Ik heb heel even op het balkon gestaanquote:Op donderdag 1 januari 2026 00:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Deur was hier even open. Het leek wel oorlog.
Ja hier ook. Overal. Ik wil nou wel naar bed eigenlijk.quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, dat heb ik ook eigenlijk wel.quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hier ook. Overal. Ik wil nou wel naar bed eigenlijk.
Als het goed is, voor de laatste keer.quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nijnquote:Op donderdag 1 januari 2026 00:14 schreef RockNijntje het volgende:
Gelukkig nieuwjaar in Nederland grtssssssss Nijntje 38 wodka diep
Hot to be fairquote:Op donderdag 1 januari 2026 00:15 schreef gianni61 het volgende:
Nog even buiten gezellig met de buurvrouw geketst
In welk buitenland ben jij weer ?quote:
Ze is best aantrekkelijkquote:
UK. Oi matequote:Op donderdag 1 januari 2026 00:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
In welk buitenland ben jij weer ?
Gelukkig Nieuwjaar lieve Nijnerquote:Op donderdag 1 januari 2026 00:14 schreef RockNijntje het volgende:
Gelukkig nieuwjaar in Nederland grtssssssss Nijntje 38 wodka diep
Oh, dat is nog relatief in de buurt.quote:
Londenquote:Op donderdag 1 januari 2026 00:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
In the Highlands of Scotland??
Neeeeee wodkaquote:Op donderdag 1 januari 2026 00:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh, dat is nog relatief in de buurt.
Heb je een goede pint ?
Aardig tempootjequote:Op donderdag 1 januari 2026 00:21 schreef RockNijntje het volgende:
Ik probeer het bij te houden op WhatsApp want ik ben zelf ook wel benieuwd
[ afbeelding ]
Lightweightquote:Op donderdag 1 januari 2026 00:21 schreef RockNijntje het volgende:
Ik probeer het bij te houden op WhatsApp want ik ben zelf ook wel benieuwd
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |