Vanaf over 50 minuten niet meer. Nodig.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Sommigen vind ik echt te sterk van smaak.
Maar dus geen alcohol meer?
Sowieso bullshit om zulk duur vlees te verwerken in bitterballenquote:Op woensdag 31 december 2025 23:07 schreef Flory- het volgende:
Black Angus bitterballen...
Vind de gewone een stuk lekkerder eigenlijk.
Is sowieso maar marketing bullshit waarschijnlijk.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sowieso bullshit om zulk duur vlees te verwerken in bitterballen
Alles om meer te verkopenquote:Op woensdag 31 december 2025 23:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sowieso bullshit om zulk duur vlees te verwerken in bitterballen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's weird being the same age as old people
Waarschijnlijk. Benieuwd hoeveel % er daadwerkelijk in zit.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is sowieso maar marketing bullshit waarschijnlijk.
Black angus en wagyu zijn dingen waar mensen op aanslaan
quote:Op woensdag 31 december 2025 23:15 schreef Flory- het volgende:
[..]
Alles om meer te verkopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Ik hou mijn hart vast.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:23 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Hier ook. Benieuwd wat even na 12 gaat gebeuren
Tot nu toe best goed maar denk dat het om 24:00 wel anders is, als ze flink knallen voor de deur duikt ze op den duur ook wel onder de bank. Ze zoekt wel mij meer op merk ik.quote:
Ola!quote:
Mijn kat boeit het echt helemaal niks. Wat opvallend is, want verder is ze een enorme angsthaasquote:Op woensdag 31 december 2025 23:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Tot nu toe best goed maar denk dat het om 24:00 wel anders is, als ze flink knallen voor de deur duikt ze op den duur ook wel onder de bank. Ze zoekt wel mij meer op merk ik.
Is afwachten inderdaad... En vuurwerk dicht bij huis is idd irri en met name voor dieren. Die van ons zitten ergens waar het vuurwerk bijna niet te horen is en liggen te pitten.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Tot nu toe best goed maar denk dat het om 24:00 wel anders is, als ze flink knallen voor de deur duikt ze op den duur ook wel onder de bank. Ze zoekt wel mij meer op merk ik.
Mwah die keiharde illegale knallers is ze wat minder fan van zo vlak voor de deur. Snap ik ook wel.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn kat boeit het echt helemaal niks. Wat opvallend is, want verder is ze een enorme angsthaas
Oh dat is wel fijn.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:29 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Is afwachten inderdaad... En vuurwerk dicht bij huis is idd irri en met name voor dieren. Die van ons zitten ergens waar het vuurwerk bijna niet te horen is en liggen te pitten.
Ja, das idd minder. Zal wel een slagveld worden in NL, laatste keer vuurwerk af kunnen steken?quote:Op woensdag 31 december 2025 23:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Mwah die keiharde illegale knallers is ze wat minder fan van zo vlak voor de deur. Snap ik ook wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |