Oostenrijkers denken wel vaker aan Judenquote:Op woensdag 31 december 2025 00:48 schreef mario390 het volgende:
als ik nog veel jonger was dacht ik de zingen over Juden
Niets mis mee toch? Hij was beter dan een aantal van die droeftoeters die met hem in het kabinet zaten.quote:Op woensdag 31 december 2025 00:48 schreef hihohaswessam het volgende:
ik ben wel één degree of separation verwijderd van dick schoof, maar of dat nou iets is om trots op te zijn
Ja oke als we het iets ruimer nemen die zeker.quote:Op woensdag 31 december 2025 00:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vond Pride op 29 december ook al wel een grote verrassing
Moest lachen.quote:Op woensdag 31 december 2025 00:49 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Oostenrijkers denken wel vaker aan Juden
Ik vind oktober en november ook niet te versmadenquote:Op woensdag 31 december 2025 00:50 schreef spapaars het volgende:
Nog een goede 23 uur, en we zitten in de saaiste maand van het jaar.
Ik vind december altijd best een emotionele achtbaan, dus dan is de kalme januarimaand soms best een opluchting.quote:Op woensdag 31 december 2025 00:50 schreef spapaars het volgende:
Hier heb je dan driekoningen nog, waarmee het zwarte gat een klein weekje wordt uitgesteld.quote:Op woensdag 31 december 2025 00:50 schreef spapaars het volgende:
Bamberg is een geweldige stad.quote:Op woensdag 31 december 2025 00:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Rauchbier is heerlijk. Ik was dit jaar nog in Bamberg en ben een aantal brouwerijen afgegaan. Schlenkerla was zo druk, dat de straat voor de brouwerij helemaal voor stond (en binnenin was het nog drukker).
Mooi te horen dat je weer een beetje naar de basis gaat
Alleen als je in t zuiden woontquote:Op woensdag 31 december 2025 00:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Hier heb je dan driekoningen nog, waarmee het zwarte gat een klein weekje wordt uitgesteld.
Over Kennedy gesproken, is dat de grootste daling ooit van een plaat uit de top 10 van het jaar ervoor?quote:Op woensdag 31 december 2025 00:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vrees nu zelfs een beetje dat ze de top 100 niet gaan halen, we zullen zien morgen.
Dit is wel de eerste grote verrassing vanuit die regionen voor mij (buiten misschien hoe ver Marmot Kennedy is gezakt)
Ik woon heel erg in het zuiden.quote:Op woensdag 31 december 2025 00:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Alleen als je in t zuiden woont
Scheelt niet veelquote:Op woensdag 31 december 2025 00:51 schreef Dagoduck het volgende:
Hoor ik daar nou "ah wha ah ah ah" á la Disturbed?!
Spezial is ook fantastisch. Die Ungespündet is een heerlijk bierquote:Op woensdag 31 december 2025 00:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bamberg is een geweldige stad.
Het ziet er schitterend uit en op iedere hoek van de straat is een andere toffe brouwerij te vinden, oprecht een van de leukere plaatsen waar ik ben geweest. Goed bier en goed eten voor een acceptabele prijs, wat wil een mens nog meer?
Paar jaar geleden geweest en ik ga graag nog eens terug. Heb toen wel geluk gehad dat het niet enorm druk was bij Schlenkerla. Maar zelfs als het druk is heb je genoeg alternatieven, de tentjes die minder bekend zijn willen vaak zelfs nog beter zijn. Heerlijk gezeten bij Spezial en Mahrs, onder andere.
Hoogtepunt was de tip van een local die me naar een voor mij totaal onbekende brouwerij stuurde, was misschien wel de leukste locatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |