Een hele fijne en veilige jaarwisseling!quote:Op woensdag 31 december 2025 11:41 schreef MTheBassman het volgende:
Mensen, ik moet deze keer redelijk vroeg weg voor mijn oud en nieuw plannen ivm reistijd enzo, dus ik wou jullie ietwat vervroegd een voorspoedig en gezond 2026 wensenIk vond het jammer dat ik er iets minder bij kon zijn deze keer, maar zoals gewoonlijk heb ik me uitermate vermaakt weer deze week met jullie en de muziekjes
Veel plezier met de laatste loodjes nog allen![]()
Ik voel me al niet fit, nu krijg ik ook meteen braakneigingenquote:Op woensdag 31 december 2025 11:43 schreef ok01 het volgende:
Krijg nu gewoon de kriebels van dit nummer. En niet op een goede manier
Sophie Straat laat het klinken als Kinderen voor Kinderen anno 1984, en dan heel slecht.quote:Op woensdag 31 december 2025 11:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij de hedendaagse protest liedjes de artiesten teveel leunen op het protest deel waarbij ze dan de muziek wat vergeten.
Veel plezierquote:Op woensdag 31 december 2025 11:41 schreef MTheBassman het volgende:
Mensen, ik moet deze keer redelijk vroeg weg voor mijn oud en nieuw plannen ivm reistijd enzo, dus ik wou jullie ietwat vervroegd een voorspoedig en gezond 2026 wensenIk vond het jammer dat ik er iets minder bij kon zijn deze keer, maar zoals gewoonlijk heb ik me uitermate vermaakt weer deze week met jullie en de muziekjes
Tot snel Bassquote:Op woensdag 31 december 2025 11:41 schreef MTheBassman het volgende:
Je had er een goede reden voor. En fijne jaarwisseling en heel veel geluk en liefde in 2026 gewenst.quote:Op woensdag 31 december 2025 11:41 schreef MTheBassman het volgende:
Veel plezierquote:Op woensdag 31 december 2025 11:41 schreef MTheBassman het volgende:
Ik las bukkakequote:Op woensdag 31 december 2025 11:44 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Tot snel Bass(hopelijk bij de karaoke)
Veel plezier de rest van 31/12
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
quote:Op woensdag 31 december 2025 11:45 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik heb niet zo'n probleem met Marco als de meesten hier maar dit is wel vrij kut.
Zolang hij het zelf maar opruimtquote:Op woensdag 31 december 2025 11:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vind het allemaal wel best dat dit nu komt
We hoeven geen live verslag van je toiletbezoek hoor.quote:
Daar heeft hij een advocaat voor toch?quote:Op woensdag 31 december 2025 11:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zolang hij het zelf maar opruimt
Hardop gelachenquote:Op woensdag 31 december 2025 11:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
We hoeven geen live verslag van je toiletbezoek hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |