Blocken en reporten doe ik altijd.quote:
Nou, er zijn ook andere etniciteiten die wel prima zijn. Maar de mannenkoppen zijn echt afgrijselijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:51 schreef Troel het volgende:
[..]
Er is maar 1 keuze qua gezicht wat een beetje vrouwelijk is. Heeft wat weg van Sandra Bullock.
Ik moet me er wel een beetje mee kunnen identificeren.quote:Op woensdag 7 januari 2026 13:33 schreef V. het volgende:
[..]
Nou, er zijn ook andere etniciteiten die wel prima zijn. Maar de mannenkoppen zijn echt afgrijselijk.
Snap ikquote:Op woensdag 7 januari 2026 13:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik moet me er wel een beetje mee kunnen identificeren.
Geen last van. Ik loop als een donkere gozer met vlechten door het spelquote:Op woensdag 7 januari 2026 13:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik moet me er wel een beetje mee kunnen identificeren.
Dat past toch ook primaquote:Op woensdag 7 januari 2026 14:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Geen last van. Ik loop als een donkere gozer met vlechten door het spel
oeh, geen idee, niet op gelet. ben nu wel maxed out en heb dus idd de extra.quote:Op woensdag 7 januari 2026 14:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat past toch ook prima
@:V. Krijg je die 12 slots aan het begin of aan het einde? En welk level ben je inmiddels?
Ik hou het bij een koud biertjequote:
Idem, drukke week, vandaag weer een dag in een studio gezeten, vrijdag weer, morgen ook retedruk, maar misschien een uurtje als het opschietquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:33 schreef Document1 het volgende:
Ik heb al een dag niet gespeeld, ik krijg een beetje last van ontwenningsverschijnselen.
Gelukkig eerder klaar!quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:20 schreef V. het volgende:
Ik heb mijn werk eerder klaar dan gedacht.
Topside, here I come
We zullen je missen!quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:21 schreef StateOfMind het volgende:
Heb besloten om deze game voorlopig te pauzeren en mij weer ga richten mijn lange backlog met verhalende singleplayer games.
Hoe tof deze game ook is, je doet toch keer op keer eigenlijk hetzelfde en mijn voorkeur ligt toch bij verhalende singleplayer games.
Zodra er weer wat nieuwe maps bij zijn slinger ik hem wel weer een keer aan.
Waarom volledig pauzeren als je ook af en toe een potje kan doen. Ik speel meestal in de middag 2 of 4 potjes Arc en dan ‘s avonds andere games tenzij vrienden online zijn. Het is maar net waarin ik zin heb.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:21 schreef StateOfMind het volgende:
Heb besloten om deze game voorlopig te pauzeren en mij weer ga richten mijn lange backlog met verhalende singleplayer games.
Hoe tof deze game ook is, je doet toch keer op keer eigenlijk hetzelfde en mijn voorkeur ligt toch bij verhalende singleplayer games.
Zodra er weer wat nieuwe maps bij zijn slinger ik hem wel weer een keer aan.
Dus je blijft nog even!quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:38 schreef StateOfMind het volgende:
En ik heb dit net getypt, en wat vind ik in het laatste potje, na anderhalve week?
Jawel, 2 Rusted Gears![]()
in 1 potje
Nu wel weer eventjesquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |