Bij dat nummer zal het ook wel komen omdat het snel gemaakt is als reactie op dat AI liedje. Of was dat er wel?quote:Op woensdag 31 december 2025 11:43 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja dat is nog een understatement.
Ik dacht vorig jaar dat we met Hind's Hall het ergste gehad hadden, maar dat was buiten Sophie Straat gerekend.
que?quote:Op woensdag 31 december 2025 11:52 schreef SonicVolcano het volgende:
Shaffy was toch ook een smeerlap?
Jarenlang top 100 gestaanquote:Op woensdag 31 december 2025 11:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat dit nog zo hoog staat is wel prettig
Zij ik koop lingerie, das geil voor mijquote:Op woensdag 31 december 2025 11:52 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Graag nog een passage toevoegen over lingerie (kopen)
Fun fact: deze Nick & Simon klassieker staan niet meer officieel op Spotify en YOuTube. Gecanceld...
Bekijk deze YouTube-video
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
Fijne jaarwisseling Pip! en tot de meet!quote:Op woensdag 31 december 2025 11:53 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga hier niet zoveel zijn vandaag, dus ik gooi hem er nu maar vast in.
Het is elk jaar een feest om met jullie de top 2000 te beleven. Hopelijk kunnen we dat nog lang blijven doen.
Een aantal van jullie heeft een kutjaar gehad. Ik hoop van harte dat 2026 beter wordt. En als je leven wel lekker loopt, hou het vast. Vergeet niet om tijd te maken voor je geliefden, daar zal je nooit spijt van krijgen.
Mijn leven gaat volgend jaar drastisch op de schop. Veel van jullie hebben begrip getoond en me gesteund. En er zijn zelfs aanbiedingen om te helpen verhuizen. Dank jullie. Jullie zijn allemaal lief![]()
Maak er een mooie jaarwisseling van. Geniet van alle mooie muziek en van Fix You
Nee dus. Dan was het iemand anders.quote:
Jij ook alvast een mooie fijne jaarwisseling. En een beter 2026 gewenst.quote:Op woensdag 31 december 2025 11:53 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga hier niet zoveel zijn vandaag, dus ik gooi hem er nu maar vast in.
Het is elk jaar een feest om met jullie de top 2000 te beleven. Hopelijk kunnen we dat nog lang blijven doen.
Een aantal van jullie heeft een kutjaar gehad. Ik hoop van harte dat 2026 beter wordt. En als je leven wel lekker loopt, hou het vast. Vergeet niet om tijd te maken voor je geliefden, daar zal je nooit spijt van krijgen.
Mijn leven gaat volgend jaar drastisch op de schop. Veel van jullie hebben begrip getoond en me gesteund. En er zijn zelfs aanbiedingen om te helpen verhuizen. Dank jullie. Jullie zijn allemaal lief![]()
Maak er een mooie jaarwisseling van. Geniet van alle mooie muziek en van Fix You
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |