Dat hing niet van nu net dit potje af hoorquote:
Dat is echt bijzonder slechtquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:01 schreef Dagoduck het volgende:
@:R-woud93 Eigenlijk heette die band eerst Bans Frauer.
Radiohoofd.quote:
Beter maar niet meer bespreken.quote:
Dit is een goed advies voor als ik weer duurloopjes ga doenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:00 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Bijna al die boekjes zitten in Spotify premium, gisteren Lourdes aan de Maas geluisterd. Best wel lekker om voorgelezen te worden haha.
VolvoGodenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:02 schreef leolinedance het volgende:
Ik heb een nieuwe auto welke erg goed bleek te gaan onder de omstandigheden vandaag.
Als of hij ervoor gemaakt is. Krijg je met Scandinavische merken he, die zijn dat natuurlijk gewend daar.
(nee, vanavond niet laden aan andere kant van de wijk)
Twee pluspunten?quote:
Nee van de tegenstander morgenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat hing niet van nu net dit potje af hoor
30 keer springen, paartje sokken extra , en als het echt erg is even onder de warme douchequote:
Waarom zit je tieten te tekenen?quote:
Een boek voorgelezen krijgen tijdens het hardlopen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is een goed advies voor als ik weer duurloopjes ga doen
Wat is er anders te tekenen danquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:04 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Waarom zit je tieten te tekenen?
Akkoord.quote:
Ik heb al van die hele dikke wijvensokken aan met dubbele wand enzoquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:03 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
30 keer springen, paartje sokken extra , en als het echt erg is even onder de warme douche
zorg voor jezelf maat.
Het ergste zijn mensen die hun Strava hardlooprondje van 5 km op Instagram gaan posten.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Een boek voorgelezen krijgen tijdens het hardlopen.
Het saaie met het saaie combineren.
Nog een rondje om (van) Veen?quote:
Cuckquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb al van die hele dikke wijvensokken aan met dubbele wand enzo
Bouwie Bouwmaterialen is wel een niet inspirerende naam voor een bedrijf.quote:
Wat zullen ze betaald hebben voor deze reclame.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bouwie Bouwmaterialen is wel een niet inspirerende naam voor een bedrijf.
"Dierenpension Olleke" is de stage name van de Rendac?quote:
Stukje dichtgeslibte aders genot. heb je al bloedvedunners?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb al van die hele dikke wijvensokken aan met dubbele wand enzo
Ik heb helemaal niets gekregen, van niemandquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Had je maar sloffen met schapenvacht moeten vragen aan de kerstman
Een paar planken?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat zullen ze betaald hebben voor deze reclame.
Zo komt er nooit een elfstedentocht.quote:
Achquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets gekregen, van niemand
Dierenpension Olieke klinkt dan wel weer olijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bouwie Bouwmaterialen is wel een niet inspirerende naam voor een bedrijf.
Ja, mijn flesje Amstelquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:06 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Stukje dichtgeslibte aders genot. heb je al bloedvedunners?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |