Veertien nuquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:46 schreef maxi-mus het volgende:
170 echt mokerveel gegooid dit wk. Die nostravraag stond op 6,5 (lol)
nee die stond op "meer dan 5"quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:46 schreef maxi-mus het volgende:
Zat daar vroeger op Lakeside niet ook een geldprijs(je) bij?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:46 schreef maxi-mus het volgende:
Dat bedoelde ik.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee die stond op "meer dan 5"
dit was nummer 14 geloof ik
Bullseye wordt elk jaar een mm groterquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:46 schreef maxi-mus het volgende:
Nah, daarvoor te weinig 9-darters.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Spel wordt te makkelijk. Tijd om standaard met Quad-borden te gaan werken.
Kloptquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zat daar vroeger op Lakeside niet ook een geldprijs(je) bij?
Triple in twee verdelen. Ene vak is 3x, andere is /3quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
That's what she said.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:48 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Bullseye wordt elk jaar een mm groter
230v op het podium zetten.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zelfs in 2018 nog. 5000 pondquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heb je hem opgezet?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:48 schreef vul_maar_in het volgende:
We zetten mr. Bean weer even terug in de kast
170 flesjes bier en een breitasjequote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oké Capuquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Triple in twee verdelen. Ene vak is 3x, andere is /3
Krijg je wel 6,6666666 en zo, hebben die tellers ook wat te doen.
Er waren zelfs jaren op Lakeside dat er niet eens een 170 werd gegooid. Dan ging de hoogste finish naar 161 of 164.quote:
Justin van Tergouw, Jonny Nijs, Owen Roelofs. Waar zijn ze geblevenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:49 schreef maxi-mus het volgende:
https://dartsnieuws.com/bdo/van-tergouw-bonus-hoogste-finish
Godstalent Justin.
Ja één belg met dit soort krankzin is wel genoeg hierquote:
Toen Barney wereldkampioen werd bij de BDO, vonden we een 170 nog heel bijzonderquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:49 schreef maxi-mus het volgende:
https://dartsnieuws.com/bdo/van-tergouw-bonus-hoogste-finish
Godstalent Justin.
Een VVV-bon van 50 euro per persoon?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:49 schreef maxi-mus het volgende:
Die moesten ze toen wel delen, kun je nagaan. Had hier door 14 gekund.
quote:02-01-2026 @ 21:49:52
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2026 PDC World Darts Championship #115 Surl hep een probleem"
Staat allemaal op Joetjoep.quote:
Het is besmettelijkquote:
Kan een hele dikke worden!quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:50 schreef vul_maar_in het volgende:
Die littler he...die moet je in de gaten houden
Zal hij dat zelf ook inzien?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:51 schreef fetX het volgende:
Searle hoeft van mij de halve finales niet meer te halen
Goed mikken!quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:52 schreef Dagoduck het volgende:
@:heywoodu Ik zie Littler geen Van der Poelletje (schaatsen) doen en een manifest achterlaten over hoe anderen het allemaal wel moeten doen.
Die zit op 40 gooienquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:50 schreef vul_maar_in het volgende:
Die littler he...die moet je in de gaten houden
Meer marathontrainingen.quote:
Ultradarten, legs starten van 1001!quote:
triple in en triple out?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ultradarten, legs starten van 1001!
Totdat ie iemand tegenkomt die hem WEL onder druk zaet.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Geen reet aan wedstrijden van Littler
Holtkamp, kan niet, die van zijn broer zijn goddelijk.quote:
Ja, dat is ook een goed idee.quote:
en niet eens oranje. dikke faal.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:54 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Holtkamp, kan niet, die van zijn broer zijn goddelijk.
Door die Littler kom je ook niet in je eigen flow, dat moet toch minimaal een aantal punten gemiddeld schelen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:53 schreef BB-King het volgende:
93 gemiddeld gooien in een halve finale.
Ga je de ogen uit je kop schamen Searle.
Een vierluik?quote:
Onze held gaat daar nog wel een stokje voor stekenquote:
Begint al met de walk-on.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Geen reet aan wedstrijden van Littler
Ik heb hier mijn bedenkingen over.quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:56 schreef 3rr0r het volgende:
Wie is zo flauw geweest om Zippy net nu te bannen?
Laten we dan maar dat hopen ja, anders is het wel saaiquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Onze held gaat daar nog wel een stokje voor steken
Az betaalt veel te veel voor een derde spits. Aankoopbeleid van Huiberts is weer es onnavolgbaarquote:
Ik heb het boek van Rafael van der Vaart gekregen. Ligt nog wel even op de stapel.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:57 schreef Tjacka het volgende:
Julllie praten alleen maar over eten of bier
Hoe noem een lesbienne die in haar eentje geil is?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Oh zullen we vincent zijn analyse bespreken?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:57 schreef Tjacka het volgende:
Je wilde iets kwijt over tieten?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:57 schreef Tjacka het volgende:
Die heeft geld nodig zekerquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb het boek van Rafael van der Vaart gekregen. Ligt nog wel even op de stapel.
Ach, zo geweldig zijn de kwart- en halve finales tot nu toe nog niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:56 schreef 3rr0r het volgende:
Ik heb vandaag andere velgen gekocht voor mijn auto, 100 euro geen geldquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:57 schreef Tjacka het volgende:
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:58 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hoe noem een lesbienne die in haar eentje geil is?Godverdomme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lol + lolquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:56 schreef maxi-mus het volgende:
Alweer de 3e wk finale voor Littler. (lol)
Die hadden even een leuke opleving, maar het is niet veel.quote:
Bans worden niet besprokenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:56 schreef 3rr0r het volgende:
Van der Vaart is ook vooral bezig met eten en bier.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb het boek van Rafael van der Vaart gekregen. Ligt nog wel even op de stapel.
Lekker maatquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag andere velgen gekocht voor mijn auto, 100 euro geen geld
MvG vroeger ook, aanzetten en gas erop wanneer het nodig was.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:56 schreef vul_maar_in het volgende:
Littler speelt gewoon met je. jij gooit goed ok dan doet ie mee. Jij gooit fenomenaal? K dan kan ie een beetje gas geven.
die gast is een darts versie van ONE PUNCH MAN
Nee via mijn oude leidinggevende, zit geen krasje op, prima aankoop geweestquote:
Is Zipportal gebanned? Wat is het mods-rapport dat hieronder ligt?quote:
Dat is echt geen geld!quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind die voetbalboekjes ook altijd wel vermakelijk, lekker op een regenachtige dag een beetje hersenloos doorlezen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Van der Vaart is ook vooral bezig met eten en bier.
Mijn pa las dat boek toen we in Roemenië waren, hij vond het leuk.
Bijna al die boekjes zitten in Spotify premium, gisteren Lourdes aan de Maas geluisterd. Best wel lekker om voorgelezen te worden haha.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Van der Vaart is ook vooral bezig met eten en bier.
Mijn pa las dat boek toen we in Roemenië waren, hij vond het leuk.
boekje over die vitesse dude is erg leuk.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind die voetbalboekjes ook altijd wel vermakelijk, lekker op een regenachtige dag een beetje hersenloos doorlezen.
Ik heb er niets mee te makenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Is Zipportal gebanned? Wat is het mods-rapport dat hieronder ligt?
Dit was volledig terecht (lol)quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Is Zipportal gebanned? Wat is het mods-rapport dat hieronder ligt?
@AIVDquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat hing niet van nu net dit potje af hoorquote:
Dat is echt bijzonder slechtquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:01 schreef Dagoduck het volgende:
@:R-woud93 Eigenlijk heette die band eerst Bans Frauer.
Radiohoofd.quote:
Beter maar niet meer bespreken.quote:
Dit is een goed advies voor als ik weer duurloopjes ga doenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:00 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Bijna al die boekjes zitten in Spotify premium, gisteren Lourdes aan de Maas geluisterd. Best wel lekker om voorgelezen te worden haha.
VolvoGodenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:02 schreef leolinedance het volgende:
Ik heb een nieuwe auto welke erg goed bleek te gaan onder de omstandigheden vandaag.
Als of hij ervoor gemaakt is. Krijg je met Scandinavische merken he, die zijn dat natuurlijk gewend daar.
(nee, vanavond niet laden aan andere kant van de wijk)
Twee pluspunten?quote:
Nee van de tegenstander morgenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat hing niet van nu net dit potje af hoor
30 keer springen, paartje sokken extra , en als het echt erg is even onder de warme douchequote:
Waarom zit je tieten te tekenen?quote:
Een boek voorgelezen krijgen tijdens het hardlopen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is een goed advies voor als ik weer duurloopjes ga doen
Wat is er anders te tekenen danquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:04 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Waarom zit je tieten te tekenen?
Akkoord.quote:
Ik heb al van die hele dikke wijvensokken aan met dubbele wand enzoquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:03 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
30 keer springen, paartje sokken extra , en als het echt erg is even onder de warme douche
zorg voor jezelf maat.
Het ergste zijn mensen die hun Strava hardlooprondje van 5 km op Instagram gaan posten.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Een boek voorgelezen krijgen tijdens het hardlopen.
Het saaie met het saaie combineren.
Nog een rondje om (van) Veen?quote:
Cuckquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb al van die hele dikke wijvensokken aan met dubbele wand enzo
Bouwie Bouwmaterialen is wel een niet inspirerende naam voor een bedrijf.quote:
Wat zullen ze betaald hebben voor deze reclame.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bouwie Bouwmaterialen is wel een niet inspirerende naam voor een bedrijf.
"Dierenpension Olleke" is de stage name van de Rendac?quote:
Stukje dichtgeslibte aders genot. heb je al bloedvedunners?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb al van die hele dikke wijvensokken aan met dubbele wand enzo
Ik heb helemaal niets gekregen, van niemandquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Had je maar sloffen met schapenvacht moeten vragen aan de kerstman
Een paar planken?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat zullen ze betaald hebben voor deze reclame.
Zo komt er nooit een elfstedentocht.quote:
Achquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets gekregen, van niemand
Dierenpension Olieke klinkt dan wel weer olijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bouwie Bouwmaterialen is wel een niet inspirerende naam voor een bedrijf.
Ja, mijn flesje Amstelquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:06 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Stukje dichtgeslibte aders genot. heb je al bloedvedunners?
het kerstleven van een botquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Had je wel een mooie kerstboom neergezet dan?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Lekker roken.quote:
Zes?quote:
Eerder slechte gedichten.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:07 schreef Dagoduck het volgende:
Die Britten spreken Gian van Veen uit als "Jan van Veen"
Krijg er een beetje painistvibes bij.
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:06 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Kijk dit is de enige die nooit gemod zal worden.
Het is letterlijk dezelfde naam in het latijn.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:07 schreef Dagoduck het volgende:
Die Britten spreken Gian van Veen uit als "Jan van Veen"
Krijg er een beetje painistvibes bij.
Een keurige miniboom van 40/45cmquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Had je wel een mooie kerstboom neergezet dan?
Zes / Zeven planken!quote:
Zitten WE hier ook niet op te wachten.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:06 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zo komt er nooit een elfstedentocht.
Latijn is een dode taal.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:07 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Het is letterlijk dezelfde naam in het latijn.
Gewoon in die kont, zei ze niets van.quote:
zak in elkaar joh kkkachelquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:06 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Kijk dit is de enige die nooit gemod zal worden.
Ik post letterlijk iedere hardloopsessie op al mijn socials, anders weten mensen niet dat ik sportief ben geweest (en hoe hard ik liep)quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het ergste zijn mensen die hun Strava hardlooprondje van 5 km op Instagram gaan posten.
Thermostaat beneden slaat altijd af als het op mijn zolderkamer nog koud is. Daarom extra kacheltje waardoor de halve wereld nu opwarmt.quote:
Ah, ja eens wel.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zitten WE hier ook niet op te wachten.
Dagjesmensenaids.
Akkoordquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:09 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Die krijg ik alleen van Nattekat dus hier geloof ik niks van
Geen eten en je hebt een stukje Ethiopië.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Thermostaat beneden slaat altijd af als het op mijn zolderkamer nog koud is. Daarom extra kacheltje waardoor de halve wereld nu opwarmt.
Een one man show?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Makkelijke overwinning voor Gian
Die is hier gelukkig niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:09 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Die krijg ik alleen van Nattekat dus hier geloof ik niks van
Mij pakken ze niet!quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:09 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik leg em NET uit wat het verschil is. jammer hoor.
Gohquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die zit zich enorm druk te maken om het vuurwerkverbod.
blijven donerenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:10 schreef heywoodu het volgende:
Ook nog even een heel riedeltje over wie het commentaar doet en dat dit de tweede halve finale is en veel plezier etc etc terwijl de intro al bezig is
Hou gewoon je muil en laat ons kijken en luisteren.
Laten we vooral hopen op een mooie pot inderdaad.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:10 schreef fetX het volgende:
Ik hoop Gian, maar gun het Anderson ook. Zolang een van deze twee morgen maar wint al zal dat niet gebeuren.
Jaquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:10 schreef vul_maar_in het volgende:
KOMT IE AAN BOIS. Een ouderwetse NL choke of hebben we hier een echte killer?
Zelfs ik als liefhebber ben er niet zo erg mee bezig, als het klaar is, is het klaarquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, typisch.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je echt wil lijkt het mij ook niet zo moeilijk om het volgend jaar weer te doen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:11 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zelfs ik als liefhebber ben er niet zo erg mee bezig, als het klaar is, is het klaar
Kluivert wel.quote:
Wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:12 schreef heywoodu het volgende:
Zoende hij nou zijn moeder op de mond?
Doe ik ook met jouw moeder!quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:12 schreef heywoodu het volgende:
Met tong!quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:12 schreef heywoodu het volgende:
Geen tong erbij? Matigquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:12 schreef heywoodu het volgende:
Dit is geil @de_boswachterquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:12 schreef heywoodu het volgende:
Incest is dan ook een echt familiegebeuren.quote:
Jaja, er ligt zeker nog een dame op je te wachten dat je wakker blijft!quote:
Herman godquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:13 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Incest is dan ook een echt familiegebeuren.
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jaja, er ligt zeker nog een dame op je te wachten dat je wakker blijft!
Die Spaanse is met vakantiequote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jaja, er ligt zeker nog een dame op je te wachten dat je wakker blijft!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |