SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smilies
Tap tap tap
Meen je niet.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:32 schreef gianni61 het volgende:
Het zijn kaastengels. Als ik de reclame moet geloven
Ja, merknaam, dit dit enzoquote:
quote:Op woensdag 31 december 2025 21:35 schreef mschol het volgende:
https://regio15.nl/nieuws(...)zet-in-leidschendam/![]()
volgens wel ingelichte bronnen: voornamelijk buitelanders
en nu een kat en muis spellletje aan het spelen met de ME
ja, van mijpart mag ME direct knieeen kapotslaan enzo, geef ze maar een carte blanchequote:
Als de straf gelijk zou zijn aan het delict, zou er volgens mij minder criminaliteit zijn. Die figuren allemaal samen op een pleintje zetten en er vuurwerk naartoe gooienquote:Op woensdag 31 december 2025 21:35 schreef mschol het volgende:
dat doen ze dus al soort van. (daar begonnen ze mee,)quote:Op woensdag 31 december 2025 21:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als de straf gelijk zou zijn aan het delict, zou er volgens mij minder criminaliteit zijn. Die figuren allemaal samen op een pleintje zetten en er vuurwerk naartoe gooien
Ben jij ook nog on call vanavond?quote:Op woensdag 31 december 2025 21:40 schreef mschol het volgende:
[..]
dat doen ze dus al soort van.
maar om jouw idee dan uit te breiden: vooral het pleintje afzetten zodat ze geen kant opkunnen
alarm? mja altijd wel indien nodigquote:Op woensdag 31 december 2025 21:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ben jij ook nog on call vanavond?
Gelijk opsluiten die handel en een maand op water en brood zettenquote:Op woensdag 31 december 2025 21:35 schreef mschol het volgende:
vind ik eigenlijk nog te aardigquote:Op woensdag 31 december 2025 21:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelijk opsluiten die handel en een maand op water en brood zetten
Jaquote:
Tengels van kaas en stengels van kaas.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Kaasstengels zijn bladerdeegdingen met kaas
Kaastengels zijn die gefrituurde rolletjes met kaas
Nee joh. Ik duik zo mijn bed in. Blijf er niet voor op. Laat de gordijnen open en als ik wakker word zie ik wel wat er in de lucht geknald wordt. En jij?quote:Op woensdag 31 december 2025 21:43 schreef mschol het volgende:
[..]
jij ook; Ga jij nog wat doen? misschien kijken naar wat er door buren wordt afgestoken ofzo?
Oh sorry. Ik had @kwiwi willen quotenquote:Op woensdag 31 december 2025 21:41 schreef mschol het volgende:
[..]
alarm? mja altijd wel indien nodig
maar bij zaak is het doodstil
ik ga zo weg om elders O&N te vieren en daar een zooi vuurwerk af te stekenquote:Op woensdag 31 december 2025 21:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee joh. Ik duik zo mijn bed in. Blijf er niet voor op. Laat de gordijnen open en als ik wakker word zie ik wel wat er in de lucht geknald wordt. En jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |