SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smilies
Tap tap tap
Meen je niet.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:32 schreef gianni61 het volgende:
Het zijn kaastengels. Als ik de reclame moet geloven
Ja, merknaam, dit dit enzoquote:
quote:Op woensdag 31 december 2025 21:35 schreef mschol het volgende:
https://regio15.nl/nieuws(...)zet-in-leidschendam/![]()
volgens wel ingelichte bronnen: voornamelijk buitelanders
en nu een kat en muis spellletje aan het spelen met de ME
ja, van mijpart mag ME direct knieeen kapotslaan enzo, geef ze maar een carte blanchequote:
Als de straf gelijk zou zijn aan het delict, zou er volgens mij minder criminaliteit zijn. Die figuren allemaal samen op een pleintje zetten en er vuurwerk naartoe gooienquote:Op woensdag 31 december 2025 21:35 schreef mschol het volgende:
dat doen ze dus al soort van. (daar begonnen ze mee,)quote:Op woensdag 31 december 2025 21:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als de straf gelijk zou zijn aan het delict, zou er volgens mij minder criminaliteit zijn. Die figuren allemaal samen op een pleintje zetten en er vuurwerk naartoe gooien
Ben jij ook nog on call vanavond?quote:Op woensdag 31 december 2025 21:40 schreef mschol het volgende:
[..]
dat doen ze dus al soort van.
maar om jouw idee dan uit te breiden: vooral het pleintje afzetten zodat ze geen kant opkunnen
alarm? mja altijd wel indien nodigquote:Op woensdag 31 december 2025 21:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ben jij ook nog on call vanavond?
Gelijk opsluiten die handel en een maand op water en brood zettenquote:Op woensdag 31 december 2025 21:35 schreef mschol het volgende:
vind ik eigenlijk nog te aardigquote:Op woensdag 31 december 2025 21:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelijk opsluiten die handel en een maand op water en brood zetten
Jaquote:
Tengels van kaas en stengels van kaas.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Kaasstengels zijn bladerdeegdingen met kaas
Kaastengels zijn die gefrituurde rolletjes met kaas
Nee joh. Ik duik zo mijn bed in. Blijf er niet voor op. Laat de gordijnen open en als ik wakker word zie ik wel wat er in de lucht geknald wordt. En jij?quote:Op woensdag 31 december 2025 21:43 schreef mschol het volgende:
[..]
jij ook; Ga jij nog wat doen? misschien kijken naar wat er door buren wordt afgestoken ofzo?
Oh sorry. Ik had @kwiwi willen quotenquote:Op woensdag 31 december 2025 21:41 schreef mschol het volgende:
[..]
alarm? mja altijd wel indien nodig
maar bij zaak is het doodstil
ik ga zo weg om elders O&N te vieren en daar een zooi vuurwerk af te stekenquote:Op woensdag 31 december 2025 21:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee joh. Ik duik zo mijn bed in. Blijf er niet voor op. Laat de gordijnen open en als ik wakker word zie ik wel wat er in de lucht geknald wordt. En jij?
Nu heb ik zin in van die mini kaassoufflesquote:Op woensdag 31 december 2025 21:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Kaasstengels zijn bladerdeegdingen met kaas
Kaastengels zijn die gefrituurde rolletjes met kaas
quote:Op woensdag 31 december 2025 21:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh sorry. Ik had @:kwiwi willen quoten
quote:Op woensdag 31 december 2025 21:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in van die mini kaassouffles
En misschien een mexicano'tje ofzo.quote:
Dit heb ik niet voorbij zien komen maar vertel meer.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En misschien een mexicano'tje ofzo.
Ik zag op TikTok mexicano oliebollen langskomen.
Ook een goed idee
Ja, dus hopelijk zet niemand wat in brand en zijn er geen ongelukkenquote:Op woensdag 31 december 2025 21:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ben jij ook nog on call vanavond?
Op het account van hoevetterdebetterquote:Op woensdag 31 december 2025 21:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit heb ik niet voorbij zien komen maar vertel meer.
quote:Op woensdag 31 december 2025 21:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Op het account van hoevetterdebetter
[ tiktok ]
En wat verwacht je? Zijn de daar rustiger dan hier?quote:Op woensdag 31 december 2025 21:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, dus hopelijk zet niemand wat in brand en zijn er geen ongelukken
Ik weet niet hoe ik mij hierbij voel.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[ tiktok ]
Het hoort niet, maar het zou kunnen werkenquote:Op woensdag 31 december 2025 21:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik mij hierbij voel.
Lijkt me wel... Vetquote:Op woensdag 31 december 2025 21:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik mij hierbij voel.
Zou dan eerder frikandel proberen denk ik.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het hoort niet, maar het zou kunnen werken
Have fun en denk om je vingers.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:47 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ga zo weg om elders O&N te vieren en daar een zooi vuurwerk af te steken
vet vies...quote:
Veel plezier!quote:Op woensdag 31 december 2025 21:47 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ga zo weg om elders O&N te vieren en daar een zooi vuurwerk af te steken
Ja is een stuk rustiger. Mensen steken wel wat vuurwerk af rond middernacht, maar eigenlijk alleen maar siervuurwerk. En er zijn genoeg open plekken om het af te steken, hoeft niet midden in een krappe straat.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En wat verwacht je? Zijn de daar rustiger dan hier?
quote:Op woensdag 31 december 2025 21:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[ tiktok ]
Is dit al gedeeld met mex in de t2000?quote:
Oh dat is wel fijn, maar ja, wat je zegt. Een ongeluk kan altijd gebeuren.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja is een stuk rustiger. Mensen steken wel wat vuurwerk af rond middernacht, maar eigenlijk alleen maar siervuurwerk. En er zijn genoeg open plekken om het af te steken, hoeft niet midden in een krappe straat.
Ongelukken op de weg kunnen altijd gebeuren natuurlijk, dus valt weinig over te zeggen.
Nee nog nietquote:Op woensdag 31 december 2025 22:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is dit al gedeeld met mex in de t2000?
volgens mij welquote:Op woensdag 31 december 2025 22:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij is ook al weg denk k??
Fijne jaarwisselingquote:Op woensdag 31 december 2025 22:05 schreef Nizno het volgende:
ik ga op bed liggen, serietje kijken en in slaap vallen
fijne jaarwisselingen en denk om je kaastengels!!
Etto krokettoquote:Op woensdag 31 december 2025 22:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
de beste wensen lieverds, namens mij en vlinder![]()
![]()
Slaap wel.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:05 schreef Nizno het volgende:
ik ga op bed liggen, serietje kijken en in slaap vallen
fijne jaarwisselingen en denk om je kaastengels!!
Doe voorzichtig en fijne jaarwisselingquote:Op woensdag 31 december 2025 22:12 schreef mschol het volgende:
ik ga mij buiten wagen, op naar afspraak
ik spreek jullie in 2026 wel weer denk ik
Veel plezierquote:Op woensdag 31 december 2025 22:12 schreef mschol het volgende:
ik ga mij buiten wagen, op naar afspraak
ik spreek jullie in 2026 wel weer denk ik
Ja zo wordt het vanzelf 12 uurquote:Op woensdag 31 december 2025 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee hoor eerst moet de telefoon weer updates downloaden. Daar word je toch ook kotsmisselijk van
Hoelaat is datquote:Op woensdag 31 december 2025 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Wou eigenlijk even bellen en daarna Peter Pannekoek gaan kijken
Gelukkig zijn de vrienden van Amstel nog bezigquote:
Zijn er nog alternatieven?quote:
quote:
iemand uit hoogkarpsel, komt wel dichtbij jou zoquote:
Ik er al meer gehoord uit dorpjes uit se omgevingquote:Op woensdag 31 december 2025 22:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
iemand uit hoogkarpsel, komt wel dichtbij jou zo
Pak je een nieuwe flesquote:
Ik zag zelfs van de week bij de berichten in beeld iemand met jouw voornaamquote:Op woensdag 31 december 2025 22:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik er al meer gehoord uit dorpjes uit se omgeving
Hier stond er een auto in de brand net.quote:
quote:Op woensdag 31 december 2025 22:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hier stond er een auto in de brand net.
Brandweer was er wel snel.quote:
Gingingerbeerquote:
Niet in huis, want vanaf 00:00 #IkPasquote:
Oke okequote:Op woensdag 31 december 2025 22:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gingingerbeer
[..]
Niet in huis, want vanaf 00:00 #IkPas
Gingersquote:Op woensdag 31 december 2025 22:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gingingerbeer
[..]
Niet in huis, want vanaf 00:00 #IkPas
quote:Op woensdag 31 december 2025 22:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zag zelfs van de week bij de berichten in beeld iemand met jouw voornaam![]()
Een van de weinige prikdranksoorten die ik kan waarderenquote:Op woensdag 31 december 2025 22:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gingersbeer
Geen fan van gingerbeer verder
Sommigen vind ik echt te sterk van smaak.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een van de weinige prikdranksoorten die ik kan waarderen
Hoe is het leven in de gang?quote:
Het heeft verhuis vibes, oncomfortabel. Maar wel het meest stille plekjequote:
Hier lijkt het rustiger na 22:00quote:Op woensdag 31 december 2025 23:03 schreef essnhills het volgende:
Hier zijn ze een uur te vroeg met vuurwerk
Zo de knallen hoeveel er nu ineens afgaat
Hier wordt het alleen maar meerquote:Op woensdag 31 december 2025 23:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier lijkt het rustiger na 22:00
Hier is het even stilte voor de storm denk ikquote:Op woensdag 31 december 2025 23:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier wordt het alleen maar meer
Zit met oordopjes in
Vanaf over 50 minuten niet meer. Nodig.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Sommigen vind ik echt te sterk van smaak.
Maar dus geen alcohol meer?
Sowieso bullshit om zulk duur vlees te verwerken in bitterballenquote:Op woensdag 31 december 2025 23:07 schreef Flory- het volgende:
Black Angus bitterballen...
Vind de gewone een stuk lekkerder eigenlijk.
Is sowieso maar marketing bullshit waarschijnlijk.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sowieso bullshit om zulk duur vlees te verwerken in bitterballen
Alles om meer te verkopenquote:Op woensdag 31 december 2025 23:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sowieso bullshit om zulk duur vlees te verwerken in bitterballen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's weird being the same age as old people
Waarschijnlijk. Benieuwd hoeveel % er daadwerkelijk in zit.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is sowieso maar marketing bullshit waarschijnlijk.
Black angus en wagyu zijn dingen waar mensen op aanslaan
quote:Op woensdag 31 december 2025 23:15 schreef Flory- het volgende:
[..]
Alles om meer te verkopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Ik hou mijn hart vast.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:23 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Hier ook. Benieuwd wat even na 12 gaat gebeuren
Tot nu toe best goed maar denk dat het om 24:00 wel anders is, als ze flink knallen voor de deur duikt ze op den duur ook wel onder de bank. Ze zoekt wel mij meer op merk ik.quote:
Ola!quote:
Mijn kat boeit het echt helemaal niks. Wat opvallend is, want verder is ze een enorme angsthaasquote:Op woensdag 31 december 2025 23:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Tot nu toe best goed maar denk dat het om 24:00 wel anders is, als ze flink knallen voor de deur duikt ze op den duur ook wel onder de bank. Ze zoekt wel mij meer op merk ik.
Is afwachten inderdaad... En vuurwerk dicht bij huis is idd irri en met name voor dieren. Die van ons zitten ergens waar het vuurwerk bijna niet te horen is en liggen te pitten.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Tot nu toe best goed maar denk dat het om 24:00 wel anders is, als ze flink knallen voor de deur duikt ze op den duur ook wel onder de bank. Ze zoekt wel mij meer op merk ik.
Mwah die keiharde illegale knallers is ze wat minder fan van zo vlak voor de deur. Snap ik ook wel.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn kat boeit het echt helemaal niks. Wat opvallend is, want verder is ze een enorme angsthaas
Oh dat is wel fijn.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:29 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Is afwachten inderdaad... En vuurwerk dicht bij huis is idd irri en met name voor dieren. Die van ons zitten ergens waar het vuurwerk bijna niet te horen is en liggen te pitten.
Ja, das idd minder. Zal wel een slagveld worden in NL, laatste keer vuurwerk af kunnen steken?quote:Op woensdag 31 december 2025 23:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Mwah die keiharde illegale knallers is ze wat minder fan van zo vlak voor de deur. Snap ik ook wel.
Zal zo wel flink losgaan ja.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, das idd minder. Zal wel een slagveld worden in NL, laatste keer vuurwerk af kunnen steken?
Komt uiteindelijk ook wel weer goedquote:Op woensdag 31 december 2025 23:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dat is wel fijn.Ja Hedwig ontkomt er straks helaas niet aan in een drukke woonwijk aan het rand van het centrum.
Sterkte aan je kattebeest!quote:
Heb je vuurwerk naar ze gegooid?quote:Op woensdag 31 december 2025 23:37 schreef Wrapster het volgende:
Hmm, kwam net brandweer voorbij scheuren...
Neenquote:Op woensdag 31 december 2025 23:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heb je vuurwerk naar ze gegooid?
APPELBEIGNETS MET MOSTERD AHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Ik vond hem wel goed. Moest gelijk aan de KSC de ken bij zijn opmerking over gezellie mozarelliquote:
Ik heb heel even op het balkon gestaanquote:Op donderdag 1 januari 2026 00:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Deur was hier even open. Het leek wel oorlog.
Ja hier ook. Overal. Ik wil nou wel naar bed eigenlijk.quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, dat heb ik ook eigenlijk wel.quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hier ook. Overal. Ik wil nou wel naar bed eigenlijk.
Als het goed is, voor de laatste keer.quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nijnquote:Op donderdag 1 januari 2026 00:14 schreef RockNijntje het volgende:
Gelukkig nieuwjaar in Nederland grtssssssss Nijntje 38 wodka diep
Hot to be fairquote:Op donderdag 1 januari 2026 00:15 schreef gianni61 het volgende:
Nog even buiten gezellig met de buurvrouw geketst
In welk buitenland ben jij weer ?quote:
Ze is best aantrekkelijkquote:
UK. Oi matequote:Op donderdag 1 januari 2026 00:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
In welk buitenland ben jij weer ?
Gelukkig Nieuwjaar lieve Nijnerquote:Op donderdag 1 januari 2026 00:14 schreef RockNijntje het volgende:
Gelukkig nieuwjaar in Nederland grtssssssss Nijntje 38 wodka diep
Oh, dat is nog relatief in de buurt.quote:
Londenquote:Op donderdag 1 januari 2026 00:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
In the Highlands of Scotland??
Neeeeee wodkaquote:Op donderdag 1 januari 2026 00:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh, dat is nog relatief in de buurt.
Heb je een goede pint ?
Aardig tempootjequote:Op donderdag 1 januari 2026 00:21 schreef RockNijntje het volgende:
Ik probeer het bij te houden op WhatsApp want ik ben zelf ook wel benieuwd
[ afbeelding ]
Lightweightquote:Op donderdag 1 januari 2026 00:21 schreef RockNijntje het volgende:
Ik probeer het bij te houden op WhatsApp want ik ben zelf ook wel benieuwd
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Oh hoorde ik niet eens door de herrie buiten.quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Sow, ik schrok van de nl alert.
quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
NL ALERT![]()
![]()
Je zal maar net liggen te slapen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Gabberquote:Op donderdag 1 januari 2026 00:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
nu tijd voor oliebollen met ketchup
Ja, echt hequote:Op donderdag 1 januari 2026 00:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je zal maar net liggen te slapen....
Wow Martquote:Op donderdag 1 januari 2026 00:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je zal maar net liggen te slapen....
Hopelijk geen brandjes om te blussenquote:Op donderdag 1 januari 2026 00:32 schreef kwiwi het volgende:
Happy new year!![]()
Van precies 00:00 tot 00:30 overal prachtig siervuurwerk hierEn nu is het weer rustig. Terug naar bed
Gelukkig Nieuwjaar lieve Kwi-tjequote:Op donderdag 1 januari 2026 00:32 schreef kwiwi het volgende:
Happy new year!![]()
Van precies 00:00 tot 00:30 overal prachtig siervuurwerk hierEn nu is het weer rustig. Terug naar bed
Jaloersmakend. Wij vieren een wereldoorlog denk ikquote:Op donderdag 1 januari 2026 00:32 schreef kwiwi het volgende:
Happy new year!![]()
Nee, zometeen pasquote:Op donderdag 1 januari 2026 00:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, echt he
Jij toch niet??
Mijn 46 kilo is (zijn?) het hier niet mee eens. Het drankgedrag bedoel ik danquote:
Nog niet in ieder geval, telefoon is nog stilquote:Op donderdag 1 januari 2026 00:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hopelijk geen brandjes om te blussen
Echt he.quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jaloersmakend. Wij vieren een wereldoorlog denk ik
Speaking of whichquote:Op donderdag 1 januari 2026 00:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij ook Fles! Dat je maar vele tripjes met goed zwembad en ontbijt mag maken
Goed begin van het nieuwe jaarquote:Op donderdag 1 januari 2026 00:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Speaking of which![]()
Die ballentent in Düsseldorf moet ik nog reviewen...
Nog maar even een oliebolletje inderdaad.quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:38 schreef Ama het volgende:
Het klinkt hier niet alsof het snel rustig gaat worden.
Mja, zo onnodig. Maar ja Nederlanders zijn een apart volk. Nou goed een bepaalde groep in ieder geval.quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jaloersmakend. Wij vieren een wereldoorlog denk ik
Ik heb de fauteuil naar de gang verplaatst. Daar zitten we al sinds 18 uur. Gang is compleet inpandig.quote:
Jij bent en bijzonder nijntje. En bedoel dit. Echt 100% positiefquote:Op donderdag 1 januari 2026 00:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn 46 kilo is (zijn?) het hier niet mee eens. Het drankgedrag bedoel ik dan
Helemaal niets hier.quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nog steeds geen vuurwerk bij jullie?
Ik hoop tegen twee uur te kunnen slapen. Maar wacht wel tot het een tijdje stil is.quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog maar even een oliebolletje inderdaad.
Er gaat ook weer een boel af waar ze in Israël jaloers op zouden zijnquote:Op donderdag 1 januari 2026 00:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja, zo onnodig. Maar ja Nederlanders zijn een apart volk. Nou goed een bepaalde groep in ieder geval.
propquote:Op donderdag 1 januari 2026 00:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hoop tegen twee uur te kunnen slapen. Maar wacht wel tot het een tijdje stil is.Ben gelukkig nog niet zo moe.
De Russen ook.quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er gaat ook weer een boel af waar ze in Israël jaloers op zouden zijn
quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er gaat ook weer een boel af waar ze in Israël jaloers op zouden zijn
De dag is pas 42 minuten oud.quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee het eten is wel even klaar vandaag.
Wat betekent ditquote:Op donderdag 1 januari 2026 00:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jij bent en bijzonder nijntje. En bedoel dit. Echt 100% positief
Hopelijk snel rustig danquote:Op donderdag 1 januari 2026 00:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb de fauteuil naar de gang verplaatst. Daar zitten we al sinds 18 uur. Gang is compleet inpandig.
Hij is moe, ik ben moe. Ik denk dat hij het daardoor niet meer zo boeit.
Muziek aan om het meeste te overstemmen.
En hij plakt. Oh en heeft niet meer geplast sinds vanmiddag ergens
ja zoiets gaat het hier ook wel worden.quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hoop tegen twee uur te kunnen slapen. Maar wacht wel tot het een tijdje stil is.Ben gelukkig nog niet zo moe.
Een baby is lief of knap.quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:44 schreef RockNijntje het volgende:
Dat is net zo als een baby schattig noemen, iedereen weet wat dat echt betekent
Ach ja niks aan te doen, ergeren ofzo maakt het ook niet anders.quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja zoiets gaat het hier ook wel worden.
nee doe ik ook niet hoor. Vermaak me verder wel ffquote:Op donderdag 1 januari 2026 00:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Ach ja niks aan te doen, ergeren ofzo maakt het ook niet anders.
quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:44 schreef RockNijntje het volgende:
Dat is net zo als een baby schattig noemen, iedereen weet wat dat echt betekent
Iemand heeft als goed voornemen om in dit jaar in je DM te sliden denk ik.quote:
helaas we hebben nog 67 kilo kreeftsalade overquote:Op donderdag 1 januari 2026 00:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee het eten is wel even klaar vandaag.
Jezusquote:Op donderdag 1 januari 2026 00:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
helaas we hebben nog 67 kilo kreeftsalade over
PROP
nee hoor, we hebben ook nog 8 kilo appelbeignets met currysausquote:Op donderdag 1 januari 2026 00:48 schreef Ama het volgende:
Je zou toch denken dat mensen hun voorraad een keer op is.
quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee hoor, we hebben ook nog 8 kilo appelbeignets met currysaus
prop
Welke CD moest ik ook al weer checken. Iets van War on Drugs toch??quote:
War on Drugs A Deeper Understandingquote:Op donderdag 1 januari 2026 00:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Welke CD moest ik ook al weer checken. Iets van War on Drugs toch??
Oh jeetje en ik vond die man van 34 dit jaar al zeer grensverleggend van mequote:Op donderdag 1 januari 2026 00:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iemand heeft als goed voornemen om in dit jaar in je DM te sliden denk ik.
Yesquote:Op donderdag 1 januari 2026 00:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Welke CD moest ik ook al weer checken. Iets van War on Drugs toch??
Gaat nu meteen opquote:Op donderdag 1 januari 2026 00:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
War on Drugs A Deeper Understanding
En het illegale meukquote:Op donderdag 1 januari 2026 00:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is nog zonder al het spul uit Duitsland.
Dit jaar?quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh jeetje en ik vond die man van 34 dit jaar al zeer grensverleggend van me
In vergelijking met wat we voor de catering betaald hebben NADA.quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
In vergelijking met wat we voor de catering betaald hebben NADA.
64 kilo lamskoteletten over, dus
prop
quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
helaas we hebben nog 67 kilo kreeftsalade over
PROP
Het leek hier wel derde wereldoorlog.quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:04 schreef Barbusse het volgende:
Hier gaat het nu ook los. Omdat we nogal hoog wonen kunnen we vanaf balkon mooi over de stad kijken. Wel mooi om te zien, maar ongetwijfeld niet zo extreem als in NL.
Hier is iemand aan het trompetterenquote:Op donderdag 1 januari 2026 01:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Het leek hier wel derde wereldoorlog.
quote:Mensen hebben ook deze jaarwisseling weer veel vuurwerk afgestoken in gemeenten waar dat niet is toegestaan. Onder meer in Amsterdam en Utrecht steken mensen massaal vuurwerk af. Zo gaat het los op de Lindengracht en rond het Museumplein, zien ANP-verslaggevers.
In Rotterdam werd het afsteekverbod al voor middernacht volop genegeerd. Op veel plaatsen was geknal te horen en werd de lucht verlicht door het vele vuurwerk dat al werd afgestoken. Ook in Rotterdam-Noord is niets te merken van het verbod.
Ook in Nijmegen wordt massaal vuurwerk afgestoken terwijl dat eigenlijk niet mag, zo is te zien op beelden van De Gelderlander. In Utrecht ziet een verslaggever ook veel vuurwerk boven verschillende delen van de stad.
1 dag?quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah joh één dagje per jaar. Iesj vrajhait
Meh denk maar niet dat het opeens stil isquote:Op donderdag 1 januari 2026 01:23 schreef Ama het volgende:
Nou ik ben erg benieuwd hoe het volgend jaar zal gaan.
Oh verwacht ik ook niet hoor.quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Meh denk maar niet dat het opeens stil is
Het moet eerst uit de genen verdwijnenquote:Op donderdag 1 januari 2026 01:25 schreef Ama het volgende:
Zal nog wel een aantal jaren duren voordat het echt merkbaar is.
Amaaatje gelukkig nieuw jaar!!!quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:25 schreef Ama het volgende:
Zal nog wel een aantal jaren duren voordat het echt merkbaar is.
quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:28 schreef Haags het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar lieve vriendjes.
En @:dud0r
quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:28 schreef Haags het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar lieve vriendjes.
En @:dud0r
Toen ik dat stuurde was ik nog in 2025, dus beidenquote:
KOEKOEKquote:Op donderdag 1 januari 2026 01:32 schreef RockNijntje het volgende:
Toen we naar de London fireworks keken stak iemand vuurwerk af in de menigte
Jowquote:Op donderdag 1 januari 2026 01:32 schreef RockNijntje het volgende:
Toen we naar de London fireworks keken stak iemand vuurwerk af in de menigte
Hopelijk kunnen ze de rest van de kerk nog een beetje redden.quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:34 schreef Recce het volgende:
RIP toren van de Vondelkerk in Amsterdam.
[ afbeelding ]
Oh noooquote:Op donderdag 1 januari 2026 01:34 schreef Recce het volgende:
RIP toren van de Vondelkerk in Amsterdam.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |