Genot bijna voorbijquote:Op woensdag 31 december 2025 13:21 schreef Isorden het volgende:
Nog maar 100 nummers tot 2026 mens0n!
ik heb nog een zorgeloze amaryllis ter compensatie. care freequote:
Nou vooruit als dat de mores bij jou thuis is.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:21 schreef LTVDK het volgende:
Voordat jullie weer allemaal vieze dingen gaan denken, kindjes zijn bladerdeeghapjes met knakworst. Die maakte mijn oma vroeger altijd en die noemde dat kindjes
Ah dat verduidelijkt de zaakquote:Op woensdag 31 december 2025 13:21 schreef LTVDK het volgende:
Voordat jullie weer allemaal vieze dingen gaan denken, kindjes zijn bladerdeeghapjes met knakworst. Die maakte mijn oma vroeger altijd en die noemde dat kindjes
Simon & Karbonkelquote:
quote:Op woensdag 31 december 2025 13:22 schreef ok01 het volgende:
Bij Simon and Garfunkel moet ik altijd aan de laatste momenten van mijn oma denken![]()
Hopelijk kan ze in de hemel ook weer biljarten
Had CCR t dan niet net gehaald?quote:Op woensdag 31 december 2025 13:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus naast Suus & Freek en die 4 Marco's die er nooit stonden alleen Iris nieuw bij de beste 100. Was zonder Marco niet anders geweest denk ik
Ja weet niet hoe je die dingen anders moet noemen, of dat er uberhaupt wel een 'officiële' naam voor isquote:Op woensdag 31 december 2025 13:22 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ah dat verduidelijkt de zaak![]()
het koste ws wat minder tijd en moeite om ze te maken.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:21 schreef LTVDK het volgende:
lijkt mij wel toch?quote:Op woensdag 31 december 2025 13:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Had CCR t dan niet net gehaald?
Had ie niet ook iets met iris Hond?quote:Op woensdag 31 december 2025 13:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus naast Suus & Freek en die 4 Marco's die er nooit stonden alleen Iris nieuw bij de beste 100. Was zonder Marco niet anders geweest denk ik
Marco is wel jouw obsessie dit jaar.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die had dan idd op 100 gestaan ja, da's waarquote:Op woensdag 31 december 2025 13:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Had CCR t dan niet net gehaald?
Ja.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Had ie niet ook iets met iris Hond?
Mooi moment zegquote:Op woensdag 31 december 2025 13:22 schreef essnhills het volgende:
Vorig jaar toen mijn vader met oudjaar kwam ophalen kwam deze toen we in de auto zaten
We reden over een rustig weggetje
Radio hard
En samen meezingen![]()
en Maan. Maar ja wie heeft het niet met mevrouwtje Hond of Maan gedaanquote:Op woensdag 31 december 2025 13:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Had ie niet ook iets met iris Hond?
ikquote:Op woensdag 31 december 2025 13:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
en Maan. Maar ja wie heeft het niet met mevrouwtje Hond of Maan gedaan
Zekerquote:
Vreemde take.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Marco is wel jouw obsessie dit jaar.
Let it go…
Ikquote:Op woensdag 31 december 2025 13:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
en Maan. Maar ja wie heeft het niet met mevrouwtje Hond of Maan gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |