SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron
Sjonge jonge je zal als familie van het jaar maar zo moeten beginnen
[ Bericht 12% gewijzigd door Gibson88 op 02-01-2026 12:12:35 ]Ook in moeilijke tijden.
Deze zin kan je op twee manieren lezen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:41 schreef Gibson88 het volgende:
Sjonge jonge je zal als familie van het jaar maar zo moeten beginnen
Ja, arme jongens.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:43 schreef Watmoetjenou het volgende:
Jochies misbruikt door de grote onderwereld voor een paar centen? ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....hier om je mars te breken.
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:46 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ja, arme jongens.Dat zeg ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal mij niks verbazen. Wat doen zulke blagen rond dat tijdstip in een park. Maar goed neemt niet weg dat het zeer treurig is.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:43 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ambigu is ie inderdaad welquote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:45 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Deze zin kan je op twee manieren lezen.
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:46 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ja, arme jongens.1 van de 2 was een fucking kind. Die zijn makkelijker te manipuleren/beïnvloeden door de slechte medemens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat menselijkheid mag ook wel.Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
Of zelf al vroeg crimineel geworden?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:43 schreef Watmoetjenou het volgende:
Nouja dat ben je als loopjongetje ook.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:07 schreef halfway het volgende:
[..]
Of zelf al vroeg crimineel geworden?
Lijkt mij sterk dat het blanken waren.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:08 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Nouja dat ben je als loopjongetje ook.
Maar eerst maar eens afwachten wat er echt gebeurt is
Ook mijn gedachte.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:03 schreef Scjvb het volgende:
Iemand 18 jarige ''man'' noemen. Dat is ergens toch ook nog een jongen of kind.
Ik vermoed in ieder geval niet dat het per ongeluk is geweest omdat een stel jongeren met een pistool aan het spelen waren. Maar goed we krijgen misschien nog wel het een en ander te lezen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:08 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Nouja dat ben je als loopjongetje ook.
Maar eerst maar eens afwachten wat er echt gebeurt is
Nou ook een Roderik of Bert-Jan kunnen zich misdragen en er zijn zat roomblanke knapen die praten alsof ze van de Antillen of uit Marokko komen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:11 schreef halfway het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk dat het blanken waren.
Raar he?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:20 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dat begint bij velen, gek genoeg, een beetje op te raken.
Geen zorgen, u kunt rustig gaan slapen. Kabinet Juffrouw Jetten I gaat dit probleem vakkundig oplossen met meer stageplekken en gratis bokslessen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:23 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Raar he?
Als je bijna dag in dag uit moet lezen in het nieuws dat (dezelfde) "jongeren" betrokken zijn bij overvallen, schietpartijen, bomaanslagen, groepsmishandelingen...
Nou, geef mij een plaktraan, dan krijg je ook wat menselijkheid van mij....
Maar toch wel metaforische?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:29 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Geen zorgen, u kunt rustig gaan slapen. Kabinet Juffrouw Jetten I gaat dit probleem vakkundig oplossen met meer stageplekken en gratis bokslessen.
quote:De politie zegt dat het gaat om een 16-jarige jongen die verbleef in Delft en een 18-jarige jongen die verbleef in Amsterdam.
Een woordvoerder van de politie voegt eraan toe dat de jongens niet ingeschreven stonden in die steden. Verder wil de politie hier niets over kwijt.
Waar hebben we dit eerder gezien, dat ene knaapje van 15 ? Met een doorgeladen pistool...quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:36 schreef Ansa het volgende:
Morgen de moeder van deze schatjes bij een talkshow. Dat het zulke lieve jongens waren die geen vlieg kwaad deden, alleen soms wat overvallen.
Ja, van wat ambulances, politie en opgezette tenten en schermen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:08 schreef Kim-Holland het volgende:
Meerdere foto' s;
https://www.at5.nl/artike(...)ns-van-16-en-18-jaar
De fatbike dief met vuurwapen die bij de McDonalds in Capelle werd doodgeschoten door de politie was ook een lieverd.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:38 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Waar hebben we dit eerder gezien, dat ene knaapje van 15 ? Met een doorgeladen pistool...
Ja, of misschien verblijvend in een instelling of iets dergelijks? Als je gewoon bij je ouders woont op die leeftijd wordt het zo niet omschreven iig.quote:
Ik kan vaak achteraf ook steeds minder medelijden opbrengen voor de families moet ik bekennen. 9/10 keer is het namelijk een drugs gerelateerd familie probleem. We gaan erachter komen of dit nu ook zo is of niet.quote:
En dat ze echt met hun toekomst bezig waren.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:36 schreef Ansa het volgende:
Morgen de moeder van deze schatjes bij een talkshow. Dat het zulke lieve jongens waren die geen vlieg kwaad deden, alleen soms wat overvallen.
Afgelopen jaar 98 mensen vermoord is alsnog 98 te veel natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:42 schreef Tengano het volgende:
Gelukkig kwam er vorige week nog een topic langs waarin weer duidelijk werd dat de criminaliteit in Nederland alsmaar verder afneemt, en we qua moorden op een historisch dieptepunt zitten; er worden nog nauwelijks mensen vermoord in onze veilige Nederland.
Wat je hier ziet is dus slechts een incident.
Topic kan dus nu eigenlijk wel dicht.
NWS / Historisch dieptepunt: steeds minder moorden
Wat je waarschijnlijk wel kunt aannemen, is dat ze daar precies op die voetgangersbrug over de Christoffel Plantijngracht, inderdaad een concrete afspraak hadden.quote:
Was het weer die zoon van de burgemeester?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:20 schreef Gibson88 het volgende:
Ik vermoed in ieder geval niet dat het per ongeluk is geweest omdat een stel jongeren met een pistool aan het spelen waren. Maar goed we krijgen misschien nog wel het een en ander te lezen.
"Hij vertelde dat ie pas nog lootjes had verkocht"quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:44 schreef quo_ het volgende:
[..]
En dat ze echt met hun toekomst bezig waren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:50 schreef Tengano het volgende:
Je kan je nieuwe jaar nog beter beginnen als Fok!erLekkere vent...rrrrrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You wanna be this Queen B, but you can't be
That's why you're mad at me
Dat is praktijk in de media tegenwoordig.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:03 schreef Scjvb het volgende:
Iemand 18 jarige ''man'' noemen. Dat is ergens toch ook nog een jongen of kind.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |