Nouja, ik deed nu een paar keer dit omdat ik op zoek was naar wat specifieks.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nu wel weer eventjes![]()
, al zal ik me weer voornamelijk gaan focussen op mijn backlog.
Zal Twix Raiders wel gaan beperken tot af en toe wat losse potjes tussendoor, omdat het toch vooral continue dezelfde loop is.
ik heb hem net eigenlijk voor eerst gespeelt, eerste 2 rondes kut, toen vond ik mooie blueprint van grenade, dus dacht piep snel weg met alleen dat ding op zak maar werd kaput geschoten, daarna fijne ronde met een mooi wapen dat ik vond, bij uitgang 5 gekke russen, maar extract ging goed.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:20 schreef V. het volgende:
Wat is dat Stella Montis een fucking doolhof, zeg
Het duurde voor mij een aantal potjes voordat ik door had dat je op de map van verdiepingen kan wisselen, is op PlayStation vierkantje.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:20 schreef V. het volgende:
Zeker, Stella is de ongeschreven PvP map, vooral met nightraid. Maar gewoon dont shoot roepen en zeggen in voice chat dat je een free loadout hebt en er bent voor quests en mensen laten je wel met rust.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Vraagje: Is het is het in Stella Montis meer normaal om mensen af te knallen, want dacht dat zo was, dacht zelf ook eens keer iemand neer te paffen, gewoon omdat het kan.
Dat enorme deel onder het Warehouse Complex op Blue Gate anders ookquote:Op donderdag 8 januari 2026 18:20 schreef V. het volgende:
Heb alles bij elkaar maar 4 of 5 potjes gespeeld op die map, maar die keren nergens last van gehad, met don't shoot.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
ik heb hem net eigenlijk voor eerst gespeelt, eerste 2 rondes kut, toen vond ik mooie blueprint van grenade, dus dacht piep snel weg met alleen dat ding op zak maar werd kaput geschoten, daarna fijne ronde met een mooi wapen dat ik vond, bij uitgang 5 gekke russen, maar extract ging goed.
Vraagje: Is het is het in Stella Montis meer normaal om mensen af te knallen, want dacht dat zo was, dacht zelf ook eens keer iemand neer te paffen, gewoon omdat het kan.
https://nl.ign.com/arc-ra(...)-ook-niet-stimulerenquote:Embark Studios: Arc Raiders draait niet om PvP en zal dat ook niet stimuleren
Ignquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
https://nl.ign.com/arc-ra(...)-ook-niet-stimuleren
Het is bijna net zoveel een centraal spelelement als het pve gedeeltequote:Voorlopig blijft de focus van Arc Raiders echter liggen op PvE, met PvP als ondersteunende mechanic in plaats van een centraal spelelement.
Ik heb dat juist enorm met maps als Buried City.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:20 schreef V. het volgende:
Even rondneuzen of dat het waard is was teveel gevraagd?quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:56 schreef StateOfMind het volgende:
Gelijk maar een aantal Epic Bettina's gecraft
Eindelijk, want die bp vond ik al vrij vroeg in de game.
Ja, maar met Buried heb je wel nog herkenbare locaties die een beetje helpen met plaatsbepaling. In Stella zit je in een gesloten geheel zonder uitzicht.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 03:23 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb dat juist enorm met maps als Buried City.
Ik ben al mijn hele leven fan van grote open maps, daarom voor mij vooral Space en Dam.
Het is wel bullshit. Alleen al om de blauwepuntenopdracht voor damage to Raidersquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
https://nl.ign.com/arc-ra(...)-ook-niet-stimuleren
Doen ze volgens mij netjes, als dat rond die tijd was.quote:
Dat is een aparte baanquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
Doen ze volgens mij netjes, als dat rond die tijd was.
Na afloop van een potje waren de servers offline, maar alle loot werd netjes verwerkt.
Ben deze week weer begonnen met (echt) werken, nu snel op zoek naar 1 pan, 2 paddestoelen en 2 muziekalbums
Was ik dat toevallig...quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:09 schreef raptorix het volgende:
Ben ik op weg naar de Hatch met een Mwoaah buit ligt er zomaar een dooie met 2 blueprints en kekke spulletjes
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |