nee hoor, we hebben ook nog 8 kilo appelbeignets met currysausquote:Op donderdag 1 januari 2026 00:48 schreef Ama het volgende:
Je zou toch denken dat mensen hun voorraad een keer op is.
quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee hoor, we hebben ook nog 8 kilo appelbeignets met currysaus
prop
Welke CD moest ik ook al weer checken. Iets van War on Drugs toch??quote:
War on Drugs A Deeper Understandingquote:Op donderdag 1 januari 2026 00:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Welke CD moest ik ook al weer checken. Iets van War on Drugs toch??
Oh jeetje en ik vond die man van 34 dit jaar al zeer grensverleggend van mequote:Op donderdag 1 januari 2026 00:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iemand heeft als goed voornemen om in dit jaar in je DM te sliden denk ik.
Yesquote:Op donderdag 1 januari 2026 00:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Welke CD moest ik ook al weer checken. Iets van War on Drugs toch??
Gaat nu meteen opquote:Op donderdag 1 januari 2026 00:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
War on Drugs A Deeper Understanding
En het illegale meukquote:Op donderdag 1 januari 2026 00:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is nog zonder al het spul uit Duitsland.
Dit jaar?quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh jeetje en ik vond die man van 34 dit jaar al zeer grensverleggend van me
In vergelijking met wat we voor de catering betaald hebben NADA.quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
In vergelijking met wat we voor de catering betaald hebben NADA.
64 kilo lamskoteletten over, dus
prop
quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
helaas we hebben nog 67 kilo kreeftsalade over
PROP
Het leek hier wel derde wereldoorlog.quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:04 schreef Barbusse het volgende:
Hier gaat het nu ook los. Omdat we nogal hoog wonen kunnen we vanaf balkon mooi over de stad kijken. Wel mooi om te zien, maar ongetwijfeld niet zo extreem als in NL.
Hier is iemand aan het trompetterenquote:Op donderdag 1 januari 2026 01:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Het leek hier wel derde wereldoorlog.
quote:Mensen hebben ook deze jaarwisseling weer veel vuurwerk afgestoken in gemeenten waar dat niet is toegestaan. Onder meer in Amsterdam en Utrecht steken mensen massaal vuurwerk af. Zo gaat het los op de Lindengracht en rond het Museumplein, zien ANP-verslaggevers.
In Rotterdam werd het afsteekverbod al voor middernacht volop genegeerd. Op veel plaatsen was geknal te horen en werd de lucht verlicht door het vele vuurwerk dat al werd afgestoken. Ook in Rotterdam-Noord is niets te merken van het verbod.
Ook in Nijmegen wordt massaal vuurwerk afgestoken terwijl dat eigenlijk niet mag, zo is te zien op beelden van De Gelderlander. In Utrecht ziet een verslaggever ook veel vuurwerk boven verschillende delen van de stad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |