Oh dat is wel fijn, maar ja, wat je zegt. Een ongeluk kan altijd gebeuren.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja is een stuk rustiger. Mensen steken wel wat vuurwerk af rond middernacht, maar eigenlijk alleen maar siervuurwerk. En er zijn genoeg open plekken om het af te steken, hoeft niet midden in een krappe straat.
Ongelukken op de weg kunnen altijd gebeuren natuurlijk, dus valt weinig over te zeggen.
Nee nog nietquote:Op woensdag 31 december 2025 22:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is dit al gedeeld met mex in de t2000?
volgens mij welquote:Op woensdag 31 december 2025 22:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij is ook al weg denk k??
Fijne jaarwisselingquote:Op woensdag 31 december 2025 22:05 schreef Nizno het volgende:
ik ga op bed liggen, serietje kijken en in slaap vallen
fijne jaarwisselingen en denk om je kaastengels!!
Etto krokettoquote:Op woensdag 31 december 2025 22:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
de beste wensen lieverds, namens mij en vlinder![]()
![]()
Slaap wel.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:05 schreef Nizno het volgende:
ik ga op bed liggen, serietje kijken en in slaap vallen
fijne jaarwisselingen en denk om je kaastengels!!
Doe voorzichtig en fijne jaarwisselingquote:Op woensdag 31 december 2025 22:12 schreef mschol het volgende:
ik ga mij buiten wagen, op naar afspraak
ik spreek jullie in 2026 wel weer denk ik
Veel plezierquote:Op woensdag 31 december 2025 22:12 schreef mschol het volgende:
ik ga mij buiten wagen, op naar afspraak
ik spreek jullie in 2026 wel weer denk ik
Ja zo wordt het vanzelf 12 uurquote:Op woensdag 31 december 2025 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee hoor eerst moet de telefoon weer updates downloaden. Daar word je toch ook kotsmisselijk van
Hoelaat is datquote:Op woensdag 31 december 2025 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Wou eigenlijk even bellen en daarna Peter Pannekoek gaan kijken
Gelukkig zijn de vrienden van Amstel nog bezigquote:
Zijn er nog alternatieven?quote:
quote:
iemand uit hoogkarpsel, komt wel dichtbij jou zoquote:
Ik er al meer gehoord uit dorpjes uit se omgevingquote:Op woensdag 31 december 2025 22:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
iemand uit hoogkarpsel, komt wel dichtbij jou zo
Pak je een nieuwe flesquote:
Ik zag zelfs van de week bij de berichten in beeld iemand met jouw voornaamquote:Op woensdag 31 december 2025 22:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik er al meer gehoord uit dorpjes uit se omgeving
Hier stond er een auto in de brand net.quote:
quote:Op woensdag 31 december 2025 22:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hier stond er een auto in de brand net.
Brandweer was er wel snel.quote:
Gingingerbeerquote:
Niet in huis, want vanaf 00:00 #IkPasquote:
Oke okequote:Op woensdag 31 december 2025 22:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gingingerbeer
[..]
Niet in huis, want vanaf 00:00 #IkPas
Gingersquote:Op woensdag 31 december 2025 22:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gingingerbeer
[..]
Niet in huis, want vanaf 00:00 #IkPas
quote:Op woensdag 31 december 2025 22:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zag zelfs van de week bij de berichten in beeld iemand met jouw voornaam![]()
Een van de weinige prikdranksoorten die ik kan waarderenquote:Op woensdag 31 december 2025 22:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gingersbeer
Geen fan van gingerbeer verder
Sommigen vind ik echt te sterk van smaak.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een van de weinige prikdranksoorten die ik kan waarderen
Hoe is het leven in de gang?quote:
Het heeft verhuis vibes, oncomfortabel. Maar wel het meest stille plekjequote:
Hier lijkt het rustiger na 22:00quote:Op woensdag 31 december 2025 23:03 schreef essnhills het volgende:
Hier zijn ze een uur te vroeg met vuurwerk
Zo de knallen hoeveel er nu ineens afgaat
Hier wordt het alleen maar meerquote:Op woensdag 31 december 2025 23:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier lijkt het rustiger na 22:00
Hier is het even stilte voor de storm denk ikquote:Op woensdag 31 december 2025 23:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier wordt het alleen maar meer
Zit met oordopjes in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |