dacht zelf ook eens keer iemand neer te paffen, gewoon omdat het kan.
Dat enorme deel onder het Warehouse Complex op Blue Gate anders ookquote:Op donderdag 8 januari 2026 18:20 schreef V. het volgende:
Heb alles bij elkaar maar 4 of 5 potjes gespeeld op die map, maar die keren nergens last van gehad, met don't shoot.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
ik heb hem net eigenlijk voor eerst gespeelt, eerste 2 rondes kut, toen vond ik mooie blueprint van grenade, dus dacht piep snel weg met alleen dat ding op zak maar werd kaput geschoten, daarna fijne ronde met een mooi wapen dat ik vond, bij uitgang 5 gekke russen, maar extract ging goed.
Vraagje: Is het is het in Stella Montis meer normaal om mensen af te knallen, want dacht dat zo was, dacht zelf ook eens keer iemand neer te paffen, gewoon omdat het kan.
https://nl.ign.com/arc-ra(...)-ook-niet-stimulerenquote:Embark Studios: Arc Raiders draait niet om PvP en zal dat ook niet stimuleren
Ignquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
https://nl.ign.com/arc-ra(...)-ook-niet-stimuleren
Het is bijna net zoveel een centraal spelelement als het pve gedeeltequote:Voorlopig blijft de focus van Arc Raiders echter liggen op PvE, met PvP als ondersteunende mechanic in plaats van een centraal spelelement.
Ik heb dat juist enorm met maps als Buried City.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:20 schreef V. het volgende:
Even rondneuzen of dat het waard is was teveel gevraagd?quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:56 schreef StateOfMind het volgende:
Gelijk maar een aantal Epic Bettina's gecraft
Eindelijk, want die bp vond ik al vrij vroeg in de game.
Ja, maar met Buried heb je wel nog herkenbare locaties die een beetje helpen met plaatsbepaling. In Stella zit je in een gesloten geheel zonder uitzicht.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 03:23 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb dat juist enorm met maps als Buried City.
Ik ben al mijn hele leven fan van grote open maps, daarom voor mij vooral Space en Dam.
Het is wel bullshit. Alleen al om de blauwepuntenopdracht voor damage to Raidersquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
https://nl.ign.com/arc-ra(...)-ook-niet-stimuleren
Doen ze volgens mij netjes, als dat rond die tijd was.quote:
Dat is een aparte baanquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
Doen ze volgens mij netjes, als dat rond die tijd was.
Na afloop van een potje waren de servers offline, maar alle loot werd netjes verwerkt.
Ben deze week weer begonnen met (echt) werken, nu snel op zoek naar 1 pan, 2 paddestoelen en 2 muziekalbums
Was ik dat toevallig...quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:09 schreef raptorix het volgende:
Ben ik op weg naar de Hatch met een Mwoaah buit ligt er zomaar een dooie met 2 blueprints en kekke spulletjes
Nee, dood door een bastion toen ik net een deadljne wilde plakken. Draaide zich precies om toen ik hem wilde plaatsen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:48 schreef raptorix het volgende:
[..]
Lag je toevallig in een loods dood door een bowlingbal?
Ah heb afgelopen dagen mazzel, paar keer met goede groep dikke ARCs kunnen pakken, wat wel irritant is is dat je door het lawaai die kleinere drones niet aan hoort komen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:06 schreef V. het volgende:
[..]
Nee, dood door een bastion toen ik net een deadljne wilde plakken. Draaide zich precies om toen ik hem wilde plaatsen.
Ik had op een gegeven moment 5 BP's uit een run in Stella. Alle vijf had ik al en er waren drie deadmines van de vijf. Somsquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:58 schreef V. het volgende:
Verder best een toffe ARC-middag gehad hoor. Ik leefde in de veronderstelling dat ik die Flickering Candles allang had afgerond, maar ik was nog niet eens op de helft. Dus mij daar maar even op gestort. Eerste run vand de dag met een custom loadout op Dam lekker de toren in geweest. In een run vier BPs, helaas had ik daar al twee van, maar toch.
Ik heb net een frying pan gevonden, dus dacht even dat jullie braadpan bedoelden.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:58 schreef V. het volgende:
Verder best een toffe ARC-middag gehad hoor. Ik leefde in de veronderstelling dat ik die Flickering Candles allang had afgerond, maar ik was nog niet eens op de helft. Dus mij daar maar even op gestort. Eerste run vand de dag met een custom loadout op Dam lekker de toren in geweest. In een run vier BPs, helaas had ik daar al twee van, maar toch.
Op zich goed idee, ook omdat crossplay mogelijk is.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:35 schreef raptorix het volgende:
Is het misschien leuk om een Fok Raiding Group te beginnnen?
Zekerquote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:21 schreef StateOfMind het volgende:
Misschien kunnen we beter een lijstje maken, die geïnteresseerden kunnen kopiëren en aanvullen, en dat een mod @:2dopedie dan aan de OP kan toevoegen
PS5
StateOfMind = StateOfMind1976
...
...
Pc
Raptorix = AmsterdamOldie
Troel = Troel
...
...
Etcetera.
(er vanuit gaande dat @:raptorix en @:Troel op pc spelen).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:43 schreef Troel het volgende:
[..]
ZekerMoet er trouwens mijn steamnummer achtyer of mijn embarknummer of hoe zit dat?
Geen idee eigenlijk, ik denk gewoon Steam in het geval van pc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
ik vond 2 BP's in 1 ronde terwijl ik op zoek was naar bessen die ik dus niet kon vindenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:29 schreef Document1 het volgende:
Ik heb er vandaag wel 10 keys op verschillende plekken doorheen gejaagd. Welgeteld 1 bp. Een raider emergency flare ding kit iets.
Ik ga voor de berries naa Buried cold snap. In drie runs 61 van de benodigde 70.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:09 schreef DrMarten het volgende:
3x achter elkaar Dam Battlegrounds coldsnap en welgeteld 0 bessen gevonden. Kutspel!
Inmiddels op Buried in 2 potjes 21 bessen gevonden. Nog 11 te gaan.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:36 schreef V. het volgende:
[..]
Ik ga voor de berries naa Buried cold snap. In drie runs 61 van de benodigde 70.
Met duos en trios tellen de ballen van je teamgenoten ook. Scheelt weer.quote:Op zondag 11 januari 2026 10:24 schreef Troel het volgende:
Ik moet nog mijn 40 sneeuwballen op een bastion gooien, maar pfff
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |