het kerstleven van een botquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets gekregen, van niemand
Had je wel een mooie kerstboom neergezet dan?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets gekregen, van niemand
Lekker roken.quote:
Zes?quote:
Eerder slechte gedichten.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:07 schreef Dagoduck het volgende:
Die Britten spreken Gian van Veen uit als "Jan van Veen"
Krijg er een beetje painistvibes bij.
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:06 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Kijk dit is de enige die nooit gemod zal worden.
Het is letterlijk dezelfde naam in het latijn.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:07 schreef Dagoduck het volgende:
Die Britten spreken Gian van Veen uit als "Jan van Veen"
Krijg er een beetje painistvibes bij.
Een keurige miniboom van 40/45cmquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Had je wel een mooie kerstboom neergezet dan?
Zes / Zeven planken!quote:
Zitten WE hier ook niet op te wachten.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:06 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zo komt er nooit een elfstedentocht.
Latijn is een dode taal.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:07 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Het is letterlijk dezelfde naam in het latijn.
Gewoon in die kont, zei ze niets van.quote:
zak in elkaar joh kkkachelquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:06 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Kijk dit is de enige die nooit gemod zal worden.
Ik post letterlijk iedere hardloopsessie op al mijn socials, anders weten mensen niet dat ik sportief ben geweest (en hoe hard ik liep)quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het ergste zijn mensen die hun Strava hardlooprondje van 5 km op Instagram gaan posten.
Thermostaat beneden slaat altijd af als het op mijn zolderkamer nog koud is. Daarom extra kacheltje waardoor de halve wereld nu opwarmt.quote:
Ah, ja eens wel.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zitten WE hier ook niet op te wachten.
Dagjesmensenaids.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |