Ik heb hier mijn bedenkingen over.quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:56 schreef 3rr0r het volgende:
Wie is zo flauw geweest om Zippy net nu te bannen?
Laten we dan maar dat hopen ja, anders is het wel saaiquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Onze held gaat daar nog wel een stokje voor steken
Az betaalt veel te veel voor een derde spits. Aankoopbeleid van Huiberts is weer es onnavolgbaarquote:
Ik heb het boek van Rafael van der Vaart gekregen. Ligt nog wel even op de stapel.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:57 schreef Tjacka het volgende:
Julllie praten alleen maar over eten of bier
Hoe noem een lesbienne die in haar eentje geil is?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Oh zullen we vincent zijn analyse bespreken?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:57 schreef Tjacka het volgende:
Je wilde iets kwijt over tieten?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:57 schreef Tjacka het volgende:
Die heeft geld nodig zekerquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb het boek van Rafael van der Vaart gekregen. Ligt nog wel even op de stapel.
Ach, zo geweldig zijn de kwart- en halve finales tot nu toe nog niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:56 schreef 3rr0r het volgende:
Wie is zo flauw geweest om Zippy net nu te bannen?
Ik heb vandaag andere velgen gekocht voor mijn auto, 100 euro geen geldquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:57 schreef Tjacka het volgende:
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:58 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hoe noem een lesbienne die in haar eentje geil is?Godverdomme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lol + lolquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:56 schreef maxi-mus het volgende:
Alweer de 3e wk finale voor Littler. (lol)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |