SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Bel Johan.quote:Op woensdag 31 december 2025 11:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gvd niks verdiend met de december kalender. Ik miste 1 kaars
Verschil is dat till wel goede muziek maaktquote:Op woensdag 31 december 2025 11:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Na vieze marcootje nu vieze till. Ik zie een thema
Lijkt me ook wel een vieze man eigenlijk.quote:Op woensdag 31 december 2025 11:49 schreef DecoAoreste het volgende:
Till Lindeman trouwens ook beschuldigd maar daarna vrijgesproken van seksuele ontucht.
Heb bij hem wel meer dan bij Marco het idee dat hij onschuldig was, al durf ik mijn hand er ook weer niet voor in het vuur te steken.
Einz zwei Polizeiquote:
WÄR ICH EIN MÖBELSTÜCK, DANN WÄR ICH EINE LAMPE AUS DEN 70ERN!!!quote:Op woensdag 31 december 2025 11:49 schreef alopio het volgende:
GOOIT LAATSTE MEUBELSTUK OOK NAAR BUITEN
2x5 hier.quote:Op woensdag 31 december 2025 11:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
De opmerking die je wist dat zou komenquote:
Hij is meer van het kannibalismequote:Op woensdag 31 december 2025 11:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel een vieze man eigenlijk.
Karaokegenotquote:Op woensdag 31 december 2025 11:50 schreef Gretzl het volgende:
[..]
WÄR ICH EIN MÖBELSTÜCK, DANN WÄR ICH EINE LAMPE AUS DEN 70ERN!!!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Volgend jaar nieuwe ronde, nieuwe kansen.quote:Op woensdag 31 december 2025 11:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat hij vooral erg kinky is en een losse seksuele moraal heeft, maar niet per se de wet overtreedt ofzo.quote:Op woensdag 31 december 2025 11:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel een vieze man eigenlijk.
quote:Op woensdag 31 december 2025 11:47 schreef alopio het volgende:
Zij is de jongste van allebei
Zij doet behangen samen met mij
Zij flasht haar tieten, ik loop voorbij
Zijn ligt naakt in bed, ik kruip erbij
Zij is bijna 16, shit te oud voor mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Bij dat nummer zal het ook wel komen omdat het snel gemaakt is als reactie op dat AI liedje. Of was dat er wel?quote:Op woensdag 31 december 2025 11:43 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja dat is nog een understatement.
Ik dacht vorig jaar dat we met Hind's Hall het ergste gehad hadden, maar dat was buiten Sophie Straat gerekend.
que?quote:Op woensdag 31 december 2025 11:52 schreef SonicVolcano het volgende:
Shaffy was toch ook een smeerlap?
Jarenlang top 100 gestaanquote:Op woensdag 31 december 2025 11:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat dit nog zo hoog staat is wel prettig
Zij ik koop lingerie, das geil voor mijquote:Op woensdag 31 december 2025 11:52 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Graag nog een passage toevoegen over lingerie (kopen)
Fun fact: deze Nick & Simon klassieker staan niet meer officieel op Spotify en YOuTube. Gecanceld...
Bekijk deze YouTube-video
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
Fijne jaarwisseling Pip! en tot de meet!quote:Op woensdag 31 december 2025 11:53 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga hier niet zoveel zijn vandaag, dus ik gooi hem er nu maar vast in.
Het is elk jaar een feest om met jullie de top 2000 te beleven. Hopelijk kunnen we dat nog lang blijven doen.
Een aantal van jullie heeft een kutjaar gehad. Ik hoop van harte dat 2026 beter wordt. En als je leven wel lekker loopt, hou het vast. Vergeet niet om tijd te maken voor je geliefden, daar zal je nooit spijt van krijgen.
Mijn leven gaat volgend jaar drastisch op de schop. Veel van jullie hebben begrip getoond en me gesteund. En er zijn zelfs aanbiedingen om te helpen verhuizen. Dank jullie. Jullie zijn allemaal lief![]()
Maak er een mooie jaarwisseling van. Geniet van alle mooie muziek en van Fix You
Nee dus. Dan was het iemand anders.quote:
Jij ook alvast een mooie fijne jaarwisseling. En een beter 2026 gewenst.quote:Op woensdag 31 december 2025 11:53 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga hier niet zoveel zijn vandaag, dus ik gooi hem er nu maar vast in.
Het is elk jaar een feest om met jullie de top 2000 te beleven. Hopelijk kunnen we dat nog lang blijven doen.
Een aantal van jullie heeft een kutjaar gehad. Ik hoop van harte dat 2026 beter wordt. En als je leven wel lekker loopt, hou het vast. Vergeet niet om tijd te maken voor je geliefden, daar zal je nooit spijt van krijgen.
Mijn leven gaat volgend jaar drastisch op de schop. Veel van jullie hebben begrip getoond en me gesteund. En er zijn zelfs aanbiedingen om te helpen verhuizen. Dank jullie. Jullie zijn allemaal lief![]()
Maak er een mooie jaarwisseling van. Geniet van alle mooie muziek en van Fix You
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |