Zie je wel een geel speaker icoontje? Anders zit je in team chat en niet in proximity. Op PlayStation kan je met pijl omlaag zelf kiezen of je proximity of team chat praat, hoe je het op PC kan weet ik niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:23 schreef Troel het volgende:
Ik heb dat ingesteld staan, maar als ik het probeer werkt het voor geen meter.
Op pc zijn dat twee verschillende keys die je daarvoor instelt. Heb het laatst geprobeerd, maar niemand hoorde mij, hoe hard ik ook riep.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:31 schreef Drankster het volgende:
[..]
Zie je wel een geel speaker icoontje? Anders zit je in team chat en niet in proximity. Op PlayStation kan je met pijl omlaag zelf kiezen of je proximity of team chat praat, hoe je het op PC kan weet ik niet.
Ik had push to talk aanstaan. Loslatne = mic uit. Voor de veiligheid. Maar ik vermoed dat Bitdefenders privacy settingss mijn mic blokkeren of zo. Ga nog wel een keer kijken.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:53 schreef Divje het volgende:
Ligt er ook wel aan of je push-to-talk of toggle-to-talk aan hebt staan denk ik?![]()
Die team talk L1 + D-pad down werkt voor geen meter bij mij.
Je gebruikt wel een mic, namelijk je PS5 controller.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:17 schreef StateOfMind het volgende:
Ik gebruik helemaal geen mic of headset.
Reden om je shield te poppen als waarschuwingquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:17 schreef StateOfMind het volgende:
Ik gebruik helemaal geen mic of headset.
De r en de d heeft ie geloot?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:17 schreef V. het volgende:
Vandaag weer zoiets geks... Ik roep een support drop of hoe dat ook heet, voor de trials. Landt een beetje in miemandsland. Dus ik hobbel er naartoe, word ik ineens beschoten door een of andere flapdrol die dus echt in the middle of nowhere zat te campen of zo.
Echt gek.
Ben hem maar gesmee
Nou vooruit, ik zie het door de vingers, maar een volgende keer volgen er stokslagenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:19 schreef V. het volgende:
[..]
Ik kan niet typen op een telefoon en drukte per ongeluk op posten.
You and whose army?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nou vooruit, ik zie het door de vingers, maar een volgende keer volgen er stokslagen
Buried city? Daar heb ik er althans vaak last van. Verder speel ik met een vrouwelijk karakter en switchde ff naar een mannelijke maar al die skins zijn super lelijk op een mannetje.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:17 schreef V. het volgende:
Vandaag weer zoiets geks... Ik roep een support drop of hoe dat ook heet, voor de trials. Landt een beetje in miemandsland. Dus ik hobbel er naartoe, word ik ineens beschoten door een of andere flapdrol die dus echt in the middle of nowhere zat te campen of zo.
Echt gek.
Ben hem maar gesmeerd, want ik had net een tempest gevonden maar bijna geen ammo. En mijn shield was al weg, dus vet in het nadeel.
Er is maar 1 keuze qua gezicht wat een beetje vrouwelijk is. Heeft wat weg van Sandra Bullock.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:34 schreef Document1 het volgende:
[..]
Buried city? Daar heb ik er althans vaak last van. Verder speel ik met een vrouwelijk karakter en switchde ff naar een mannelijke maar al die skins zijn super lelijk op een mannetje.![]()
#1stworldproblems
Yep, vage verzoeken, standaard blockenquote:Op woensdag 7 januari 2026 11:40 schreef Troel het volgende:
Krijgen jullie ook constant vriendschapsverzoeken van mmogoods, mmoeld en dat soort shit?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |