ja zoiets gaat het hier ook wel worden.quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hoop tegen twee uur te kunnen slapen. Maar wacht wel tot het een tijdje stil is.Ben gelukkig nog niet zo moe.
Een baby is lief of knap.quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:44 schreef RockNijntje het volgende:
Dat is net zo als een baby schattig noemen, iedereen weet wat dat echt betekent
Ach ja niks aan te doen, ergeren ofzo maakt het ook niet anders.quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja zoiets gaat het hier ook wel worden.
nee doe ik ook niet hoor. Vermaak me verder wel ffquote:Op donderdag 1 januari 2026 00:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Ach ja niks aan te doen, ergeren ofzo maakt het ook niet anders.
quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:44 schreef RockNijntje het volgende:
Dat is net zo als een baby schattig noemen, iedereen weet wat dat echt betekent
Iemand heeft als goed voornemen om in dit jaar in je DM te sliden denk ik.quote:
helaas we hebben nog 67 kilo kreeftsalade overquote:Op donderdag 1 januari 2026 00:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee het eten is wel even klaar vandaag.
Jezusquote:Op donderdag 1 januari 2026 00:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
helaas we hebben nog 67 kilo kreeftsalade over
PROP
nee hoor, we hebben ook nog 8 kilo appelbeignets met currysausquote:Op donderdag 1 januari 2026 00:48 schreef Ama het volgende:
Je zou toch denken dat mensen hun voorraad een keer op is.
quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee hoor, we hebben ook nog 8 kilo appelbeignets met currysaus
prop
Welke CD moest ik ook al weer checken. Iets van War on Drugs toch??quote:
War on Drugs A Deeper Understandingquote:Op donderdag 1 januari 2026 00:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Welke CD moest ik ook al weer checken. Iets van War on Drugs toch??
Oh jeetje en ik vond die man van 34 dit jaar al zeer grensverleggend van mequote:Op donderdag 1 januari 2026 00:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iemand heeft als goed voornemen om in dit jaar in je DM te sliden denk ik.
Yesquote:Op donderdag 1 januari 2026 00:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Welke CD moest ik ook al weer checken. Iets van War on Drugs toch??
Gaat nu meteen opquote:Op donderdag 1 januari 2026 00:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
War on Drugs A Deeper Understanding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |