Gohquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die zit zich enorm druk te maken om het vuurwerkverbod.
blijven donerenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:10 schreef heywoodu het volgende:
Ook nog even een heel riedeltje over wie het commentaar doet en dat dit de tweede halve finale is en veel plezier etc etc terwijl de intro al bezig is
Hou gewoon je muil en laat ons kijken en luisteren.
Laten we vooral hopen op een mooie pot inderdaad.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:10 schreef fetX het volgende:
Ik hoop Gian, maar gun het Anderson ook. Zolang een van deze twee morgen maar wint al zal dat niet gebeuren.
Jaquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:10 schreef vul_maar_in het volgende:
KOMT IE AAN BOIS. Een ouderwetse NL choke of hebben we hier een echte killer?
Zelfs ik als liefhebber ben er niet zo erg mee bezig, als het klaar is, is het klaarquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, typisch.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je echt wil lijkt het mij ook niet zo moeilijk om het volgend jaar weer te doen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:11 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zelfs ik als liefhebber ben er niet zo erg mee bezig, als het klaar is, is het klaar
Kluivert wel.quote:
Wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:12 schreef heywoodu het volgende:
Zoende hij nou zijn moeder op de mond?
Doe ik ook met jouw moeder!quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:12 schreef heywoodu het volgende:
Met tong!quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:12 schreef heywoodu het volgende:
Geen tong erbij? Matigquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:12 schreef heywoodu het volgende:
Dit is geil @de_boswachterquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:12 schreef heywoodu het volgende:
Incest is dan ook een echt familiegebeuren.quote:
Jaja, er ligt zeker nog een dame op je te wachten dat je wakker blijft!quote:
Herman godquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:13 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Incest is dan ook een echt familiegebeuren.
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jaja, er ligt zeker nog een dame op je te wachten dat je wakker blijft!
Die Spaanse is met vakantiequote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jaja, er ligt zeker nog een dame op je te wachten dat je wakker blijft!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |