Ik vind juist dat Ebbinge het losser maakt. Mij bevalt dat wel.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vind Ebbinge dit jaar ook irritanter dan vorig jaar. Beetje gemaakte interesse.
Maar IK BEN ER!quote:Op donderdag 1 januari 2026 18:50 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik denk dat als je een willekeurig deel uit de reeks van dat jaar opent, je verbaasd bent wie er geruisloos verdwenen zijn.
Ik had inderdaad wat berichtjes zien langskomen van @evenstar. Heftig wel! Lekker ook in precies die laatste week van het jaar, dat hulp en service al nagenoeg onbestaand lijkt op dat gebied (Hier mogen we tot 4-5 januari wachten tot er eens goed gekeken wordt naar onze verwarming die nu al enkele weken kuren heeft en meteen voor gebeld was).quote:Op vrijdag 2 januari 2026 01:40 schreef Viv het volgende:
Ik mis de Top 2000 en jullie nu al!
Het helpt ook niet dat @:evenstar en ik het een stuk minder goed hebben kunnen volgen dan normaal. Eerst kregen we onverwacht extra logees die we niet konden weigeren (de bedoeling was alleen met Oud & Nieuw, nu dus ook met Kerst), en vervolgens zaten we voor onbepaalde tijd (uiteindelijk drieënhalve dag) zonder stromend water en deels zonder elektriciteit en alle rompslomp daaromtrent.![]()
Nu maar eens een paar dagen bijkomen.En gewoon niet thuis geven als vrienden/familie in december 2026 iets van ons willen.
Zo gruwelijk?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 04:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
En dan zet ik even de non-stop afterparty aan en hoor ik... Me gustas tú van Manu Chao's. Stond dit jaar op 1516. Wat ís dit
Nu Sunday Bloody Sunday. U2 is niet mijn band, maar dit vind ik iets lekkerder dan, eh, Me gustas tú
Me Gustas Tu vind je niet leuk?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 04:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
En dan zet ik even de non-stop afterparty aan en hoor ik... Me gustas tú van Manu Chao's. Stond dit jaar op 1516. Wat ís dit
Nu Sunday Bloody Sunday. U2 is niet mijn band, maar dit vind ik iets lekkerder dan, eh, Me gustas tú
Me gustas tu was hier stemplaatquote:Op vrijdag 2 januari 2026 04:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
Kan er weinig aan doen dat de Abbey Road Medley uit zoveel liedjes bestaatquote:Op donderdag 1 januari 2026 20:44 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Stel nou he, dat ze bij 2 ook gewoon ieder jaar 11 of 14 of zo erbij deden, dan hadden we Ron D ook niet nodig.
Misschien moeten ze de Dark Side of the Moon- of de Script for a Jester's Tear Medley eens in de lijst opnemen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 08:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan er weinig aan doen dat de Abbey Road Medley uit zoveel liedjes bestaat
Dat hele album was de zomersoundtrack van mijn vroeger studentenlevenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 04:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:04 schreef Tussle266 het volgende:
2 dingen vond ik wel opvallend. Alle acties zaten precies bij de dj die ermee aan de haal was gegaan. 6 uur ‘s ochtends carpoolplaats bij Paul, en om 6 uur ‘‘s ochtends een taxiplaat bij Tananas, die ook nog Straat op een andere ochtend had. Om maar wat te noemen.
En het andere was dat op 31 december alle stuntplaatjes de eerste van het uur waren, de Marco’s, Suus en Freek, Ozzy, George.
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:16 schreef camilero het volgende:
[..]Zou de lijst gemanipuleerd worden?
Zou dit dan het beste zijn wat ze kunnen bedenken?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:16 schreef camilero het volgende:
Tja, we hebben het over NPO Radio2, hè?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:34 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Zou dit dan het beste zijn wat ze kunnen bedenken?
We worden beflikkerd door de NPOquote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:16 schreef camilero het volgende:
De Waarheid was als hoogste Marco niet de eerste van het uur en bijv No More Tears ook de laatste van het uur.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:04 schreef Tussle266 het volgende:
2 dingen vond ik wel opvallend. Alle acties zaten precies bij de dj die ermee aan de haal was gegaan. 6 uur ‘s ochtends carpoolplaats bij Paul, en om 6 uur ‘‘s ochtends een taxiplaat bij Tananas, die ook nog Straat op een andere ochtend had. Om maar wat te noemen.
En het andere was dat op 31 december alle stuntplaatjes de eerste van het uur waren, de Marco’s, Suus en Freek, Ozzy, George.
Die Waarheid inderdaad, komen ze weer goed mee weg. Die Ozzy had ik niet gezien, zo ver terug had ik niet gekeken. Zie wel dat Dick Maas in de metro daar tegenover wel ook uuropener was. Voor wat betreft manipulatie laat ik het wel in het midden, zou kunnen, het ging me er meer om dat ze allemaal zo uit kwamen (nou ja, bijna dus, zo blijkt).quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Waarheid was als hoogste Marco niet de eerste van het uur en bijv No More Tears ook de laatste van het uur.
Maar ik geloof wel dat er gestoken is met Paranoid en Lichtje Branden om die uuropener te laten zijn zodat er sowieso genoeg ruimte was voor een klein eerbetoon.
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:04 schreef Tussle266 het volgende:
Hebben ze in Zweden ook geen lokale variant van Marco, Zipje & Zopje, Kensington en Blof?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:46 schreef Evenstar het volgende:
In Zweden heeft Rock Klassiker nu een album top 400. Heerlijk om af te kicken en dan zonder Kensington, S&F, Marco Borsato etc. Genieten
Vast wel, maar heb ze gelukkig nog niet ontdektquote:Op vrijdag 2 januari 2026 13:22 schreef alopio het volgende:
[..]
Hebben ze in Zweden ook geen lokale variant van Marco, Zipje & Zopje, Kensington en Blof?
Eens.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 13:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nog ff een paar dagen darts om de posttotalen langzaamaan naar beneden te brengen
Een creatieve bui van ChatGPT (vanwege die streepjes), of komt het gewoon uit je eigen hoofd?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:03 schreef alopio het volgende:
Gewoon omdat het kan, nog 1x voor het laatst
Suzan en Freek zijn het fysieke manifest van een wooninspiratiebord. Alles aan hen is op elkaar afgestemd: hun stemmen, hun outfits, hun meningen — zelfs hun ruzies zijn in harmonie. Ze ademen latte-tonen en communiceren uitsluitend in termen als “warm wit” en “zacht contrast”. Hun woonkamer lijkt ontworpen door een algoritme dat gevoelens omzet in linnen texturen.
Ze drinken cappuccino’s met een schuimkraag die precíes past bij de bank, en elke plant in huis heeft een naam én een backstory. Hun spontaniteit is strak gestyled; hun imperfectie zorgvuldig gepland. Als er ooit iets misgaat, is dat alleen omdat de diffuser leeg is.
Suzan en Freek zijn niet gewoon een stel — ze zijn een zorgvuldig gecureerde lifestyle. Een stille reminder dat sommige mensen geboren worden als koppel... en anderen als interieurcollectie.
amen. Tot kerst allemaal!quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:40 schreef peaceman het volgende:
Nog even in herhaling:
De top 2000 is niet hetzelfde zonder elk jaar dezelfde grappen, gifjes, reeds besproken en hier gaat iets mis opmerkingen... en natuurlijk voor alle persoonlijke verhalen. Of ze nou wel of niet vrolijk van aard zijn. Het verbind ons allen hier!
Bedankt weer voor het feestje! Niemand buiten fok begrijpt onze lol, maar ja, wij komen dan ook zelden van onze zolderkamer....
Ik wens iedereen hier een beter jaar dan 2025. En als je kunt, stel je dromen niet uit!![]()
ABBA?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 13:22 schreef alopio het volgende:
[..]
Hebben ze in Zweden ook geen lokale variant van Marco, Zipje & Zopje, Kensington en Blof?
Uiteraard een beetje hulp van Chat GPT jaquote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:12 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Een creatieve bui van ChatGPT (vanwege die streepjes), of komt het gewoon uit je eigen hoofd?
Het is wel een waarheid als een koe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |