SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron
Sjonge jonge je zal als familie van het jaar maar zo moeten beginnen
[ Bericht 12% gewijzigd door Gibson88 op 02-01-2026 12:12:35 ]Ook in moeilijke tijden.
Deze zin kan je op twee manieren lezen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:41 schreef Gibson88 het volgende:
Sjonge jonge je zal als familie van het jaar maar zo moeten beginnen
Ja, arme jongens.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:43 schreef Watmoetjenou het volgende:
Jochies misbruikt door de grote onderwereld voor een paar centen? ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....hier om je mars te breken.
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:46 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ja, arme jongens.Dat zeg ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal mij niks verbazen. Wat doen zulke blagen rond dat tijdstip in een park. Maar goed neemt niet weg dat het zeer treurig is.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:43 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ambigu is ie inderdaad welquote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:45 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Deze zin kan je op twee manieren lezen.
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:46 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ja, arme jongens.1 van de 2 was een fucking kind. Die zijn makkelijker te manipuleren/beïnvloeden door de slechte medemens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat menselijkheid mag ook wel.Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
Of zelf al vroeg crimineel geworden?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:43 schreef Watmoetjenou het volgende:
Nouja dat ben je als loopjongetje ook.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:07 schreef halfway het volgende:
[..]
Of zelf al vroeg crimineel geworden?
Lijkt mij sterk dat het blanken waren.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:08 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Nouja dat ben je als loopjongetje ook.
Maar eerst maar eens afwachten wat er echt gebeurt is
Ook mijn gedachte.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:03 schreef Scjvb het volgende:
Iemand 18 jarige ''man'' noemen. Dat is ergens toch ook nog een jongen of kind.
Ik vermoed in ieder geval niet dat het per ongeluk is geweest omdat een stel jongeren met een pistool aan het spelen waren. Maar goed we krijgen misschien nog wel het een en ander te lezen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:08 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Nouja dat ben je als loopjongetje ook.
Maar eerst maar eens afwachten wat er echt gebeurt is
Nou ook een Roderik of Bert-Jan kunnen zich misdragen en er zijn zat roomblanke knapen die praten alsof ze van de Antillen of uit Marokko komen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:11 schreef halfway het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk dat het blanken waren.
Raar he?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:20 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dat begint bij velen, gek genoeg, een beetje op te raken.
Geen zorgen, u kunt rustig gaan slapen. Kabinet Juffrouw Jetten I gaat dit probleem vakkundig oplossen met meer stageplekken en gratis bokslessen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:23 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Raar he?
Als je bijna dag in dag uit moet lezen in het nieuws dat (dezelfde) "jongeren" betrokken zijn bij overvallen, schietpartijen, bomaanslagen, groepsmishandelingen...
Nou, geef mij een plaktraan, dan krijg je ook wat menselijkheid van mij....
Maar toch wel metaforische?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:29 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Geen zorgen, u kunt rustig gaan slapen. Kabinet Juffrouw Jetten I gaat dit probleem vakkundig oplossen met meer stageplekken en gratis bokslessen.
quote:De politie zegt dat het gaat om een 16-jarige jongen die verbleef in Delft en een 18-jarige jongen die verbleef in Amsterdam.
Een woordvoerder van de politie voegt eraan toe dat de jongens niet ingeschreven stonden in die steden. Verder wil de politie hier niets over kwijt.
Waar hebben we dit eerder gezien, dat ene knaapje van 15 ? Met een doorgeladen pistool...quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:36 schreef Ansa het volgende:
Morgen de moeder van deze schatjes bij een talkshow. Dat het zulke lieve jongens waren die geen vlieg kwaad deden, alleen soms wat overvallen.
Ja, van wat ambulances, politie en opgezette tenten en schermen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:08 schreef Kim-Holland het volgende:
Meerdere foto' s;
https://www.at5.nl/artike(...)ns-van-16-en-18-jaar
De fatbike dief met vuurwapen die bij de McDonalds in Capelle werd doodgeschoten door de politie was ook een lieverd.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:38 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Waar hebben we dit eerder gezien, dat ene knaapje van 15 ? Met een doorgeladen pistool...
Ja, of misschien verblijvend in een instelling of iets dergelijks? Als je gewoon bij je ouders woont op die leeftijd wordt het zo niet omschreven iig.quote:
Ik kan vaak achteraf ook steeds minder medelijden opbrengen voor de families moet ik bekennen. 9/10 keer is het namelijk een drugs gerelateerd familie probleem. We gaan erachter komen of dit nu ook zo is of niet.quote:
En dat ze echt met hun toekomst bezig waren.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:36 schreef Ansa het volgende:
Morgen de moeder van deze schatjes bij een talkshow. Dat het zulke lieve jongens waren die geen vlieg kwaad deden, alleen soms wat overvallen.
Afgelopen jaar 98 mensen vermoord is alsnog 98 te veel natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:42 schreef Tengano het volgende:
Gelukkig kwam er vorige week nog een topic langs waarin weer duidelijk werd dat de criminaliteit in Nederland alsmaar verder afneemt, en we qua moorden op een historisch dieptepunt zitten; er worden nog nauwelijks mensen vermoord in onze veilige Nederland.
Wat je hier ziet is dus slechts een incident.
Topic kan dus nu eigenlijk wel dicht.
NWS / Historisch dieptepunt: steeds minder moorden
Wat je waarschijnlijk wel kunt aannemen, is dat ze daar precies op die voetgangersbrug over de Christoffel Plantijngracht, inderdaad een concrete afspraak hadden.quote:
Was het weer die zoon van de burgemeester?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:20 schreef Gibson88 het volgende:
Ik vermoed in ieder geval niet dat het per ongeluk is geweest omdat een stel jongeren met een pistool aan het spelen waren. Maar goed we krijgen misschien nog wel het een en ander te lezen.
"Hij vertelde dat ie pas nog lootjes had verkocht"quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:44 schreef quo_ het volgende:
[..]
En dat ze echt met hun toekomst bezig waren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:50 schreef Tengano het volgende:
Je kan je nieuwe jaar nog beter beginnen als Fok!erLekkere vent...rrrrrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2026 10:54:02 ]
Dat is praktijk in de media tegenwoordig.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:03 schreef Scjvb het volgende:
Iemand 18 jarige ''man'' noemen. Dat is ergens toch ook nog een jongen of kind.
'K weet.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:58 schreef BekiekUtMoar het volgende:
[..]
Dat is praktijk in de media tegenwoordig.
Een vrouw van 22 is een "meisje¨ en een jongen van 18 is een ¨man".
OT: Zonde van de vele politie-inzet.
Huh!?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:50 schreef roos94 het volgende:
Dat krijg je ervan als je niet kapot wil schoffelen bij de AH
Nou ja, ze hadden ook thuis kunnen zitten gamenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:10 schreef spectrumanalyser het volgende:
Tja, anders loop je je ook maar te vervelen op nieuwjaarsdag.
Daar is w.m.b. @Kim-Holland de aangewezen user voor. Die is er vaak snel bij met dergelijke topics aanmaken en dus op de hoogte van de statistieken.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:05 schreef Tengano het volgende:
Dus op 2 januari als twee moorden en vorig jaar 98 dus.
Ik zou wel geinteresseerd zijn als er op Fok! een eigen statistiek werd bij gehouden om te zien of we dan dit jaar onder die 98 gaan komen gezien de gunstige trend waar we volgens de media en overheid blijkbaar in zitten.
Gewoon een soort lijstje
Januari
2 moorden Piet Wiedijkpark in Amsterdam, met een korte beschrijving zodat je snapt waar het over ging.
Totaal Januari X moorden
Februari
etc.
Nice maar een beetje te veel eer voor mij. Statistieken is ook niks voor mij, dat kan Tengano prima zelf bijhouden, of eender wie deze Fok!job op zich wil nemen. Laat mij maar gewoon topics openen, als ik daar zin in heb.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:15 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Daar is w.m.b. @:Kim-Holland de aangewezen user voor. Die is er vaak snel bij met dergelijke topics aanmaken en dus op de hoogte van de statistieken.
BRONquote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:21 schreef DefKu het volgende:
Doodgeschoten jongens (16 en 18) woonden in azc's
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:21 schreef DefKu het volgende:
Doodgeschoten jongens (16 en 18) woonden in azc’s, mogelijk sprake van conflict tussen groepen jongeren
De politie bevestigt dat allebei de jongens in een asielzoekerscentrum woonden. Ingewijden melden dat de dodelijke schietpartij van vannacht mogelijk te maken heeft met een breder conflict tussen jongeren uit Syrië en Spaans sprekende jongeren met een Zuid-Amerikaanse achtergrond.
Goeie zaak. Missen we niks aan.
En jij hebt op Zuid gewoond?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:22 schreef roos94 het volgende:
Spaans sprekende jongeren met een Zuid-Amerikaanse achtergrond.
Zijn die er zo dan in NL?
Scheelt toekomstige criminaliteit en uitkering.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:21 schreef DefKu het volgende:
Doodgeschoten jongens (16 en 18) woonden in azc’s, mogelijk sprake van conflict tussen groepen jongeren
De politie bevestigt dat allebei de jongens in een asielzoekerscentrum woonden. Ingewijden melden dat de dodelijke schietpartij van vannacht mogelijk te maken heeft met een breder conflict tussen jongeren uit Syrië en Spaans sprekende jongeren met een Zuid-Amerikaanse achtergrond.
Snap ik helemaal @Kim-Holland en eerlijk gezegd ben ik daar ook niet geschikt voor. Maar inderdaad, misschien is er iemand die dit wel leuk vindt om te doen en dan kunnen we daar met dit soort topics natuurlijk wel input voor leveren.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:19 schreef Kim-Holland het volgende:
Nice maar een beetje te veel eer voor mij. Statistieken is ook niks voor mij, dat kan Tengano prima zelf bijhouden, of eender wie deze Fok!job op zich wil nemen. Laat mij maar gewoon topics openen, als ik daar zin in heb.![]()
Toch bedankt voor de eer.
Mooie bomen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:08 schreef Kim-Holland het volgende:
Meerdere foto' s;
https://www.at5.nl/artike(...)ns-van-16-en-18-jaar
Als ik even goed graaf in mijn geheugen waren tussen de periode 1994-2018 dat ik daar woonde misschien vier of vijf mensen die aan deze beschrijving voldoen. Maar wellicht is het veranderd. De meesten waren Marokkaans, Turks, Surinaams en Antilliaans. Spaanstaligen waren er echt niet veel.quote:
Ze denken dat General Grievous de dader is?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:41 schreef Gibson88 het volgende:
Zo werd onder meer gezocht met een metaaldetector.
Lekker dan. Welke landen uit Zuid-Amerika zijn eigenlijk zo onveilig dat ze hier komen?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:21 schreef DefKu het volgende:
Ik vermoed dat de slachtoffers (dus) Syriërs waren.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:31 schreef Drxx het volgende:
Welke landen uit Zuid-Amerika zijn eigenlijk zo onveilig dat ze hier komen?
En hoe veilig is het voor Nederland dat we die mensen hier opvangen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:31 schreef Drxx het volgende:
Lekker dan. Welke landen uit Zuid-Amerika zijn eigenlijk zo onveilig dat ze hier komen?
Ben benieuwd welk AZC dat dan is, toch niet die waar de moordenaar van Lisa ook verbleef.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:31 schreef Drxx het volgende:
[..]
Lekker dan. Welke landen uit Zuid-Amerika zijn eigenlijk zo onveilig dat ze hier komen?
Allemaal lieve kwetsbare 'jongeren', dat zie je zo.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:31 schreef DefKu het volgende:
Syriërs sowieso lekker terugsturen.
Kijk dit tuig dan:
[ x ]
Struisvogelverblijf in Diergaarde Blijdorpquote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:35 schreef Tengano het volgende:
En waar zijn onze linkse vrienden van het forum.....
Zou kunnen inderdaad. Ik interpreteerde het als een conflict binnen het AZC, aangezien dat bizar vaak voor lijkt te komen. Maar wat jij zegt klinkt logischer.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:32 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de slachtoffers (dus) Syriërs waren.
Toeristenvisum. Beetje hosselen, beetje bijklussen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:35 schreef Drxx het volgende:
Dan snap ik nog niet wat Zuid-Amerikaanse jongeren hier te zoeken hebben.
Vies.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:36 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Toeristenvisum. Beetje hosselen, beetje bijklussen.
Vangen wij hier ook al Zuid Amerikanen op? En waar vandaan precies?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:21 schreef DefKu het volgende:
Linksche gutmensch meldt. Wat wil je weten moppie?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:35 schreef Tengano het volgende:
En waar zijn onze linkse wegkijkers vrienden van het forum.....
Kom anders hier even mee postenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:37 schreef torentje het volgende:
Is een inhoudelijke reactie geven op wat ik stel teveel moeite voor jou?
KwEtSbArE VlUchTeLiNGeNquote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:21 schreef DefKu het volgende:
Die zijn druk met hun kamerplanten.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:35 schreef Tengano het volgende:
Ai daar ga je al. Zuid Amerikaans moet ik meteen denken aan Cartels die alles met een hartslag moorden om angst aan te jagen. Dat in combinatie met Syrische kornuiten en je gif cocktail aan geweld is compleet.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:21 schreef DefKu het volgende:
Dat weet ik niet beste man. Ik zit niet bij de recherche.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:30 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ze denken dat General Grievous de dader is?
Houd jij de Amsteram topic reeks in STA dan in de gaten om te kijken of mensen zich daar melden met meer info/kennis ?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:43 schreef Tengano het volgende:
[..]
* Tengano meldt zich
We zijn momenteel druk met een lopend onderzoek en tzt zullen we informatie overstrekken zodra deze beschikbaar is![]()
Serieus niet?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:35 schreef Drxx het volgende:
[..]
Zou kunnen inderdaad. Ik interpreteerde het als een conflict binnen het AZC, aangezien dat bizar vaak voor lijkt te komen. Maar wat jij zegt klinkt logischer.
Dan snap ik nog niet wat Zuid-Amerikaanse jongeren hier te zoeken hebben. Met pistolen nota bene.
Die zijn hier allang vertrokken omdat er geen zinnige discussie met veel figuren hierover te voeren is. De enige reacties die je ondertussen kan verwachten hier zijn cynische opmerkingen als bovenstaande, 'weer een toekomstige arts minder', 'ze heten geen Diederik-Jan of Hendrik', etc.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:35 schreef Tengano het volgende:
Ja hij bedoelt in een AZC. Ik vraag me ook af welk land in Latijns Amerika minderjarige vluchtelingen oplevert voor onze asielprocedure.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Serieus niet?
In vrijwel ieder drugslab dat opgerold wordt zijn Zuid-Amerikanen aanwezig.
Ok, probeer er eens eentje dan in deze situatie. Ik ben echt serieus benieuwd hoe je dit positief zou kunnen kaderen namelijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:47 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Die zijn hier allang vertrokken omdat er geen zinnige discussie met veel figuren hierover te voeren is. De enige reacties die je ondertussen kan verwachten hier zijn cynische opmerkingen als bovenstaande, 'weer een toekomstige arts minder', 'ze heten geen Diederik-Jan of Hendrik', etc.
En als je al een reactie geeft die hout snijdt, dan wordt dat beantwoord met één van bovenstaande opmerkingen.
Dus haakt men vantevoren al af. En terecht.
Nee, dat doe ik niet en nee, dat ben jij niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:49 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ok, probeer er eens eentje dan in deze situatie. Ik ben echt serieus benieuwd hoe je dit positief zou kunnen kaderen namelijk.
Er valt simpelweg niet over te discussiëren. Alle rechtse onderbuiken hebben wederom gelijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:47 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Die zijn hier allang vertrokken omdat er geen zinnige discussie met veel figuren hierover te voeren is. De enige reacties die je ondertussen kan verwachten hier zijn cynische opmerkingen als bovenstaande, 'weer een toekomstige arts minder', 'ze heten geen Diederik-Jan of Hendrik', etc.
En als je al een reactie geeft die hout snijdt, dan wordt dat beantwoord met één van bovenstaande opmerkingen.
Dus haakt men vantevoren al af. En terecht.
Nee, ik had er geen idee van dat iedere drugslab in Nederland door Zuid-Amerikaanse (mogelijk vluchtelingen) jongeren wordt gerund.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Serieus niet?
In vrijwel ieder drugslab dat opgerold wordt zijn Zuid-Amerikanen aanwezig.
Wat heeft dit geval/incident met een onderbuik te maken dan?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:50 schreef Mubassie het volgende:
Er valt simpelweg niet over te discussiëren. Alle rechtse onderbuiken hebben wederom gelijk.
Klopt. Maar dat heeft er simpelweg mee te maken dat men alleen constateert en niet verder komt dan de 'oplossing' 'alle grenzen dicht en alle asielzoekers eruit'. Elke nuance op dat gebied wordt beantwoord met één van eerder genoemde reacties.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:50 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Er valt simpelweg niet over te discussiëren. Alle rechtse onderbuiken hebben wederom gelijk.
Die zit juist wél goed, zoals verwachtquote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:51 schreef Tengano het volgende:
[..]
Wat heeft dit geval/incident met een onderbuik te maken dan?
Waar zit de rechtse onderbuik intuitie hier dan niet goed?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |