'K weet.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:58 schreef BekiekUtMoar het volgende:
[..]
Dat is praktijk in de media tegenwoordig.
Een vrouw van 22 is een "meisje¨ en een jongen van 18 is een ¨man".
OT: Zonde van de vele politie-inzet.
Huh!?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:50 schreef roos94 het volgende:
Dat krijg je ervan als je niet kapot wil schoffelen bij de AH
Nou ja, ze hadden ook thuis kunnen zitten gamenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:10 schreef spectrumanalyser het volgende:
Tja, anders loop je je ook maar te vervelen op nieuwjaarsdag.
Daar is w.m.b. @Kim-Holland de aangewezen user voor. Die is er vaak snel bij met dergelijke topics aanmaken en dus op de hoogte van de statistieken.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:05 schreef Tengano het volgende:
Dus op 2 januari als twee moorden en vorig jaar 98 dus.
Ik zou wel geinteresseerd zijn als er op Fok! een eigen statistiek werd bij gehouden om te zien of we dan dit jaar onder die 98 gaan komen gezien de gunstige trend waar we volgens de media en overheid blijkbaar in zitten.
Gewoon een soort lijstje
Januari
2 moorden Piet Wiedijkpark in Amsterdam, met een korte beschrijving zodat je snapt waar het over ging.
Totaal Januari X moorden
Februari
etc.
Nice maar een beetje te veel eer voor mij. Statistieken is ook niks voor mij, dat kan Tengano prima zelf bijhouden, of eender wie deze Fok!job op zich wil nemen. Laat mij maar gewoon topics openen, als ik daar zin in heb.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:15 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Daar is w.m.b. @:Kim-Holland de aangewezen user voor. Die is er vaak snel bij met dergelijke topics aanmaken en dus op de hoogte van de statistieken.
BRONquote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:21 schreef DefKu het volgende:
Doodgeschoten jongens (16 en 18) woonden in azc's
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:21 schreef DefKu het volgende:
Doodgeschoten jongens (16 en 18) woonden in azc’s, mogelijk sprake van conflict tussen groepen jongeren
De politie bevestigt dat allebei de jongens in een asielzoekerscentrum woonden. Ingewijden melden dat de dodelijke schietpartij van vannacht mogelijk te maken heeft met een breder conflict tussen jongeren uit Syrië en Spaans sprekende jongeren met een Zuid-Amerikaanse achtergrond.
Goeie zaak. Missen we niks aan.
En jij hebt op Zuid gewoond?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:22 schreef roos94 het volgende:
Spaans sprekende jongeren met een Zuid-Amerikaanse achtergrond.
Zijn die er zo dan in NL?
Scheelt toekomstige criminaliteit en uitkering.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:21 schreef DefKu het volgende:
Doodgeschoten jongens (16 en 18) woonden in azc’s, mogelijk sprake van conflict tussen groepen jongeren
De politie bevestigt dat allebei de jongens in een asielzoekerscentrum woonden. Ingewijden melden dat de dodelijke schietpartij van vannacht mogelijk te maken heeft met een breder conflict tussen jongeren uit Syrië en Spaans sprekende jongeren met een Zuid-Amerikaanse achtergrond.
Snap ik helemaal @Kim-Holland en eerlijk gezegd ben ik daar ook niet geschikt voor. Maar inderdaad, misschien is er iemand die dit wel leuk vindt om te doen en dan kunnen we daar met dit soort topics natuurlijk wel input voor leveren.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:19 schreef Kim-Holland het volgende:
Nice maar een beetje te veel eer voor mij. Statistieken is ook niks voor mij, dat kan Tengano prima zelf bijhouden, of eender wie deze Fok!job op zich wil nemen. Laat mij maar gewoon topics openen, als ik daar zin in heb.![]()
Toch bedankt voor de eer.
Mooie bomen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:08 schreef Kim-Holland het volgende:
Meerdere foto' s;
https://www.at5.nl/artike(...)ns-van-16-en-18-jaar
Als ik even goed graaf in mijn geheugen waren tussen de periode 1994-2018 dat ik daar woonde misschien vier of vijf mensen die aan deze beschrijving voldoen. Maar wellicht is het veranderd. De meesten waren Marokkaans, Turks, Surinaams en Antilliaans. Spaanstaligen waren er echt niet veel.quote:
Ze denken dat General Grievous de dader is?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:41 schreef Gibson88 het volgende:
Zo werd onder meer gezocht met een metaaldetector.
Lekker dan. Welke landen uit Zuid-Amerika zijn eigenlijk zo onveilig dat ze hier komen?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:21 schreef DefKu het volgende:
Ik vermoed dat de slachtoffers (dus) Syriërs waren.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:31 schreef Drxx het volgende:
Welke landen uit Zuid-Amerika zijn eigenlijk zo onveilig dat ze hier komen?
En hoe veilig is het voor Nederland dat we die mensen hier opvangen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:31 schreef Drxx het volgende:
Lekker dan. Welke landen uit Zuid-Amerika zijn eigenlijk zo onveilig dat ze hier komen?
Ben benieuwd welk AZC dat dan is, toch niet die waar de moordenaar van Lisa ook verbleef.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:31 schreef Drxx het volgende:
[..]
Lekker dan. Welke landen uit Zuid-Amerika zijn eigenlijk zo onveilig dat ze hier komen?
Allemaal lieve kwetsbare 'jongeren', dat zie je zo.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:31 schreef DefKu het volgende:
Syriërs sowieso lekker terugsturen.
Kijk dit tuig dan:
[ x ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |