Nee, dood door een bastion toen ik net een deadljne wilde plakken. Draaide zich precies om toen ik hem wilde plaatsen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:48 schreef raptorix het volgende:
[..]
Lag je toevallig in een loods dood door een bowlingbal?
Ah heb afgelopen dagen mazzel, paar keer met goede groep dikke ARCs kunnen pakken, wat wel irritant is is dat je door het lawaai die kleinere drones niet aan hoort komen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:06 schreef V. het volgende:
[..]
Nee, dood door een bastion toen ik net een deadljne wilde plakken. Draaide zich precies om toen ik hem wilde plaatsen.
Ik had op een gegeven moment 5 BP's uit een run in Stella. Alle vijf had ik al en er waren drie deadmines van de vijf. Somsquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:58 schreef V. het volgende:
Verder best een toffe ARC-middag gehad hoor. Ik leefde in de veronderstelling dat ik die Flickering Candles allang had afgerond, maar ik was nog niet eens op de helft. Dus mij daar maar even op gestort. Eerste run vand de dag met een custom loadout op Dam lekker de toren in geweest. In een run vier BPs, helaas had ik daar al twee van, maar toch.
Ik heb net een frying pan gevonden, dus dacht even dat jullie braadpan bedoelden.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:58 schreef V. het volgende:
Verder best een toffe ARC-middag gehad hoor. Ik leefde in de veronderstelling dat ik die Flickering Candles allang had afgerond, maar ik was nog niet eens op de helft. Dus mij daar maar even op gestort. Eerste run vand de dag met een custom loadout op Dam lekker de toren in geweest. In een run vier BPs, helaas had ik daar al twee van, maar toch.
Op zich goed idee, ook omdat crossplay mogelijk is.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:35 schreef raptorix het volgende:
Is het misschien leuk om een Fok Raiding Group te beginnnen?
Zekerquote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:21 schreef StateOfMind het volgende:
Misschien kunnen we beter een lijstje maken, die geïnteresseerden kunnen kopiëren en aanvullen, en dat een mod @:2dopedie dan aan de OP kan toevoegen
PS5
StateOfMind = StateOfMind1976
...
...
Pc
Raptorix = AmsterdamOldie
Troel = Troel
...
...
Etcetera.
(er vanuit gaande dat @:raptorix en @:Troel op pc spelen).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:43 schreef Troel het volgende:
[..]
ZekerMoet er trouwens mijn steamnummer achtyer of mijn embarknummer of hoe zit dat?
Geen idee eigenlijk, ik denk gewoon Steam in het geval van pc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
ik vond 2 BP's in 1 ronde terwijl ik op zoek was naar bessen die ik dus niet kon vindenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:29 schreef Document1 het volgende:
Ik heb er vandaag wel 10 keys op verschillende plekken doorheen gejaagd. Welgeteld 1 bp. Een raider emergency flare ding kit iets.
Ik ga voor de berries naa Buried cold snap. In drie runs 61 van de benodigde 70.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:09 schreef DrMarten het volgende:
3x achter elkaar Dam Battlegrounds coldsnap en welgeteld 0 bessen gevonden. Kutspel!
Inmiddels op Buried in 2 potjes 21 bessen gevonden. Nog 11 te gaan.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:36 schreef V. het volgende:
[..]
Ik ga voor de berries naa Buried cold snap. In drie runs 61 van de benodigde 70.
Met duos en trios tellen de ballen van je teamgenoten ook. Scheelt weer.quote:Op zondag 11 januari 2026 10:24 schreef Troel het volgende:
Ik moet nog mijn 40 sneeuwballen op een bastion gooien, maar pfff
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |