Speaking of whichquote:Op donderdag 1 januari 2026 00:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij ook Fles! Dat je maar vele tripjes met goed zwembad en ontbijt mag maken
Goed begin van het nieuwe jaarquote:Op donderdag 1 januari 2026 00:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Speaking of which![]()
Die ballentent in Düsseldorf moet ik nog reviewen...
Nog maar even een oliebolletje inderdaad.quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:38 schreef Ama het volgende:
Het klinkt hier niet alsof het snel rustig gaat worden.
Mja, zo onnodig. Maar ja Nederlanders zijn een apart volk. Nou goed een bepaalde groep in ieder geval.quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jaloersmakend. Wij vieren een wereldoorlog denk ik
Ik heb de fauteuil naar de gang verplaatst. Daar zitten we al sinds 18 uur. Gang is compleet inpandig.quote:
Jij bent en bijzonder nijntje. En bedoel dit. Echt 100% positiefquote:Op donderdag 1 januari 2026 00:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn 46 kilo is (zijn?) het hier niet mee eens. Het drankgedrag bedoel ik dan
Helemaal niets hier.quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nog steeds geen vuurwerk bij jullie?
Ik hoop tegen twee uur te kunnen slapen. Maar wacht wel tot het een tijdje stil is.quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog maar even een oliebolletje inderdaad.
Er gaat ook weer een boel af waar ze in Israël jaloers op zouden zijnquote:Op donderdag 1 januari 2026 00:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja, zo onnodig. Maar ja Nederlanders zijn een apart volk. Nou goed een bepaalde groep in ieder geval.
propquote:Op donderdag 1 januari 2026 00:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hoop tegen twee uur te kunnen slapen. Maar wacht wel tot het een tijdje stil is.Ben gelukkig nog niet zo moe.
De Russen ook.quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er gaat ook weer een boel af waar ze in Israël jaloers op zouden zijn
quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er gaat ook weer een boel af waar ze in Israël jaloers op zouden zijn
De dag is pas 42 minuten oud.quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee het eten is wel even klaar vandaag.
Wat betekent ditquote:Op donderdag 1 januari 2026 00:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jij bent en bijzonder nijntje. En bedoel dit. Echt 100% positief
Hopelijk snel rustig danquote:Op donderdag 1 januari 2026 00:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb de fauteuil naar de gang verplaatst. Daar zitten we al sinds 18 uur. Gang is compleet inpandig.
Hij is moe, ik ben moe. Ik denk dat hij het daardoor niet meer zo boeit.
Muziek aan om het meeste te overstemmen.
En hij plakt. Oh en heeft niet meer geplast sinds vanmiddag ergens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |