Ik had ook wel verwacht dat jij het zo begrijpen.quote:
Leuk!quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb mijn Top 2000 nog even in Spotify gegooid:
Playlist · Mexi · 2011 items
Veel luister/doorkijkplezier.
Nicequote:Op donderdag 1 januari 2026 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb mijn Top 2000 nog even in Spotify gegooid (in luistervolgorde van 2000 naar 1):
Playlist · Mexi · 2011 items · 1 saves
Wij zijn net begonnen met de laatste aflevering.quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:16 schreef Redefine het volgende:
Net de eerste aflevering van de Top 2000 a Go Go teruggekeken. Was wel weer leuk. Al heb ik bij het terugkijken vaak wel dat ik iets minder geboeid kijk. Het quiz deel leek overigens wel een stuk langer dan normaal. Leek waarschijnlijk wel zo, maar hopelijk de andere afleveringen niet korter.
Stel nou he, dat ze bij 2 ook gewoon ieder jaar 11 of 14 of zo erbij deden, dan hadden we Ron D ook niet nodig.quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb mijn Top 2000 nog even in Spotify gegooid (in luistervolgorde van 2000 naar 1):
Playlist · Mexi · 2011 items · 2 saves
Wij proberen met alle macht Zeeland weg te steken richting de zeequote:Op donderdag 1 januari 2026 19:42 schreef camilero het volgende:
[..]
Zuid-hollandse eilanden en zeeland liggen ook niet zo heel ver uit elkaar, toch?
Komt helaas steeds weer terug hequote:Op donderdag 1 januari 2026 20:51 schreef alopio het volgende:
[..]
Wij proberen met alle macht Zeeland weg te steken richting de zee
Geweldig idee!quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:13 schreef MTheBassman het volgende:
Ik zeg gewoon Zeeland met Nieuw Zeeland wisselen. Opgelost. En Limburg graag aan België geven.
quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:21 schreef Dagoduck het volgende:
@:Gretzl zie jij nog kans om een gifje te maken van Emmely tijdens Wasted Years (29 december 19:40 uur), ongeveer anderhalve minuut na start nummer.
Verder dan een printscreen kwam ik niet.![]()
[ afbeelding ]
Serieuze vraag: waar haal je de tijd vandaan om zoiets in elkaar te zetten?quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Playlist · Mexi · 2011 items · 2 saves
Oscar, wat doe jij op het account van n00bie?quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik stop na dit jaar met de a go go's.
De quiz is niet meer leuk en de filmpjes niet interessant. En de rest vond ik toch al niets.
Ik vond het wel leuk.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik stop na dit jaar met de a go go's.
De quiz is niet meer leuk en de filmpjes niet interessant. En de rest vond ik toch al niets.
Ja dat dacht ik ook.quote:Op donderdag 1 januari 2026 19:13 schreef jcdragon het volgende:
Opavertelt: Vroegah was alles beter...Toen had je nog geen like knop en moest je die persoon quoten en dan +1 of een gevatte opmerking plaatsen.
Dat zorgt natuurlijk voor meer posts.
Sinds Mathijs weg is, is t toch echt een stuk minder. Niet dat t met hem te maken heeft per se, maar de goeie verhalen zijn wel op lijkt t.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk.
Maar mijn verwachtingen zijn wellicht minder hoog.
Leuk, ik heb hem in mijn bibliotheek gezet.quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Playlist · Mexi · 2011 items · 3 saves
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |