Gek genoeg is dat hem nietquote:Op woensdag 31 december 2025 00:55 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik wil namens Fok wel een verhaaltje doen. Mag ik dan Disturbed daarna doen?
Kut ik heb nog viltjes voor jequote:Op woensdag 31 december 2025 00:56 schreef Dagoduck het volgende:
Ooit kreeg ik van @:alopio
[..]
[..]
En ik denk dat er nog een jaar was
Jaaaa 3x dacht ik. Mooie tijden. Helaas Dago de traditie is kapotquote:Op woensdag 31 december 2025 00:56 schreef Dagoduck het volgende:
Ooit kreeg ik van @:alopio
[..]
[..]
En ik denk dat er nog een jaar was
Een van mijn beste vrienden wil dat liedje ook tijdens zijn uitvaart. Goede keuzequote:Op woensdag 31 december 2025 00:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Radiohead - How to disappear completely
Ik heb eigenlijk nog geen keuze gemaakt. Ik heb natuurlijk wel liedjes die erg belangrijk voor me zijn maar ik heb dan liever dat mensen die associėren met de levende ik.quote:Op woensdag 31 december 2025 00:52 schreef PippenScottie het volgende:
Laten we het vrolijk houden. Welk nummer willen jullie op je uitvaart?
Tegen die tijd ben ik 94 of zo. Verwacht er niet te veel vanquote:Op woensdag 31 december 2025 00:56 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Gek genoeg is dat hem niet. Maar doe mijn grafrede maar, ben benieuwd.
Things behind the sun - Nick Drake of zo?quote:Op woensdag 31 december 2025 00:52 schreef PippenScottie het volgende:
Dit moeten we regelen.quote:Op woensdag 31 december 2025 00:56 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Kut ik heb nog viltjes voor je
Fijne nacht!quote:Op woensdag 31 december 2025 00:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd om mij richting de bedstee te begeven.
Moet ik nog zolang mee?quote:Op woensdag 31 december 2025 00:58 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Tegen die tijd ben ik 94 of zo. Verwacht er niet te veel van
Allereerst vind ik het een prachtig liedje, maar er zit ook nog een soort van humor in als je dit dan draait.quote:Op woensdag 31 december 2025 00:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Een van mijn beste vrienden wil dat liedje ook tijdens zijn uitvaart. Goede keuze
Meeste nummers uit de hoogste regionen van mijn top 1000 vormen wel een degelijke basis. Mijn nabestaanden kunnen daar vast een mooie liturgie van knutselenquote:Op woensdag 31 december 2025 00:52 schreef PippenScottie het volgende:
quote:Op woensdag 31 december 2025 00:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd om mij richting de bedstee te begeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |