We worden beflikkerd door de NPOquote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:16 schreef camilero het volgende:
[..]Zou de lijst gemanipuleerd worden?
De Waarheid was als hoogste Marco niet de eerste van het uur en bijv No More Tears ook de laatste van het uur.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:04 schreef Tussle266 het volgende:
2 dingen vond ik wel opvallend. Alle acties zaten precies bij de dj die ermee aan de haal was gegaan. 6 uur ‘s ochtends carpoolplaats bij Paul, en om 6 uur ‘‘s ochtends een taxiplaat bij Tananas, die ook nog Straat op een andere ochtend had. Om maar wat te noemen.
En het andere was dat op 31 december alle stuntplaatjes de eerste van het uur waren, de Marco’s, Suus en Freek, Ozzy, George.
Die Waarheid inderdaad, komen ze weer goed mee weg. Die Ozzy had ik niet gezien, zo ver terug had ik niet gekeken. Zie wel dat Dick Maas in de metro daar tegenover wel ook uuropener was. Voor wat betreft manipulatie laat ik het wel in het midden, zou kunnen, het ging me er meer om dat ze allemaal zo uit kwamen (nou ja, bijna dus, zo blijkt).quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Waarheid was als hoogste Marco niet de eerste van het uur en bijv No More Tears ook de laatste van het uur.
Maar ik geloof wel dat er gestoken is met Paranoid en Lichtje Branden om die uuropener te laten zijn zodat er sowieso genoeg ruimte was voor een klein eerbetoon.
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:04 schreef Tussle266 het volgende:
2 dingen vond ik wel opvallend. Alle acties zaten precies bij de dj die ermee aan de haal was gegaan. 6 uur ‘s ochtends carpoolplaats bij Paul, en om 6 uur ‘‘s ochtends een taxiplaat bij Tananas, die ook nog Straat op een andere ochtend had. Om maar wat te noemen.
En het andere was dat op 31 december alle stuntplaatjes de eerste van het uur waren, de Marco’s, Suus en Freek, Ozzy, George.
Hebben ze in Zweden ook geen lokale variant van Marco, Zipje & Zopje, Kensington en Blof?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:46 schreef Evenstar het volgende:
In Zweden heeft Rock Klassiker nu een album top 400. Heerlijk om af te kicken en dan zonder Kensington, S&F, Marco Borsato etc. Genieten
Vast wel, maar heb ze gelukkig nog niet ontdektquote:Op vrijdag 2 januari 2026 13:22 schreef alopio het volgende:
[..]
Hebben ze in Zweden ook geen lokale variant van Marco, Zipje & Zopje, Kensington en Blof?
Eens.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 13:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nog ff een paar dagen darts om de posttotalen langzaamaan naar beneden te brengen
Een creatieve bui van ChatGPT (vanwege die streepjes), of komt het gewoon uit je eigen hoofd?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:03 schreef alopio het volgende:
Gewoon omdat het kan, nog 1x voor het laatst
Suzan en Freek zijn het fysieke manifest van een wooninspiratiebord. Alles aan hen is op elkaar afgestemd: hun stemmen, hun outfits, hun meningen — zelfs hun ruzies zijn in harmonie. Ze ademen latte-tonen en communiceren uitsluitend in termen als “warm wit” en “zacht contrast”. Hun woonkamer lijkt ontworpen door een algoritme dat gevoelens omzet in linnen texturen.
Ze drinken cappuccino’s met een schuimkraag die precíes past bij de bank, en elke plant in huis heeft een naam én een backstory. Hun spontaniteit is strak gestyled; hun imperfectie zorgvuldig gepland. Als er ooit iets misgaat, is dat alleen omdat de diffuser leeg is.
Suzan en Freek zijn niet gewoon een stel — ze zijn een zorgvuldig gecureerde lifestyle. Een stille reminder dat sommige mensen geboren worden als koppel... en anderen als interieurcollectie.
amen. Tot kerst allemaal!quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:40 schreef peaceman het volgende:
Nog even in herhaling:
De top 2000 is niet hetzelfde zonder elk jaar dezelfde grappen, gifjes, reeds besproken en hier gaat iets mis opmerkingen... en natuurlijk voor alle persoonlijke verhalen. Of ze nou wel of niet vrolijk van aard zijn. Het verbind ons allen hier!
Bedankt weer voor het feestje! Niemand buiten fok begrijpt onze lol, maar ja, wij komen dan ook zelden van onze zolderkamer....
Ik wens iedereen hier een beter jaar dan 2025. En als je kunt, stel je dromen niet uit!![]()
ABBA?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 13:22 schreef alopio het volgende:
[..]
Hebben ze in Zweden ook geen lokale variant van Marco, Zipje & Zopje, Kensington en Blof?
Uiteraard een beetje hulp van Chat GPT jaquote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:12 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Een creatieve bui van ChatGPT (vanwege die streepjes), of komt het gewoon uit je eigen hoofd?
Het is wel een waarheid als een koe.
De berichten over de vrijspraak van Marco hebben Zweden dus niet bereikt. Anders had die daar natuurlijk ook de top 100 gedomineerd.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:46 schreef Evenstar het volgende:
In Zweden heeft Rock Klassiker nu een album top 400. Heerlijk om af te kicken en dan zonder Kensington, S&F, Marco Borsato etc. Genieten
Eindeloze opsommingen en overbodige komma's ookquote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:39 schreef Eightyone het volgende:
Lange streepjes en niet-rechte aanhalingstekens verraden je iig snel.
Hopelijk gaat dit niet over mezelf.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eindeloze opsommingen en overbodige komma's ook
Nee ging over alopio's stukjequote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:57 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Hopelijk gaat dit niet over mezelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |